دانه چیا چیست ؟

دانه چیا یکی از شبه غلات از خانواده نعناعیان و بومی مکزیک است که مانند تخم شربتی پس از خیس‌خوردن حالت ژله‌ای پیدا می‌کند و از خواص بسیار زیادی برخوردار است. این مقاله از سایت بازرگانی صداقت را به معرفی این شبه غله و خواص آن اختصاص داده‌ایم. در پایان مقاله نیز شما را با بهترین روش خرید نوع درجه یک از محصول دانه چیا در برند هاژه آشنا خواهیم نمود؛ پس تا پایان این مقاله مفید دیگر از سایت محبوب خود‌تان همراه ما بمانید.

معرفی محصول

همان‌طور که در ابتدا مقاله هم اشاره نمودیم نوعی شبه غله متعلق به خانواده نعناعیان و بومی مکزیک است که در اصل از یکسری تخم‌های رنگی در رنگ‌های تیره و روشن مانند خاکستری، مشکی، کرمی، شیری و سفید تشکیل شده است که فارغ از رنگ کاملا مشابه تخم‌شربتی هستند و پس از خیس خوردن حالت ژله‌ای پیدا کرده و حجیم می‌شوند؛ دانه چیا نامیده می‌شود. این دانه‌های به ظاهر کوچک از خواص بسیار زیادی برخوردارند که در ادامه به صورت کامل به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت‌.

بازرگانی صداقت را برای خرید انتخاب کنید!

در بازار تنوع بالایی از انواع برند‌های مختلف برای ارائه این محصول وجود دارند که پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید این محصول به صورت آنلاین از سایت بازرگانی صداقت است که می‌توانید دانه چیا در برند هاژه را با بالاترین کیفیت و کاملا دست‌چین و بدون هرگونه اضافاتی تهیه فرمایید و از این محصول استثنایی استفاده نمایید.

چرا دانه چیا مفید است؟

در هر ۱۰۰گرم از این محصول در حدود ۶درصد آب، ۴۸۶ کالری، ۳۰گرم چربی، ۱۷گرم امگا۳، ۶گرم امگا۶، ۱۷گرم پروتئین وجود دارد.

هم‌چنین این محصول دارای مقادیر بالایی از انواع مواد معدنی نظیر منگنز،آهن، مس، سلنیوم، کلسیم، ویتامین ب، ای و ث می‌باشد که وجود این همه مواد مفید سبب تبدیل این دانه کوچک به یک عنصر عالی و مورد نیاز بدن گشته است که یکی از بهترین انواع آن دانه چیا هاژه است که برای تهیه آن می‌توانید به وب‌سایت بازرگانی صداقت مراجعه فرمایید.

خواص دانه چیا چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که با وجود این همه مقادیر بالا از انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها در داخل دانه چیا؛ این محصول دارای چه خواصی است؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی به ذکر موارد زیر بپردازیم:

تنظیم قند و فشار خون: محصول دانه چیا هاژه یک انتخاب عالی برای افراد مبتلا به قند خون نوع یک و دو و هم‌چنین مبتلایان به فشار خون بالا می‌باشد که با مصرف مداوم آن باعث کنترل این علائم و بهبود این دو بیماری می‌گردد و بنابراین یک جایگزین کاملا سالم و بی‌خطر برای انواع دارو‌های شیمیایی مضر می‌باشد.

لاغری و کاهش وزن: یکی از محصولات طبیعی کاملا بی‌عارضه که به دلیل داشتن فیبر بسیار بالا و عدم نشاسته و قند برای درمان چاقی بی‌نظیر است؛ همین دانه‌ چیا می‌باشند که در کنار رعایت یک رژیم غذایی و اندکی ورزش در زمانی سریع شما را به وزن دلخواه‌تان خواهند رساند که می‌توانید این محصول را از سایت بازرگانی صداقت و با برند منتخب دانه چیا هاژه تهیه فرمایید.

تضمین سلامت استخوان‌ها: کلسیم، منگنز، مس و روی باعث تقویت استحکام استخوان‌ها در افراد مختلف می‌گردند و این محصول نیز سرشار از این منابع است که در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم با مصرف متعادل آن به همراه آب یا سایر نوشیدنی‌ها از قبیل شیر و غیره از خواص جادویی آن در تقویت استخوان‌ها بهره‌مند گردید.

رفع بی‌خوابی: بی‌خوابی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که به دلایل مختلف در گروه‌های سنین گوناگون رخ می‌دهد که مصرف دانه چیا هاژه به دلیل افزایش کمک به ترشح دو هورمون سروتونین و ملاتونین یا همان هورمون‌های نشاط باعث کمک به درمان بی‌خوابی بدون نیاز به مصرف قرص‌های خطرناک شیمیایی است که تنها کافی است این محصول را قبل از خواب مصرف نمایید و شاهد خوابی عالی و بی‌نظیر باشید.

برای تهیه دانه چیا هاژه در وزن‌های مختلف مانند نمونه‌های ۲۵۰ یا ۳۵۰گرمی شما عزیزان می‌توانید همین حالا به سایت بازرگانی صداقت مراجعه فرمایید.

زیبایی پوست و مو: امروزه بسیاری از افراد با خرید محصولات گران‌قیمت پوست و مو به دنبال حفظ زیبایی خود هستند که در این میان چیا این دانه پرخاصیت یک انتخاب عالی برای افزایش کلاژن‌سازی در پوست، بهبود و رفع جای جوش و آکنه، تقویت فولیکول‌های مو، کاهش التهاب، افزایش و ضخامت رشد مو‌ها می‌گردد.

شما می‌توانید علاوه بر مصرف خوراکی دانه چیا به کمک تهیه ماسک با آن زیبایی پوست، مو و ناخن خود را همیشگی نمایید.

قیمت این محصول چقدر است؟

عوامل بسیار گوناگونی بر روی قیمت این محصول دخالت دارند که می‌توان به میزان عرضه در برابر تقاضا، فراوانی یا کمیابی محصول، نرخ روز ارز، وزن محصول، کیفیت محصول و سایر موارد اشاره کنیم که شما عزیزان در صورت تمایل به اطلاع دقیق از قیمت دانه چیا هاژه در وزن‌های مختلف می‌توانید با مراجعه به سایت ما و ارتباط با کارشناسان مجموعه و یا مطالعه فهرست محصولات و قیمت آن‌ها از قیمت روز محصول اطلاع پیدا کنید.

چگونه این محصول را خریداری فرماییم؟

برای تهیه دانه چیا در برند پر‌طرفدار هاژه شما عزیزان می‌توانید همین حالا به سایت بازرگانی صداقت مراجعه فرمایید و این محصول عالی با خواص استثنایی را از مجموعه منتخب ما تهیه فرمایید و از لحاظ کیفیت، نوع محصول، اصالت، داشتن پارامتر‌های سلامت غذایی آن مطمئن باشید.

خدمات مختلف مجموعه ما

از طریق سایت بازرگانی صداقت شما عزیزان می‌توانید علاوه بر خرید دانه چیا هاژه عالی نسبت به خرید تمامی محصولات مانند آرد جو دو‌سر پرک هاژه، جو دو‌سر پرک هاژه دانه درشت، جو دو‌سر پرک خرد‌شده، انواع حبوبات و سایر محصولات اقدام فرمایید. کلیه محصولات موجود در وب‌سایت ما با کوچکترین دخالت نیروی انسانی و بالاترین مکانیزم‌های روز دنیا تهیه شده‌اند و در نتیجه از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار‌ دارند.

شما عزیزان می‌توانید انواع محصولات ما را در وزن‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف از وب‌سایت بازرگانی صداقت تهیه فرمایید. شما می‌توانید به شیوه‌های مختلفی که در مقالات بعدی به آن اشاره خواهیم نمود از این محصول کمک بگیرید و از خواص بسیار برجسته و منحصر به فرد آن بهره‌مند گردید. یکی از بهترین نمونه از محصولات ما دانه چیا هاژه است که زبانزد خاص و عام می‌باشد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با راه‌های ارتباطی مجموعه ما در تماس باشید.

پایان رپورتاژ اگهی