خرید و اجاره انواع تاور کرین و آسانسور کارگاهی | اوج تاور کرین

چکیده : در سایت اوج تاور کرین قیمت و ویژگی های انواع تاور کرین و آسانسور کارگاهی قابل مشاهده است و شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

تاور کرین یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین ماشین آلات در پروژه های عمرانی و ساخت و سازها می باشد. بی شک زمانی که از کنار ساختمان های بلند در حال احداث عبور کرده اید، توجه شما به جرثقیل های بزرگ و غول آسایی که اغلب در کنار ساختمان ها و برج های در حال ساخت و ساز قرار دارند، جلب شده است. به این جرثقیل های برجی بزرگ، تاورکرین می گویند.

انواع تاور کرین برای مقاصد مختلفی مانند استفاده در ساخت و ساز برج ها و ساختمان های بلند، ساخت و ساز جاده ها و پل ها، معادن، پالایشگاه ها و نیروگاه ها، در بنادر برای بارگیری و ترخیص بار کشتی ها، در صنایع مختلف برای مونتاژ قطعات سنگین و بزرگ و … مورد استفاده قرار می گیرند. تاورکرین ها با توجه به کاربردی که دارند در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند و هر یک از انواع مختلف آن ها نیز دارای ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود می باشند. شما می توانید با توجه به نوع هدف و کاربردی که در نظر دارید، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع را انتخاب و تهیه کنید.

اغلب از تاور کرین به منظور بلند کردن اجسام و تجهیزات سنگین در ارتفاع های مورد نیاز و جابجایی این بارها در شعاع های مختلف استفاده می شود. بدیهی است که استفاده از این ماشین آلات سرعت و ایمنی انجام کارها را به طرز چشم گیری افزایش می دهد. البته موضوع مهم در استفاده از این جرثقیل های بزرگ، رعایت ایمنی و اصول استاندارد می باشد و در غیر این صورت ممکن است حوادث ناگواری مانند سقوط بار یا سقوط جرثقیل پیش بیاید و صدمات مالی و جانی شدیدی را به شما تحمیل کند. علاوه انواع تاور کرین استفاده از آسانسور کارگاهی نیز به سرعت بخشیدن به انجام پروژه کمک زیادی می کند.

انواع تاور کرین

خرید و اجاره انواع تاور کرین با قیمت مناسب

همان طور که اشاره کردیم تاورکرین ها در انواع و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشند که از لحاظ تناژ و قابلیت هایی که دارند با هم فرق می کنند. از جمله پرکاربردترین تاورکرین های موجود می توانیم به تاور کرین متحرک، ثابت، ریلی، بالا رونده، جاده ای، شناور و … اشاره کنیم. هر یک از این تاور کرین ها با توجه به قابلیت ها و مزایایی که دارند برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از قابلیت های مهمی که در اغلب تاورکرین ها موجود است، امکان کاهش و افزایش ارتفاع تاورکرین در اندازه های مختلف و مورد نیاز است. از آن جایی که اجزای تاور کرین به صورتی طراحی و ساخته می شوند که قابلیت نصب و مونتاژ آن ها در محل پروژه می باشد، می توان افزایش و کاهش ارتفاع را به راحتی انجام داد. البته به یاد داشته باشید که کار کردن با این دستگاه، جا به جایی و نصب تاور کرین، کاهش و افزایش ارتفاع آن و … نیاز به تخصص و مهارت دارد. به همین دلیل فردی که می خواهد با تاورکرین کار کند حتما باید به صورت تخصصی در دوره های آموزشی تئوری و عملی شرکت کرده و گواهینامه اپراتور تاورکرین را دریافت نماید.

قیمت انواع تاور کرین با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل تأثیر گذار روی قیمت این جرثقیل ها می توانیم به برند، کشور سازنده، مدل، قابلیت ها، تناژ و … اشاره کنیم. شما می توانید با توجه به مدت زمان و حجم پروژه خود محاسبه کنید که خرید تاورکرین برای شما مقرون به صرفه تر است و یا اجاره کردن آن. قیمت خرید و اجاره تاورکرین را می توانید به راحتی در سایت اوج تاور کرین مشاهده نمایید.

خرید و اجاره انواع آسانسور کارگاهی

آسانسور کارگاهی آلیماک

همان طور که در بالا اشاره کردیم استفاده از انواع آسانسور کارگاهی نیز به شما کمک می کند تا به انجام عملیات عمرانی و پروژه های ساخت و ساز خود سرعت زیادی ببخشید. علاوه بر این با استفاده از آسانسورهای کارگاهی می توانید ایمنی انجام کار را نیز بالاتر برده و از بروز حوادثی مانند سقوط از ارتفاع جلوگیری کنید.

آسانسورهای کارگاهی نیز در مدل های مختلفی و توسط برندهای متنوع ای تولید شده اند که از پر کاربردترین آن ها می توانیم به آسانسور کارگاهی آلیماک اشاره کنیم. از آسانسور و یا بالابرهای کارگاهی معمولا برای جابجایی کارگران و مهندسان، حمل تجهیزات ساختمانی و کارگاهی، حمل انواع کاشی و سرامیک و … استفاده می شود. علاوه بر این در انواع عملیات و پروژه های معادن، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، صنایع مختلف و …. نیز آسانسورهای کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

مجموعه اوج تاور کرین به صورت حرفه ای در زمینه تولید، اجاره و فروش انواع تاور کرین و آسانسورهای کارگاهی فعالیت می کند. شما می توانید برای ثبت سفارش خود به سایت اوج تاور کرین مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین در این سایت ثبت نمایید.

آلیماک یکی از نام آشنا ترین و پرفروش ترین برندهایی است که در زمینه تولید آسانسور ساختمانی و تاورکرین فعالیت می کند. یکی از مهم ترین امتیازات محصولات این برند، صرفه جویی در مصرف انرژی است که می تواند تأثیر چشم گیری در براورد هزینه های پروژه شما داشته باشد. علاوه بر این استفاده از متریال مرغوب و درجه یک در ساخت محصولات این برند نیز سبب شده است تا آلیماک در این بازار جایگاه مخصوص به خود را داشته باشد. آسانسور کارگاهی آلیماک ابعاد بزرگ و مناسبی دارد و حفاظ های تعبیه شده در آن ایمنی انجام کار را بالا می برد.

همه چیز در مورد تاور کرین و آسانسور کارگاهی

جمع بندی

در این نوشته اطلاعات کاملی در مورد تاور کرین و آسانسور کارگاهی ارائه کرده ایم. همان طور که اشاره کردیم از انواع تاور کرین در پروژه ها و عملیات مختلفی مانند ساخت و ساز ساختمان ها، معادن، نیروگاه ها، جاده ها و .. و همچنین برای پروژه های مختلف در بنادر و صنایع مختلف استفاده می شود. این جرثقیل ها امکان بلند کردن و جابجایی تجهیزات و قطعات سنگین را در ارتفاع و شعاع های مختلف دارند و کمک زیادی در انجام عملیات می کنند. آسانسورهای کارگاهی نیز در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و تنوع زیادی دارند.

در هنگام خرید و یا اجاره تاورکرین باید توجه داشته باشید که با توجه به نوع پروژه خود مناسب ترین نوع تاورکرین را انتخاب کنید زیرا تاورکرین ها مدل های مختلفی دارند و هر یک از این مدل ها نیز قابلیت ها و امکانات خاصی را دارند که برای کاربرد مخصوصی طراحی شده است. در صورتی که با انواع مختلف تاورکرین ها آشنایی ندارید می توانید قبل از اقدام به ثبت سفارش از کارشناسان مجموعه اوج تاور کرین مشورت بگیرید. متخصصان این مجموعه شما را در انتخاب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین محصول راهنمایی خواهند کرد.

در سایت اوج تاور کرین قیمت و ویژگی های انواع تاور کرین و آسانسور کارگاهی قابل مشاهده است و شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. علاوه بر تاور کرین برای خرید و اجاره آسانسور کارگاهی آلیماک و سایر برندهای مطرح خارجی و داخلی نیز می توانید از خدماتی که این مجموعه ارائه کرده است استفاده کنید. علاوه بر فروش و اجاره آسانسور کارگاهی و تاورکرین، این مجموعه در زمینه جابجایی، نصب و راه اندازی، صدور گواهینامه و … نیز خدمات متنوع ای را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد.