تعمیر انواع مبل

در این مطالب شما می توانید از تخصصی ترین خدمات تعمیرات مطلع شوید. و در صورت نیاز از آن ها بهرمند شوید. تعمیر مبل یکی از روش هایی است که شما می توانید با انجام آن با کمترین هزینه مبلمان جدید با طراحی و دکور جدید داشته باشید. اما باید بدانید تعمیر مبل در شرایطی امکان پذیر است که مبلمان در حد زیادی فرسوده نباشد و امکان تعمیر آن وجود داشته باشد. اگر مبل در حد زیادی دچار آسیب شده باشد تعمیر آن فایده ای نخواهد داشت و ممکن است بعد از تعمیر دوباره دچار آسیب شده و مورد استفاده نباشد.

همچنین باید بدانید که برای تعمیر مبل باید به متخصصین آن مراجعه کنید تا با بهترین کیفیت تعمیر مبل را انجام دهند تا در مدت زمان کوتاه دچار خرابی نشود. تعمیر مبل زمانی برای شما اقتصادی خواهد بود که مبلمانتان نیاز به تعمیر را تعویض روکش برای تغییر رنگ و ضاهر داشته باشید البته تعمیرات دیگری نیز برای شکستگی های پایه ، تعویض فنر و تعمیر نشیمنگاه و غیره نیز انجام می شود.

مبلمان ها یکی از اسباب های ضروری هر خانه به حساب می آیند. به همین دلیل استفاده مکرر از آن ها برای استراحت ، در زمان خستگی باعث آسیب دیدن آن ها با مرور زمان می شود. به همین دلیل ممکن است این آسیب ها و خرابی ها باعث کوتاه شدن عمر مبل شود که حتما نیاز به تعمیر خواهد داشت. فرورفتگی فوم ، خرابی اسفنج ، شکستگی بدنه و پایه ، خرابی پارچه و روکش مبل همه مواردی است که ضاهر مبل را خراب می کند. ما در این مجموعه مفتخرین تا نمونه خدمات خود را از طریق این لینک به نمایش بگذاریم.

تعمیر مبل چیست؟

تعمیر مبل فرایندی است که با استفاده از این روش مبل های آسیب دیده را ترمیم کرد تا دوباره قابل استفاده شوند. تعمیر انواع مبل بستگی به نوع مبل ، طراحی آن و جنس مواد به کار رفته آن بستگی دارد. و با توجه میزان فرسودگی آن تعمیر انجام می شود.

تعمیر مبل عبارت است از تعمیر رویه ، رنگ کردن بدنه ، تعمیر و تعویض پارچه ی مبل ،تعمیر شکستگی پایه ، تعمیر زیره مبل و غیره که یکی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در هزینه مبل جدید می باشد زیرا شما برای خرید مبلمان جدید باید هزینه بیشتری نسب به تعمیر پرداخت نمایید.

انواع خدمات در تعمیر انواع مبل

شما می توانید برای تغیر دکوراسیون منزل خود به تعمیر مبلمان خود بپردازید و علاوه بر سالم کردن آن زیبایی را به منزل خود اضافه کنید. عوامل بسیاری باعث می شوند که مبل شما در جنس های مختلف دچار آسیب شوند ، کسانی که پبچه های کوچک دارند ممکن است مبلمانی پر از لک و رنگ داشته باشند. البته که شما در این مواقع می توانید با تعمیر رویه مبل خود مبلمانی جدید با زیبایی فراوان با کمترین هزینه را به دست اورید. شما باید برای تعمیر مبل خود از شرکت های معتبر برای تعمیر استفاده کنید.

خدمات مبل شامل رنگ کاری ، رویه کوبی ، تعمیر شکستگی ها ، تعمیر رویه و کلاف مبل ، تعویض اسفنج و فنر مبل ها ، رفع اشکالات نجاری و لقی کلاف ها ، تعویض رویه های چرمی ، تعمیر فنر کشی انواع مبل ها و غیره می باشد. تعمیر مبل به تنهایی کاری دشوار است و نیاز به تجربه و دانش خود دارد.

رویه کوبی در تعمیر مبل

رویه کوبی مبل یکی از مراحل تعمیر مبل می باشد. این مرحله از تعمیر نیاز به افراد متخصص دارد که به آن ها رویه کوب می گویند. رویه کوبی مبل همان ترمیم کلاف خام مبل است که با شکستگی و فرورفتگی آن می توان تعمیر شود. رویه کوبی به دو دسته تقسیم می شود. یک ف رویه کوبی روی کلاف خام یا تازه. دو، رویه کوبی روی مبل های دسته دوم. رویه کوبی روی کلاف خام زمانی انجام می شود که مبل ها را تازه برای ساخت اماده میکنند اما رویه کوبی مبل های دست دوم ، برای تعمیر و هنگام فرسودگی مبل ها انجام می شود تا مبل ها حالت تازه ای داشته باشند. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر مبل با تعمیر کلاف

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید مبل در نظز گرفته می شود ، کلاف مبل می باشد. زیرا کلاف مبل همان استخوان بندی مبل به حساب می آید و تمامی قطعات مبل بر روی ان سوار است. قطعات مبل شامل اسفنج ، پارچه و فوم روی کلاف مبل قرار دارند. عبارت کلاف سازی به معنای بریدن و نجاری کردن قطعات مبل است که نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد.

انواع مبل

تعمیر مبل ، برای انواع مبل ها آنجام می شود. مبل ها در انواع مبل های چرمی ، مبل راحتی ، مبل استیل ، مبل ال و غیره می باشند که تعمیرات هر کدام از آن ها با در نظر گرفتن اصول تعمیرات مبل ، به طور خاص انجام می شود. مثلا برای مبل های چرم که دارای جنسی حساس نسبت به دیگر مبل ها دارند ، باید دور از وسایل گرما زا قرار بگیرند تا دچار خشکی و آسیب نشوند. در مبل های چرم با رنگ روشن احتمال کثیف شدن بسیار زیاد و همچنین این مبل ها بعد از گذشت مدتی دچار پوسته پوستگی می شوند.