از دنیای ارتباطات عقب نمانید

امروزه همه بر این واقف هستند که دنیای امروز دنیای ارتباطات است. ارتباطات هم با تجهیزات خاصی فراهم می گردد. هر چقدر این تجهیزات از کیفیت بالاتری برخوردار باشند ارتباط نیز بسیار با کیفیت تر انجام می گیرد. این ارتباطات به اشکال متفاوتی در اطراف ما وجود دارند که برخی از این ارتباط ها جهانی است (اینترنت) و برخی نیز تنها محدود به محل کار ما است. شاید نتوانیم مشکل کندی اینترنت که به صورت گسترده در تمام کشور ما رخ داده را با تجهیزات داخلی رفع کنیم اما همین تجهیزات هم باید با کیفیت باشند تا همین نیم ذره اینترنتی هم که برایمان فراهم است تمام و کمال به دستمان برسد.

ارتباط داخلی در میان افراد سازمان هم بخشی دیگر از دنیای ارتباطات است. افراد می توانند از طریق voip  با یکدیگر در ارتباط باشند و سیستم های خود را در شبکه ای یکدست، به هم متصل کنند. تمامی این ها نیازمند تجهیزات مناسب و با کیفیت می باشند که توسط تکسنیس مجرب نیز باید اجرا و نصب شده باشند. در ادامه شما را با چند نمونه از این تجهیزات آشنا می کنیم.

شبکه های کامپیوتری

سرعت انتقال اطلاعات و دسترسی به اطلاعات از یک نقطه مشترک تاثیر بسیار زیادی بر روند کارها دارد. تصور کنید میخواهید فایل حجیمی را در اختیار چند صد کارمند خود قرار دهید. کدام راه را انتخاب می کنید؟ ارسال از طریق اینترنت؟ انتقال با فلش مموری؟ و یا انتقال از طریق شبکه؟

قطعا بهترین راه که هم بی دردسر است و هم هزینه ای ندارد انتقال از طریق شبکه است. با استفاده از شبکه شما می توانید علاوه بر ارتباط راحت و با کیفیت در میان کارکنان، شبکه ای واحد از اطلاعات را در اختیار داشته باشید و با سرعت هرچه تمام تر برنامه های خود را اجرا کنید. تجهیزات شبکه دارای ابزارهای متفاوتی هستند. این ابزارها شامل: کابل شبکه، رک، سرور، پچ پنل، سوئیچ، پچ کورد و…. می باشد.

ایران آی تی لند عرضه کننده انواه تجهیزات شبکه می باشد.علاوه بر فروش این تجهیزات این مجموعه قادر است انواع شبکه های کامیپوتری را برای مجموعه های مختلف راه اندازی کند. ایران آی تی لند (شرکت فنی مهندسی سایا ارتباط رایمند) بهترین مرکز نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری در اندیشه می باشد. برای ارتباط با ایران آی تی لند از طریق شماره تماس های ذیل مطلب می توانید تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته نیز جزئی از دنیای ارتباطات هستند که کمک بسیار زیادی به افزایش سطح امنیت در تمامی زمینه ها کرده اند. در گذشته این دوربین ها فقط در مراکز خاصی نصب می شدند اما امروزه شما دوربین های مدار بسته را می توانید حتی در حیاط آپارتمان ها و کوچه ها نیز ببینید. این دوربین ها انواع مختلفی دارند و به دو دسته دوربین های آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می گردند. دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های ip  یا تحت شبکه قدیمی تر هستند و هنوز هم در برخی از جاها با توجه به ارزان بودن و راحتی راه اندازی، مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های آنالوگ کیفیت کمتری نسبت به دوربین های آی پی دارند به همین جهت مناسب هر فضایی نیستند. آی پی ها قادر هستند اطلاعات را به صورت داده های صفر و یک در بیاوند و این باعث می شود که بتوان ویدیو آن ها را از طریق اینترنت انتقال داد. برای فضاهایی که نیاز به کیفیت و زوم بالا دارند، دوربین های تخت شبکه مناسب ترین گزینه  هستند و کاربرد بهتری دارند.

در صورتی که نمی دانید چه دوربینی را خریداری کنید و قصد راه اندازی شبکه دوربین مداربسته در خانه و یا محل کار خود را دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ایران آی تی لند تماس بگیرید. ایران آی تی لند بهترین مرکز برای  دوربین های مداربسته در شهریار و اندیشه و حومه می باشد.

معرفی ایران آی تی لند

ایران آی تی لند یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه ها در حوزه فناوری اطلاعات و سیستم های نظارت تصویری و تشکیل ساختار مدیریتی کارامد می باشد. مجموعه فنی مهندسی سایا ارتباط رایمند تاکنون پروژه های بزرگی را برای مجموعه های دولتی و خصوصی اجرا کرده است و قادر است با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت پروژه های زیر ساخت شبکه، VOIP، دوربین های مداربسته و…. را انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

وبسایت ایران آی تی لند

راه های ارتباطی

۰۹۱۲۸۸۹۳۷۵۹

۰۲۱۶۵۳۵۳۰۸۸

۰۹۱۲۲۳۳۹۵۳۰

۰۹۱۲۸۸۹۳۷۵۹

شهریار – فاز ۴ اندیشه – بازار ایرانی اسلامی – سرای بابا طاهر – طبقه اول – پلاک ۳۹۳