بهترین برند تشک تخت های طبی ایرانی

چند بار روز خود را با احساس بی حسی شروع کرده اید؟ یا درد بدن خود را با خواب بد شبانه مرتبط کرده اید؟ یا شاید مدت زیادی است که از کمردرد و گردن درد رنج می برید و نمی دانید علت آن چیست، همه اینها تنها یک دلیل می تواند داشته باشد و آن هم خوابیدن روی تشک نامناسب آرامش است. حتی اگر به دلایل دیگری مانند آرتروز و سایر بیماری ها از درد ستون فقرات رنج می برید، این تشک ها دردهای شما را تسکین می دهند بنابراین پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تشک طبی را به بیماران خود توصیه می کنند.تولید تشک طبی از مواد اولیه و مواد مورد استفاده قرار می گیرد. برای محافظت از بدن و ستون فقرات در هنگام خواب. این تشک ها دارای سطح نرمی و استحکام ایده آلی هستند و صرف نظر از عادات خواب فرد، فرم هستند و راحتی بیشتری را در هنگام خواب فراهم می کنند

داشتن سرویس خواب مناسب یکی از شرایط داشتن خوابی رویایی و راحت است. در میان مبلمان اتاق خواب، تشک رویال اولین است. خواب خوب شبانه شما را از لحاظ روحی و جسمی سالم و احساس شادابی می کند. پس شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه خوابی بدون دردسر و راحت داشته باشیم؟ شاید باور این موضوع برای شما سخت باشد که یکی از بزرگترین مشکلات سلامت جسمی و روانی تشک است. در ادامه اطلاعاتی در مورد ویژگی های یک تشک رویال خوب در اختیار شما قرار خواهیم داد. با تشک رویال همراه باشید.

خرید تشک رویال

تشک های طبی انواع مختلفی دارند که دلیل تنوع آن ها نوع مواد و نحوه ساخت آنهاست. کیفیت مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما در نهایت خرید تشك از بین قیمت تشک رویال های طبی به سلامت بدن و عادات خواب شما بستگی دارد. به طور کلی تشک رویال طبی از کیفیت بالایی برخوردارند.

 

ویژگی های یک تشک خوب و نحوه نگهداری از آن

 

امروزه محصولات خواب در انواع مختلفی توسط برندهای مختلف ساخته می شوند. بنابراین در هنگام خرید تشک خطر کمی گم شدن دارید. بسیاری از مردم انتظار دارند بعد از یک روز پرمشغله، یک خواب خوب و راحت داشته باشند. یک تشک خوب باید راحت، بادوام، اسفنج با کیفیت، فضای خوب، فنر قوی، ارتفاع مناسب و مموری فوم با کیفیت باشد.

 

قبل از رفتن به فروشگاه تشک دیجیکالا برای خرید تشک، ابتدا به آنچه در هنگام خواب نیاز دارید فکر کنید. در چه شرایطی احساس خوبی و راحتی دارید؟ یک تشک خوب باید بتواند تمام نیازهای شما را هنگام خواب برآورده کند. در ادامه به بررسی ویژگی های یک تشک خوب می پردازیم.

راحتی تشک

 

در طول خواب، یک تشک خوب مطمئناً تکیه گاه خوبی برای بدن شما است. یک تشک با کیفیت خوب باید ستون فقرات شما را هنگام خواب صاف نگه دارد. در انتخاب و خرید تشک حتما به موقعیت بدن خود روی تشک دقت کنید. در هنگام خواب، وزن بدن شما روی شانه ها، پشت و باسن شما قرار می گیرد، به همین دلیل است که وضعیت بدن شما روی تشک اهمیت دارد. یک تشک خوب باید با توجه به نیاز فرد و راحتی خواب این مشکل را حل کند و راحتی و آرامش را در هنگام خواب برقرار کند.

 

دوام تشک

 

هنگام ساخت تشک، کیفیت مواد استفاده شده بسیار مهم است. اگر قصد خرید تشک باکیفیت را دارید، باید هزینه بیشتری بپردازید. کیفیت مواد برای حفظ دوام تشک بسیار مهم است. مطمئن شوید که ارزش صرف هزینه بیشتر برای خرید تشک را دارد و در هنگام خواب به شما آرامش کامل می دهد. تنها با خواب راحت می توانید خستگی بدن خود را دفن کنید.

 

فضای تشک

 

خرید یک تشک کوچک قطعا آرامش و آزادی را در هنگام خواب از شما سلب می کند. بسیاری از مردم در خواب پرت می‌شوند و می‌چرخند. بنابراین، برای خواب راحت، یک تشک خوب با فضای استاندارد تهیه کنید. تشک های کوچک معمولا برای کمپینگ و مسافرت استفاده می شوند.

مواد اسفنجی

 

یکی دیگر از ویژگی هایی که بر کیفیت تشک تاثیر می گذارد، نوع و جنس اسفنج است. برای اینکه بتوانید نوع اسفنج تعبیه شده در تشک را تشخیص دهید به وزن و تراکم آن توجه کنید. هر چه اسفنج متراکم تر باشد تشک طبی تر و سفت تر از تشک های دیگر خواهد بود. در عین حال، هرچه اسفنج بازتر باشد تشک توخالی و گشادتر خواهد بود. اگر اسفنج وزن بیشتری داشته باشد، چگالی بیشتری دارد.

 

فنر تشک

 

کیفیت تشک های فنری به نوع فنر، ضخامت سیم فنر و فریم دور تشک بستگی دارد. تشک های فنری جیبی کارایی بیشتری دارند. در این نوع تشک ها تمامی فنرها از هم جدا شده و اگر دو نفر همزمان روی تشک باشند با حرکت یکی از آن ها دیگری متوجه آن نمی شود. همچنین در صورت استفاده طولانی مدت از تشک به دلیل اصطکاک صدای جیر نمی کشد.

 

ارتفاع تشک

 

از آنجایی که تشک ها در انواع مختلفی تولید می شوند، لایه های آنها متفاوت خواهد بود. لایه تشک می تواند الیاف، پنبه و فرش باشد. علاوه بر لایه های تشک، رویه تشک نیز بر ارتفاع آن تأثیر می گذارد. ارتفاع نقش مهمی در طول عمر تشک دارد. بنابراین هر چه ارتفاع تشک بیشتر باشد، تشک بهتر خواهد بود.

 

همچنین بخوانید مقاله نکات طلایی در هنگام خرید کالای خواب

 

مراقبت و نگهداری از تشک رویال

 

هر سه ماه یکبار قسمت های مختلف تشک را ضربه بزنید.

هر شش ماه یک بار تشک را برگردانید.

اجازه دهید بچه ها هر از گاهی به جای تشک آکروبات از آن استفاده کنند