بهترین برند ظرفشویی چیست؟ امکانات کدام ظرفشویی بیشتر است؟

این روزها بهترین برند ظرفشویی را می توان در کارکرد و قابلیت هایی دانست که ماشین ظرفشویی از آن بهره می برد. بهترین برند ظرفشویی باید تمامی ظروف را به صورت تمیز و عاری از هر گونه چربی و کثیفی بشوید و ظرف های خشکی را تحویل نماید.

همچنین بهترین برند ظرفشویی علاوه بر شستن ظرف های کثیف حتی می تواند میوه ها را نیز بشویید بدون اینکه رنگ، طعم و مزه میوه را تغییر دهد. حتی این دستگاهها بر کار قطعات خود نظارت داشته و در صورت خرابی هر یک از قطعات خود، خرابی را هشدار می دهند. می توان زمان شستشو را نیز برایش تنظیم نمود تا بتوان ظرف های تمیزتری را بشوید.

در این بین برای کسانی که جای کمی در آشپزخانه خود دارند و نمی توانند بهترین برند ظرفشویی را در داخل آشپزخانه جا دهند ماشین ظرفشویی رومیزی می تواند کار شستشوی ظرفها را انجام دهد و هر زمان که لازم بود نسبت به جابجایی آن نیز اقدام نمود. چرا که ماشین های ظرفشویی رومیزی، قابلیت جابجایی را نیز دارند.

عملکرد بهترین برند ظرفشویی به این صورت است که ابتدا آب از مخزن نمک وارد حوضچه می شود و توسط پمپ آب در داخل ماشین با فشار بالا و به صورت یکنواخت توسط بازوهای آب پاش بر روی ظرفها پخش می شود و ماشین ظرفشویی شروع به شستشوی ظرفها می نماید.

برای شستشوی ظرفها به موادی مانند نمک مخصوص که سختی آب را از بین ببرد، مایع درخشان کننده برای درخشان و تمیز شستن ظرفها و همچنین مایع جلا دهنده برای براقی ظروف نیاز است. مواد شوینده به دو صورت قرص و پودر با مارک های خاصی در بازار و فروشگاهها وجود دارند.

در ادامه نکات خرید بهترین برند ظرفشویی را تشریح می نماییم و چند مدل از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی را معرفی خواهیم نمود.

نکات خرید بهترین برند ظرفشویی

در هنگام خرید بهترین ماشین ظرفشویی باید نکاتی را در نظر گرفت تا بتوانید ماشین ظرفشویی را خریداری نمایید که از لحاظ کارکرد و قابلیت ها بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد. این نکات شامل موارد زیر می باشد:

•    گارانتی و ضمانت معتبر

این روزها با توجه به گرانی و افزایش قیمت قطعات لوازم برقی و خانگی می بایست برندی را انتخاب نمود که از گارانتی و خدمات پس از فروش قابل قبولی برخوردار باشد. چرا که حتی بهترین برند ظرفشویی ممکن است به هر دلیلی خراب شود و یا نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. در صورت نداشتن گارانتی و ضمانت نامه این مشتری است که باید متحمل هزینه زیادی برای حل مشکل دستگاه خود شود. پس در انتخاب بهترین برند ظرفشویی دقت نمایید که گارانتی معتبری نیز داشته باشد.

•    بازوی آب پاش

در انتخاب بهترین برند ظرفشویی باید دنبال مدلی باشید که بیشترین بازوی آب پاش را داشته باشد. چرا که داشتن بازوهای بیشتر در ماشین ظرفشویی یکی از مزیت های آن محسوب می شود و باعث می شود ظرف ها را تمیزتر بشوید.

•    کم مصرف

به دلیل استفاده چند بار در روز از ماشین ظرفشویی، بهترین برند ظرفشویی باید از مصرف آب و برق کمی برخوردار باشد تا از لحاظ اقتصادی برای خانواده نیز به صرفه باشد. چرا که در صورت خرید ماشین ظرفشویی پر مصرف بر هزینه های خانوار قبوض آب و برق اضافی نیز افزوده می شود.

•    صدای کم

بهترین برند ظرفشویی باید از صدای کمی در حین کار برخوردار باشد. در برخی از برندهای معروف ماشین ظرفشویی حتی به ندرت می توان صدای کارکردن آن را شنید.

•    قابلیت ها

بهترین برند ظرفشویی باید از امکانات و قابلیت های متنوعی برخوردار باشد و این قابلیت ها و امکانات است که می تواند یک ماشین ظرفشویی را در نظر خریداران به خود جلب نماید.

•    ظرفیت و جادار بودن

ماشین ظرفشویی باید دارای طبقات و جای کافی برای تعداد ظروف زیاد را داشته باشد و بتوان با خیال راحت تعداد زیادی ظرف را در یک مرحله در آن جا داد. در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی طراحی داخلی آنها طوری می باشد که بتوان ظرف های زیاد را به همراه قابلمه های بزرگ نیز در آن جا داد.

•    امکانات جانبی

امکانات هر یک از برند ظرفشویی ممکن است با هم متفاوت باشد و این تنوع امکانات است که باعث رقابت برندها با هم شده است. در برخی از مدل ها بازوی سبد که ظرفها در داخل آن قرار می گیرند متحرک و قابل جابجا شدن می باشد و می توان ظروف را در داخل سبدها به دلخواه چید.

در برخی از مدل ها نیز برای استحکام بیشتر سبدها، ریل های محکمی با استقامت بالا وجود دارد تا در موقع بار اضافی، سبدها از استحکام خوبی برخوردار باشند.

معرفی برخی از بهترین برند ظرفشویی

معرفی ظرفشویی برند بوش

یکی از بهترین برند ظرفشویی مربوط به شرکت بوش می باشد که دارای قابلیت ها و امکانات متنوعی در برنامه های شستشوی خود است. این برند دارای سیستم نیم شور می باشد و برای مواقعی می باشد که تعداد ظرف ها کم است و با چیدن آنها در سبد پایین ظرفشویی می توان ظرفها را با مصرف آب و برق کمتری به طرز خیلی تمیزی بشوید. ظرفشویی های بوش تقریباً بیصدا می باشند و از موتور بیصدا به همراه بدنه عایق فوق کم صدا بهره می برند و رتبه انرژی این برند A++ می باشد. جنس محفظه داخلی آن استیل و دارای قفل کودک نیز می باشد.

معرفی برند ظرفشویی ال جی

این نوع برند ظرفشویی نیز یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی می باشد. دارای موتور اینورتر دایرکت داریو می باشد و مصرف آب و برق کمی را نیز در حین شستشوی ظروف به همراه دارد. فضای داخلی بزرگ برای شستشوی ظرف های زیاد به همراه شستشوی ضد باکتریایی نیز در این ماشین ظرفشویی یکی از قابلیت های مهم آن است.
دارای 4 بازوی شستشو و چرخشی چند جهته که باعث می شود شستشوی تمیزتری را به همراه داشته باشد. همچنین سبدهای تاشو و قابل تنظیم آن نیز باعث می شود تا بتوانید ظرف ها را به سلیقه خود در آن بچینید. همچنین دارای قابلیت های دیگری مانند: برنامه شستشو توربو برای شستشوی ظرف های خیلی کثیف در کمتر از یکساعت، شستشوی دو بخشی ظروف ظریف به آرامی و شستشوی پرقدرت برای قابلمه ها و تابه های سنگین، شستشو با دمای بسیار بالای بدون آسیب به ظروف. دفترچه راهنمای مدل های قدیمی تر را میتوانید از نمایندگی ال جی دریافت کنید.

معرفی برند ظرفشویی سامسونگ

بهترین برند ظرفشویی سامسونگ می تواند ذرات سرسخت غذا را که به ظروف چسبیده است به راحتی پاک نماید. دارای 5 نازل در سمت چپ و 3 نازل در سمت راست  در داخل ماشین ظرفشویی می باشد که همین نازل ها باعث می شود شستشوی ظروف کثیف با لکه های سرسخت را به آسانی انجام دهد.
پس از شستشوی ظروف، درب ماشین ظرفشویی همانند برند ال جی بصورت اتوماتیک باز می شود تا بخارها در داخل دستگاه نمانند. می توان دندانه های قفسه پایین را تا زد تا بتوان ظروف بزرگتری را در فضای بالای ظرفشویی جا داد.
این ماشین ظرفشویی دارای سیستم کنترل هوشمند از راه دور می باشد. فقط کافی است شما اپلیکیشن آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید. برای دریافت اپلیکیشن با نمایندگی سامسونگ هماهنگ باشید.

معرفی برند ظرفشویی پاکشوما

یکی از برندهای ایرانی ماشین ظرفشویی مربوط به شرکت پاکشوما می باشد که قابل رقابت با ماشین های ظرفشویی خارجی می باشد. این ماشین ظرفشویی دارای نمودار مصرف انرژی A++ است و دارای سه سبد برای قرارگیری ظروف است. در حین کار نیز صدای بسیار کمی از خود دارد و میزان صدای آن 47 دسی بل می باشد. این دستگاه برای جلوگیری از دستکاری توسط کودکان دارای قفل کودک بوده و یکی از قابلیت های آن شستن میوه و سبزی می باشد.
برای خانواده هایی که نسبت به ظروف گران و ظریف خود نگران هستند این برند طوری طراحی شده است که بتوان با انتخاب حالت شستشو، ظروف حساس را بدون کوچکترین آسیبی بشوید.
همچنین این برند ظرفشویی دارای 8 برنامه مختلف شستشو است که با انتخاب هر یک از آنها ظروف کثیف را به بهترین نحو ممکن می شوید. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برند داشتن سیستم تاخیر است که شستشوی ظروف را تا 24 ساعت تاخیر در زمان انجام می دهد.

معرفی برند ظرفشویی اسنوا

یکی دیگر از برندهای ماشین ظرفشویی ایرانی، اسنوا می باشد. این برند دارای برنامه شستشوی مجزا برای ظروف چینی و شیشه ای است. از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به این موارد اشاره نمود: دارای شستشوی اقتصادی برای صرفه جویی در مصرف برق، شستشوی سریع، سیستم عیب یاب هوشمند، شستشوی قدرتمند با نصف ظرفیت، دارای نمودار مصرف انرژی A++، مجهز به 6 برنامه شستشو.
نوع آلیاژ در ساخت جدیدترین مدل های این برند ایرانی، استیل ضد زنگ می باشد و برای مناطقی از کشور که دارای رطوبت می باشند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت اسنوا 24 ماه از زمان نصب محصول می باشد. خریداران می توانند با خیال راحت از گارانتی این برند استفاده نمایند.
حتما قبل از خرید سری به نمایندگی دوو هم بزنید تا از تکنولوژی های جدید این برند هم مطلع شوید. همینطور برای قیمت مناسب تر به نمایندگی بکو و نمایندگی گرنیه نیز سر بزنیند.

پایان رپورتاژ اگهی