بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی

پاینوچیدمان بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی از جمله جلو مبلی، آینه و کنسول و صندلی ناهارخوری می‌باشد که می‌خواهیم این موارد را به شما معرفی کنیم.

منظور از مصنوعات چوبی چیست؟

به سازه‌هایی که بشر آن‌ها را با استفاده از چوب می‌سازد، مصنوعات چوبی گفته می‌شود. معمولاً مصنوعات چوبی از چوب راش، چوب گردو، چوب بلوط و چند نوع دیگر چوب ساخته می‌شوند. خانه‌های امروزی به دلیل فضای محدودشان، نیاز به وسایلی دارند که بتوان در این وضع از آن‌ها استفاده کرد؛ مصنوعات چوبی نظیر کتابخانه، جلو مبلی، صندلی غذاخوری و اکسسوری‌ها می‌توانند به این منازل زیبایی خاصی را ببخشند.

مجموعه پاینو بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی با استفاده از چوب‌هایی با کیفیت بالا می‌باشند؛ شما می‌توانید بهترین مصنوعات چوبی مناسب منزلتان را از این مجموعه خریداری نمایید.

مصنوعات چوبی مجموعه پاینوچیدمان

گروه تولیدی پاینوچیدمان، تولید کننده انواع مصنوعات چوبی با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب می‌باشد؛ این مصنوعات چوبی به شرح زیر می‌باشند:

  1. صندلی ناهارخوری
  2. میز ناهارخوری
  3. آینه و کنسول
  4. جلو مبلی
  5. میز عسلی
  6. میز تلفن
  7. جا کفشی

جلو مبلی؛ مکمل مبلمان منزل

جلو مبلی به یکی از وسایل منزل گفته می‌شود که در جلوی مبلمان منازل قرار داده می‌شود تا وسایلی همچون ظرف میوه، کنترل تلویزیون، ظروف میوه خوری، لیوان ، گلدان و دیگر وسایل دم دستی و تزئینی بر روی آن قرار داده شود. امروزه استفاده از میز جلو مبلی در اکثر مبلمان‌‌ها، امری بسیار پرطرفدار است. معمولاً جلو مبلی را با مبلمان منزل ست می‌کنند تا جلوه‌ای زیبا را به اتاق ببخشند. جلو مبلی‌ها از مواد مختلفی مانند چرم و چوب، چوب MDF، شیشه و استیل و … ساخته می‌شوند؛ ولی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های جلو مبلی‌، جلو مبلی چوبی می‌باشد که یکی از مصنوعات چوبی به شمار می‌رود.

انواع جلو مبلی

انواع جلو مبلی در بازار وجود دارند که به سبک‌های متفاوتی ساخته شده‌اند و هر یک زیبایی خاص خود را دارند؛ این سبک‌های انواع جلو مبلی به شرح زیر می‌باشند.

  • جلو مبلی سبک مدرن
  • جلو مبلی سبک سنتی
  • جلو مبلی سبک روستیک
  • جلو مبلی سبک سبک صنعتی

تمامی جلو مبلی‌ها در یکی از سبک‌های بالا ساخته می‌شوند ولی هر یک از این سبک‌ها می‌توانند به روش‌های گوناگون ساخته شوند، به عنوان مثال جلو مبلی سبک مدرن می‌تواند با انواع طرح‌ها و ساختارها ساخته شود. در ادامه لیستی از ساختارهای انواع جلو مبلی چوبی را برای شما قرار داده‌ایم:

  • جلو مبلی‌‌های گرد
  • جلو مبلی‌‌های چند تکه
  • جلو مبلی‌‌های فانتزی
  • جلو مبلی‌‌های مستطیلی
  • جلو مبلی‌‌های مربعی
  • جلو مبلی‌‌های طرح دار

آینه و کنسول؛ لازمه ی هر خانه ای

میز کنسول نوعی میز تزئینی برای دکوراسیون می‌باشد که در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها ساخته می‌شود. معمولاً میزهای کنسول از یک آینه با طرحی مشابه میز کنسول به عنوان یک مکمل برای افزایش زیبایی خود و دکوراسیون منزل استفاده می‌کند. شما می‌توانید از این آینه و کنسول زیبا و جادار برای هر بخشی از منزل که تمایل دارید استفاده کنید. از میز کنسول می‌توان برای نگهداری لوازم با ارزش مانند مدارک، اسناد، پول و … استفاده کرد.

آینه و کنسول چوبی

کنسول‌ها در انواع طرح‌ها و در چهار دسته بندی سلطنتی، چوبی، آینه‌ای و مدرن ساخته می‌شوند. یکی از زیبا‌ترین کنسول‌های حال حاضر، میزهای کنسول چوبی آینه دار می‌باشند. این آینه و کنسول در اتاق خواب به عنوان آینه میز آرایش هم استفاده می‌شود؛ آینه کنسول چوبی سبکی کلاسیک دارد.

صندلی ناهارخوری راحت و استاندارد انتخاب کنید

امروزه میز و صندلی ناهارخوری جزو ثابت وسایل منزل به شمار می‌روند. صندلی ناهارخوری مانند دیگر لوازم منزل باعث افزایش زیبایی دکوراسیون منزل می‌شود. افراد برای افزایش زیبایی منزلشان، معمولاً مبلمان و میز ناهارخوری را با صندلی ناهارخوری ست می‌کنند. استاندار بودن صتدلی ناهارخوری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا در هنگام خوردن غذا باید بر روی آن احساس راحتی کامل کرد و راحت غذا میل نمود.

انواع صندلی ناهارخوری

صندلی ناهارخوری در انواع مختلفی تولید می‌شود که یکی از زیباترین آن‌ها، صندلی ناهارخوری چوبی می‌باشد. بهترین صندلی‌های ناهارخوری از جنس چوب راش می‌باشد. در ادامه برای شما انواع مدل‌های صندلی ناهارخوری از نظر طراحی را قرار داده‌ایم:

  • صندلی میزناهارخوری بدون دسته
  • صندلی میزناهارخوری بادسته
  • صندلی ناهارخوری پارسونز

نکات خرید صندلی ناهارخوری

خرید صندلی ناهارخوری یک خرید حساس برای دکوراسیون منزل می‌باشد. به هنگام خرید خود به نکات زیر توجه کنید تا بهترین و مناسب‌ترین صندلی ناهارخوری چوبی را برای منزلتان خریداری کنید:

  1. دقت داشته باشید که صندلی ناهارخوری حتماً از جنس چوب راش باشد. چوب راش مستحکم‌ترین و مقاوم‌ترین نوع چوب است که می‌توان از آن در مصنوعات چوبی استفاده کرد.
  2. صندلی باید دارای اتصالات محکمی باشد. صندلی‌هایی که با پیچ و مهره بسته شده‌اند، نسبت به صندلی‌هایی که دارای اتصالات چسبی و میخی هستند، استحکام بیشتری دارند.
  3. رنگ صندلی باید مرغوب و متناسب با فضای آشپزخانه باشد.
  4. تشکچه‌ها و نشیمن صندلی بهتر است که از ابرهای متراکم، اسفنج‌های بادوام ساخته شده باشند.
  5. هرچقدر که پایه‌های صندلی ناهارخوری صاف‌تر باشند، مدت زمان بیشتری را دوام می‌آورند.
  6. تکیه‌گاه‌ صندلی نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند شود. ارتفاع تکیه‌گاه‌ باید متوسط باشد تا باعث ناراحتی شما نشود.
  7. دقت داشته باشید که صندلی‌ ناهارخوری را که خریداری می‌کنید، متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود باشد.

درباره گروه تولیدی پاینوچیدمان

مجموعه پاینوچیدمان که بزرگ‌ترین تولید کننده مصنوعات چوبی (جلو مبلی، آینه و کنسول، صندلی ناهارخوری، میز عسلی و …) به شمار می‌رود، محصولات مختلفی را در زمینه دکوراسیون منزل با مناسب‌ترین قیمت و بهترین متریال چوبی روز دنیا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

صنایع چوبی پاینو با بیش از ۱۰ سال تجربه کاری در زمینه تولید و ارائه محصولات چوبی توانسته است با بهره گیری از کادری مجرب، محصولات با کیفت بالا را به مشتریان ارائه دهد و رضایت کامل آن‌ها را جلب نماید. پاینو در خدمت شماست تا در زمینه مشاوره و خرید مصنوعات چوب شما را همراهی کند؛ با ما در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

  • شماره تماس: ۰۹۱۹۳۵۳۶۵۰۹
  • شماره ثابت: ۰۲۱۶۵۴۶۶۰۳۹