بزرگترین برند تولید کننده هود آشپرخانه در ایران

وجود تهویه برای هر آشپزخانه‌ای یک امر ضروری است. سؤالی که اینجا برای خریداران مطرح می‌شود این است که بهترین هود آشپزخانه کدام است؟ در ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

بهترین هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه (هود شومینه‌ای، هود مورب، هود جزیره، هود توکار یا مخفی و همچنین هود آسانسوری) در بازار موجود می‌باشند که دارای سطح کیفیت و امکانات متفاوتی می‌باشند. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین هود آشپزخانه می‌باشید ولی اطلاعات کافی در مورد هودهای آشپزخانه ندارید پس به نکات زیر توجه کنید. در زیر برای شما لیستی از ویژگی‌های بهترین هود آشپزخانه را فراهم کرده‌ایم، با توجه به نکات زیر به هنگام خرید هود، شما مناسب‌ترین هود را برای آشپزخانه‌تان خریداری خواهید کرد:

  1. اندازه اجاق گاز شما چقدر است؟ شما باید به هنگام خرید هود، یک هودی با ابعاد مناسب را خریداری نمایید تا بتواند تمامی هوای آشپزی را جذب و به بیرون هدایت کند.
  2. میزان مکش هود مد نظر چقدر است؟ شما باید به این موضوع توجه کنید که چه میزان آشپزی در روز می‌کنید. در صورتی که میزان آشپزی شما زیاد است، هودی با قدرت مک بالا را خریداری نمایید.
  3. چه نوع هودی را می‌خواهید؟ هودهایی داریم که هوای آلوده را به بیرون هدایت می‌کنند و همچنین هودهایی هستند که هوا را تصفیه و مجدد به داخل خانه باز می‌گردانند.
  4. سرعت فن چقدر است؟ سرعت فن هود و قدرت مکش آن رابطه مستقیم با هم دارند. قبل از خرید هود، سرعت فن را در بالاترین حد بررسی کنید.

کم صداترین هود آشپزخانه

امروزه وجود هود برای هر آشپزخانه‌ای یک ضرورت است و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل این میزان استفاده بالا، در صورتی که هود صدای زیادی را تولید کند، نمی‌توان از آن استفاده کرد. پس به هنگام خرید هود آشپزخانه به این موضوع توجه داشته باشید که صدای تولیدی هود چقدر است. البته بعضی از مردم به این موضوع توجه نمی‌کنند که صدای کم هود می‌تواند نشانه موتور ضعیف هود باشد؛ به هنگام خرید هود جدا از توجه به میزان صدای هود، باید به این موضوع که علت صدای کم هود از موتور ضعیف است یا یک موتور باکیفیت توجه ویژه‌ای کرد.

 

قیمت هود آشپزخانه

هودهای مختلف با کیفیت و امکانات مختلف در بازار موجود می‌باشند که از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. در کل چندین مورد وجود دارد که کیفیت و نوع آن‌ها بر قیمت هود آشپزخانه تأثیر گذار هستند:

  1. نوع هود آشپزخانه (هود زیر کابینتی، هود مخفی، هود مورب، هود جزیره‌ای و هود آسانسوری)
  2. قدرت مکش موتور هود
  3. کیفیت جنس بدنه
  4. کیفیت فیلتر تهویه به کار رفته در هود
  5. میزان صدای تولیدی هود چقدر است؟

شما می‌توانید بهترین هود آشپزخانه با کیفیتی بالا را از دنیته، بزرگترین برند تولید کننده هود آشپزخانه در ایران خریداری نمایید. تمامی هودهای آشپزخانه گروه تولیدی دنیته با کیفیتی بالا تولید و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند.

پرفروش ترین هود آشپزخانه

بعضی از افراد از خود می‌پرسند که پرفروش ترین هود آشپزخانه چه هودی است؟ در جواب به این سوال باید گفت که نمی‌توان یک هود را به عنوان پرفروش ترین در نظر گرفت؛ چرا که هر ساله هودهای جدید با قیمت‌های جدیدی به بازار ارزه می‌شود. ولی در کل همیشه پرفروش ترین هود آشپزخانه، آن هودی بوده است که نسبت به امکاناتی که داشته از قیمت خوبی برخوردار بوده است. در هیچ زمانی پرفروش ترین هود آشپزخانه، گران‌ترین هود آشپزخانه نبوده است.

پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه در سال 1401 :

  1. هود آشپزخانه مورب صدرا مدل SD – 101
  2. هود مخفی آستیاک مدل 430
  3. هود آشپزخانه کن مدل Atlas شومینه‌ای
  4. هود آشپزخانه بیمکث مدل B2052U مخفی
  5. هود آشپزخانه اخوان مدل H64 – TCS

درباره گروه دنیته

گروه دنیته بزرگترین برند تولید کننده هود آشپزخانه در ایران با کیفیتی بالا می‌باشد. طراحی با کیفیت، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مونتاژ با کیفیت، خط مشی تولیدات گروه دنیته می‌باشد. این گروه همچنین تولید کننده محصولاتی نظیر  اجاق گاز رومیزی و … با بیش از ۱۰ سال تجربه کاری و بهره‌وری از کادری متخصص و مجرب، توانسته تا با تولید محصولاتی با کیفیت بالا، رضایت کامل مشتریان را جلب نماید.جهت ارتباط با گروه دنیته و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

  • شماره تماس 1: 02634255135
  • شماره تماس 2: 02633342135
  • شماره تماس کارخانه : 02634827280