پارتیشن شیشه ای | ساز و کار تولید کننده پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای را از تولید کننده بخریم. ساز و کار یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع پارتیشن شیشه ای به حساب می آید. استفاده از دیوارهای شیشه ای که تحت عنوان پارتیشن شیشه ای شناخته می شوند، راه حل بسیار کاربردی برای تقسیم بندی و نظم دهی به محیط به حساب می آید.

ایجاد اتاق های مجزا برای کارمندان یک شرکت را می توان با پارتیشن های شیشه ای انجام داد. این کار علاوه بر نظم دهی بیشتر به فضا، نورگیری محیط را نیز حفظ می کند، همچنین با استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره می توان عایق حرارتی و صوتی ایجاد کرد. اگر قرار است به عنوان مدیر به همه قسمت ها دید داشته باشید، پارتیشن شیشه ای دقیقا همان ابزاری خواهد بود که شما لازم دارید. تولید کننده پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی از آن ها را طراحی و تولید می کنند. پارتیشن ها بر اساس ابعاد، عایق بندی، قیمت و قابلیت حمل، تقسیم بندی می شوند. امروزه کارخانه های بسیاری در زمینه تولید پارتیشن شیشه ای فعالیت دارند. با این حال خرید از یک تولید کننده معتبر و مجرب مانند ساز و کار باعث می شود تا مشتری اطمینان کامل از کیفیت ساخت و نصب صحیح آن پیدا کند، چرا که نصب اصولی پارتیشن شیشه ای در ماندگاری و دوام آن تاثیر بسزایی دارد.

مراحل تولید پارتیشن شیشه ای

افرادی که تمایل به خرید پارتیشن شیشه ای دارند، باید درباره طراحی محیط با یک کارشناس آگاه مشورت نمایند، سپس ابعاد دیوارها و قطعات مورد نیاز مشتری مشخص می شود و در اختیار تولید کننده قرار می گیرد. شیشه ها باید بر اساس همین اندازه ها برش بخورند و با یکدیگر تنظیم شوند. انتخاب جنس شیشه پارتیشن، بر عهده خریدار است. بنا بر درخواست مشتری، پارتیشن شیشه ای می تواند فریم دار یا بدون فریم (فریم لس) باشد. فریم پارتیشن عبارت است از یک چارچوب از جنس آلومینیوم یا ام دی اف که دیوارهای پارتیشن شیشه ای بر روی آن نصب می شوند. در هنگام نصب پارتیشن، به گیره های فلزی و یراق هایی نیاز است تا دیوارهای شیشه ای در جای خود محکم شوند. پس از ساخت و تولید پارتیشن مورد نیاز مشتری، گروه نصب کارخانه تولید کننده پارتیشن شیشه ای برای نصب آن در محل حاضر می شوند.

در تولید پارتیشن شیشه ای از چه شیشه ای استفاده می شود؟

ماده اولیه برای ساخت و تولید پارتیشن شیشه ای، انواع شیشه با ویژگی های مختلف است. برخی از مهم ترین شیشه هایی که در تولید پارتیشن شیشه ای به کار می روند عبارت اند از:

  • شیشه سکوریت
  • شیشه سند بلاست
  • شیشه لمینت
  • شیشه فلوت

هر یک از این شیشه ها، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را برای ساخت پارتیشن شیشه ای مناسب می سازد، برای مثال شیشه سکوریت در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد. از سوی دیگر در صورت وارد شدن ضربه سنگین و شکستن، قطعات آن پرت نمی شود و از این نظر ایمن خواهد بود. البته شیشه های لمینت از نظر تحمل ضربه و ایمنی بسیار بهتر از شیشه سکوریت عمل خواهند کرد. برای مواردی هم که نیاز به یک پارتیشن شیشه ای با شیشه های مات یا نقش دار دارید، نوع پارتیشن شیشه ای سندبلاست گزینه بسیار مناسبی است. در این میان، شیشه فلوت بسیار ظریف تر و شکننده تر از شیشه های دیگر خواهد بود، با این حال به دلیل قیمت پایین پارتیشن شیشه ای با شیشه فلوت، این نوع از پارتیشن بسیار پر مصرف تر است.

تولید کننده پارتیشن شیشه ای

تولید پارتیشن های شیشه ای نیاز به ظرافت، دقت و کیفیت دارد. یک کارخانه تولید کننده پارتیشن شیشه ای مانند کارخانه ساز و کار همواره بهترین نوع مواد اولیه را در ساخت و تولید پارتیشن های شیشه ای خود به کار می برد. کارخانه ساز و کار به عنوان یک تولید کننده معتبر پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی از این جداکننده ها را تولید می کند. پارتیشن های بلند، نیمه بلند و کوتاه که به صورت متحرک یا ثابت هستند، از جمله محصولات این کارخانه به حساب می آیند. تیم حرفه ای و باتجربه کارخانه ساز و کار می توانند در زمینه طراحی محیط نیز به مشتری کمک شایانی نمایند. نصب انواع پارتیشن شیشه ای به اندازه کیفیت ساخت آن اهمیت دارد. زیرا حتی اگر کیفیت ساخت پارتیشن شیشه ای بالا باشد، نصب نادرست آن می تواند منجر به آسیب زودرس گردد. گروه صنعتی ساز و کار دارای تیم حرفه ای نصب انواع پارتیشن است که می توانند بهترین خدمات اجرای پارتیشن را به مشتریان ارائه دهند.