اقامت در طبیعتی سرسبز و زیبا با رزرو هتل نارنجستان جلفا

استان آذربایجان شرقی، یکی از استان های مرزی ایران است که در نزدیکی مرز ایران و آذربایجان قرار دارد. شهر جلفا یکی از شهرهای جذاب و رمزآلود آذربایجان شرقی است که به شهر کلیساهای ایران معروف شده است. این شهر طبیعت زیبا و مکان های دیدنی بسیار زیادی دارد و به همین خاطر، یکی از مقاصد مهم برای گردشگران ایرانی محسوب می شود و افراد زیادی ترجیح می دهند که برای تعطیلات به این شهر زیبا و دوست داشتنی سفر کنند.

به دلیل توریستی بودن شهر جلفا، هتل های زیادی نیز در این شهر ساخته شده اند و شما می توانید هتل مناسب خود را از میان انواع هتلها و اقامتگاه های شهر جلفا انتخاب کنید.

هتل نارنجستان جلفا یکی از هتل های سه ستاره این شهر است که در منطقه آزاد ارس ساخته شده است. این هتل امکانات رفاهی خوبی دارد و بسیار خوش قیمت است؛ در نتیجه با رزرو هتل نارنجستان جلفا، شما می توانید اقامتی ارزان و راحت را در این هتل تجربه کنید.

اگر به فکر سفر به شهر جلفا هستید و می خواهید در هتلی خوش قیمت و با امکانات رفاهی مناسب اقامت داشته باشید، از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با مزایای اقامت در هتل نارنجستان جلفا بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل نارنجستان جلفا

هتل نارنجستان جلفا هتلی سه ستاره است که در شهر جلفا و در منطقه آزاد ارس ساخته شده است. این هتل از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان هتل نارنجستان 3 طبقه بوده و 25 واحد اقامتی دارد.

موقعیت مکانی هتل نارنجستان جلفا بسیار مناسب است و از این هتل می توانید در سریعترین زمان خودتان را به مکان های دیدنی جلفا مانند کلیسای چوپان، مرکز خرید ستارخان و منطقه تفریحی پارک کوهستان برسانید.

در هتل نارنجستان، شما می توانید واحد اقامتی دلخواه خود را از انواع اتاق های یک تخته سینگل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته دابل VIP، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، سوئیت سه تخته، سوئیت چهار تخته و سوئیت پنج تخته هستند، انتخاب کنید و در آن اقامت داشته باشید.

امکانات رفاهی هتل نارنجستان جلفا

با اقامت در هرکدام از واحدهای این هتل، شما می توانید به امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، حوله، دستمال کاغذی، توالت فرنگی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، چیلر، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، مینی بار، لوازم بهداشتی و سشوار دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل نارنجستان جلفا خدمات رفاهی مختلفی مانند خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، روم سرویس و اتاق چمدان نیز ارائه می شوند که می توانید از این خدمات برای اقامت راحت خود استفاده کنید.

خوردن انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه در هتل نارنجستان جلفا

همچنین هتل نارنجستان جلفا یک کافی شاپ و رستوران دنج دارد و شما می توانید برای تهیه نوشیدنی های دلخواه و خوردن انواع غذاهای ایرانی، به این مکان ها مراجعه کنید.

رزرو هتل نارنجستان جلفا با سامانه سفربازی

هتل نارنجستان جلفا هتلی سه ستاره است که امکانات رفاهی خوبی دارد و موقعیت مکانی آن نیز بسیار مناسب است. در کنار تمام این مزایا، قیمت اقامت در هتل نارنجستان جلفا بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است و از جمله هتل های خوش‌قیمت آذربایجان محسوب می شود. بنابراین اگر قصد سفر به آذربایجان شرقی را دارید و به دنبال هتلی ارزان و شیک هستید، می توانید هتل نارنجستان جلفا را برای اقامت خود انتخاب کنید. برای رزرو هتل نارنجستان جلفا همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کنید و واحد اقامتی دلخواه خود را در این هتل سه ستاره رزرو کنید.

پایان رپورتاژ آگهی