اقامت در نزدیکی جنگل با رزرو هتل نوید ساری

ساری، پایتخت استان سرسبز مازندران، هرساله میزبان تعداد زیادی از مسافرانی است که از تمام شهرهای ایران به این منطقه زیبا سفر می کنند. یکی از مهمترین موارد برای خلق لحظات آرام در سفر به ساری، انتخاب هتل مناسب است. هتل نوید ساری، هتلی چهارستاره و زیبا است که در جاده ساری به قائمشهر ساخته شده است.

در هتل نوید ساری، 66 واحد اقامتی مختلف وجود دارد. رزرو هتل نوید ساری به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند در یکی از هتل های شیک مازندران اقامت داشته باشند و از انواع امکانات رفاهی در طول مدت اقامتشان بهره‌مند شوند. در این نوشته، با مزایای اقامت در هتل نوید ساری بیشتر آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل نوید ساری

هتل نوید ساری، هتلی چهارستاره است که در سال 1387 افتتاح شد. بازسازی هتل نوید در سال 1393 انجام شد و ساختمان هتل به شکل امروزی درآمد. هتل نوید ساری، ساختمانی 6 طبقه است که 66 واحد اقامتی مختلف دارد.

برای رزرو هتل نوید ساری، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته، واحد اقامتی موردنظر خود را انتخاب کنید.

از جمله امکانات رفاهی موجود در اتاق های هتل نوید ساری می توان به وجود امکاناتی مانند یخچال، دستگاه چای ساز، حوله، دستمال کاغذی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، کولر گازی، مبلمان، شوفاژ، کمد لباس، وسایل بهداشتی و صندوق امانات اشاره کرد. چشم انداز واحدهای هتل نوید ساری رو به منطقه جنگلی و خیابان است و منظره زیبایی دارد.

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل نوید ساری خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، خشکشویی، خدمات باربری، خدمات تور، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تشریفات ویژه (CIP)، پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس و فتوکپی و تحویل روزنامه انجام می شود.

تنوع امکانات ورزشی در هتل نوید ساری، به خلق لحظات شاد و هیجان انگیز در این هتل کمک می کند که در ادامه، با این امکانات آشنا خواهید شد.

امکانات ورزشی و تفریحی در هتل نوید ساری

مهمانان عزیز می توانند در طول اقامت در هتل نوید ساری از امکانات تفریحی و ورزشی هتل مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار و سالن بیلیارد استفاده کنند. در فضای بیرونی هتل نوید نیز استخر و فضای سبز وجود دارد و مسافران عزیز می توانند برای پیاده‌روی به این قسمت بروند و در فضایی زیبا قدم بزنند.

رفتار و برخورد پرسنل هتل، تاثیر زیادی روی امنیت خاطر مهمانان عزیز و میزان رضایت آنها می گذارد. پرسنل هتل نوید خوش برخورد و حرفه‌ای هستند و به گرمی از شما پذیرایی می کنند. تمام این موارد باعث شده که هتل نوید ساری، به یکی از بهترین هتل های مازندران تبدیل شود که اقامتی راحت و آرام را به مسافران عزیز هدیه می دهد.

هتل نوید ساری کجاست؟

هتل نوید ساری در کیلومتر 5 جاده ساری به قائمشهر ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل نوید ساری به گونه‌ای است که این هتل به جاذبه های دیدنی ساری مانند خانه قدیمی کلبادی، حمام وزیری و پارک جنگلی شهید زارع نزدیک است و شما می توانید با ماشین به این مکانها بروید و از مشاهده جاذبه های ساری لذت ببرید.

در سفر به ساری، پیشنهاد می کنیم حتماً به پناهگاه حیات وحش میانکاله بروید و با حیوانات بومی این منطقه آشنا شوید. از هتل نوید ساری تا پناهگاه حیات وحش میانکاله، حدود 79 کیلومتر فاصله است.

رزرو هتل نوید ساری از سامانه سفربازی

برای رزرو سریع و راحت هتل نوید ساری، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق دلخواه خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

سفربازی از مطمئن ترین سایتها برای رزرو هتل و اقامتگاه در ایران است که بهترین هتل ها را به شما پیشنهاد می کند. پشتیبانی شبانه روزی و امکان رزرو هتل یا لغو هتل به صورت آنلاین، پاسخگویی به سوالات افراد و امکان مقایسه هتلها، از دیگر امکانات سامانه سفربازی هستند که شما می توانید از تمام این امکانات برای رزرو هتل دلخواه خود استفاده کنید.