از تعمیرکار کارنابلد فرار کنید!

تصور کنید چند صد هزار تومان برای تعمیر یخچال خود هزینه کرده باشید و یخچال تنها بعد از چند روز پس از تعمیر دوباره دچار خرابی شود؟ در خوشبینانه ترین حالت خسارتی که به شما وارد می شود خسارت زمانی و رفاهی است. در صورتی که تعمیکار کار خود را ضمانت کرده باشد، خسارت مالی نخواهید داشت اما در حقیقت بیشتر تعمیرکاران غیر حرفه ای ضمانتی برای کار خود ندارند و حتی از خدا خواسته تمایل دارند دستگاه شما باز دچار اشکال شود تا پول بیشتری به جیب بزنند.

از معایب تعمیرکار غیر حرفه ای هرچه بگوییم کم گفته ایم…. قطعاتی که تعویض می کنند معلوم نیس از کجا آورده شده اند؟ اصلا نو هستند یا کار کرده؟ آیا عیب دستگاه را به طور دقیق تشخیص می دهند یا دست روی قسمت سالم دستگاه می گذارند؟ آیا تعمیر را درست انجام می دهند یا قسمت های سالم دستگاه را نیز خراب می کنند؟

تمامی این ها تنها گوشه ای از مضرات تعمیرکار کار نابلد است و به خاطر همین می گوییم از آن ها فرار کنید!

اکنون برای شما سوال شده که باید چه کار کنیم؟ چگونه بفهمیم تعمیرکاری که دستگاه ما را می خواهد تعمیر کند حرفه ای است است یا نه؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا راه آن را به شما نشان دهیم.

از مرکز معتبر درخواست تعمیر کنید!

مراکز معتبر اعتبار بالایی دارند و اعتبار خود را هم به سادگی از دست نمی دهند. تمامی فرآیند تعمیر، دستمزد مشخص و همچنین قطعات تعویض شده مشخص هستند و قیمت ثابتی دارند. بنابراین می توانید روی این مراکز حساب باز کنید.

نمایندگی های رسمی

نمایندگی های رسمی هم که نیازی به تعریف ندارند. معمولا در این مراکز تعمیرکاران حرفه ای وجود دارند و شما می توانید تعمیر دستگاه خود را به آن ها بسپارید. در نماینذدگی ها از قطعا اصلی برای تعمیر لوازم خانگی استفاده می شود و دستگاه شما پس از تعمیر سرویس می شود و طول عمر آن افزایش خواهد یافت.

جرمن بوش نمایندگی تعمیرات محصولات جنرال الکتریک در اندیشه

جرمن بوش مرکز تعمیر انواع لوازم خانگی جنرال الکتریک می باشد. جنرال الکتریک یکی از برند های محبوب لوازم خانگی در جهان است که محصولات زیادی را تولید می کند. از جمله محصولاتی که جرمن بوش تولید می کند می توان به یخچال و فریزر، فر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباس شویی، اجاق گاز و … را نام برد. در صورتی که ساکن اندیشه هستید و هر یک از دستگاه های مذکور دچار عیب شدند می توانید با نمایندگی جنرال الکتریک در اندیشه تماس حاصل نمایید.

65289155 – 021

65289156 – 021

نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک در شهریار

اجاق گاز جنرال الکتریک از جمله محصولات بسیار پر طرفدار جنرال الکتریک می باشد. این اجاق گاز ممکن است دچار مشکلاتی گردد که شما را به دردسر بندازد. از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جرقه نزدن

روشن نماندن شعله

داغ شدن صفحه اجاق گاز و ولوم

سوختن شعله با رنگ زرد

دود کردن شعله

روشن نشدن فر اجاق

خاموش نشدن فر اجاق و..

همان طور که دیدید اشکالاتی که می تواند برای اجاق گاز پیش بیاید زیاد هستند. خبر خوب این است که تمامی این مشکلات لیست شده اند و برای هر کدام راهکار تعمیر در نظر گرفته شده است. مجموعه جرمن بوش با استفاده از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای اجاق گاز شما را در اسرع وقت تعمیر می کند. در صورتی که در منطقه شهریار هستید و اجاق گاز یا هر وسیله خانگی شما دچار عیب شده است می توانید با نمایندگی جنرال الکتریک در شهریار تماس حاصل نمایید.

نمایندگی جنرال الکتریک در فردیس

ماشین ظرفشویی جزء وسایلی است که کم کم دارد مانند یخچال و اجاق گاز به لوازم خانگی ضروری تبدیل می شود. این وسیله کار ظرف شستن را برای خانم های خانه بسیار راحت تر کرده است و امروزه حتی می توان میوه و سبزی را نیز توسط ماشین ظرفشویی شست. مشکلاتی زیادی برای این دستگاه پر کاربرد می تواند به وجود بیاید به طور مثال عمل تخلیه آب به درستی انجام نگیرد و یا اینکه ظروف به درستی شسته نشوند. در هر صورت تمامی این موارد قابل حل شدن هستند و می توان به راحتی آن را توسط تعمیرکاران حرفه ای جرمن بوش تعمیر کرد. در صورتی که در فردیس هستید و دستگاه جرمن بوش شما دچار اشکال شده است می توانید برای تعمیر و یا مشاوره با نمایندگی جرمن بوش در فردیس تماس حاصل نمایید.

تماس با جرمن بوش

برا کسب مشاوره و یا اعزام تعمیرکار به محل خود می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

شهریار ، بلوار نواب ، نبش کوچه البرز ، پلاک 76

65289155 021

65289156 021