اپلیکیشن های اندرویدی که باید به دوستان خود معرفی کنید

با میلیون ها اپلیکیشن موجود در سایت های دانلود نرم افزار، جستجو برای بهترین اپلیکیشن در هر دسته بندی، بسیار سخت است.  چه به یک برنامه آب و هوای عالی یا یک ابزار جدید برای افزایش سرعت پردازش گوشی خود نیاز داشته باشید، همیشه ده ها برنامه برای دانلود کردن در دسترس است.  در این مطلب با ما باشید تا برخی از اپلیکیشن های اندرویدی که نه تنها بهتر است دانلود کنید، بلکه باید به دوستان خود معرفی کنید، را بررسی کنیم.

بهترین اپلیکیشن ارتباط متنی: واتساپ

واتساپ مشکلات خود را دارد و همچنان در زادگاه خود یعنی آمریکا «نه چندان محبوب» باقی مانده است . با این حال، با بیش از 2 میلیارد کاربر، این برنامه محبوب ترین برنامه پیام رسانی در سرتاسر جهان است.  با توجه به بین المللی بودن این پیام رسان، چاره ای جز اعطای عنوان بهترین اپلیکیشن پیام رسان به واتساپ نداریم.

اپلیکیشن هواشناسی محبوب: Accuweather

Accuweather محبوبترین برنامه هواشناسی موجود برای گوشی های اندرویدی است.  ما در این مقاله، اپلیکیشن هواشناسی برتر جهان را Accuweather معرفی می کنیم. این اپلیکیشن هواشناسی اندروید می تواند نتایج هواشناسی را بر طبق ساعت، روز، ماه و … به شما نمایش دهد.

اپلیکیشن نقشه پر کاربرد: Google Maps

ممکن است گوگل مپس را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، اما نمی توان انکار کرد که  نقشه گوگل در حال حاضر محبوب ترین و پرکاربردترین برنامه نقشه در جهان است.  اگرچه Google Maps به عنوان یک برنامه نقشه آفلاین تبلیغ نمی شود، اما دارای یک ویژگی آفلاین بسیار مفید است که در آن می توانید داده های یک منطقه خاص را از قبل با استفاده از اتصال WiFi خود بارگیری کنید. البته، برنامه های نقشه دیگری نیز وجود دارند که قابلیت های بسیاری را ارائه می دهند.

اپلیکیشن عکس برداری: Google Camera

با داشتن فیلترهای تصویری و آپشن های مختلف، اپلیکیشن گوگل Camera را می توان یکی از قدرتمند ترین اپلیکیشن های اندرویدی در زمینه تصویر برداری معرفی کرد. به عنوان مثال شما می توانید یک تصویر را تار کنید، در حالت شب عکس بگیرید و از فیلتر های دیگر برای تصویر برداری استفاده کنید.

در کنار بازی های سرگرم کننده گوشی اندروید، استفاده از اپلیکیشن های کاربردی مانند این اپلیکیشن عکس برداری، خالی از لطف نخواهد بود.