تعمیر یخچال جنرال الکتریک توسط تیم فیکسی

تکنسین های تعمیر یخچال جنرال الکتریک با سالها تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر سالهاست که به تحصیل و کسب تجربه در این زمینه مشغولند. مشتریان عزیز می‌توانند با خیالی راحت و بدون استرس دستگاه خود را به ما بسپارند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چه مشکلاتی ممکن است برای دستگاه های جنرال الکتریک اتفاق بیوفتد و فیکسی چگونه در رفع این موارد به شما کمک خواهد کرد.

همراه ما باشید تا پایان این مقاله

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

مشکلاتی که ممکن است ساید ها و یا یخچالهای معمولی برند جنرال الکتریک برای شما ایجاد کنند

  • صدای زیاد و آزار دهنده
  • سرد نکردن داخل یخچال
  • خرابی موتور و یا کمپرسور
  • یکسره کار کردن
  • خرابی ترموستات
  • خرابی برد الکترونیکی
  • برفک زدن بیش از اندازه
  • روشن نشدن یخچال
  • خرابی آبسردکن
  • خرابی لاستیک دور درب
  • نشتی گاز
  • تمام شدن گاز یخچال
  • عدم فرایند یخ سازی

سوالات متداول تعمیر یخچال جنرال الکتریک از تیم فیکسی

ممکن است بعد و یا قبل از تعمیر این دستگاه سوالاتی داشته باشید. در این بخش عمده سوالهای کاربران را جواب داده ایم.  شما می‌توانید برای نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل انجام می‌شود؟

همانند همه نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک که در شهرها وجود دارد، فیکسی هم با اعزام کارشناس به محل مشتری قصد راحتی کاربران محترم را دارد.  تمام تعمیرکاران تیم ما به منزل و یا محل کار شما خواهند آمد و دستگاه را بررسی خواهند کرد و به شما مشکل را گزارش خواهند کرد. و بعد از ارائه گزارش، هزینه ای که برای سرویس دستگاه باید بپردازید را اعلام خواهند کرد تا بتوانید با خیالی راحت تصمیم به تعمیر بگیرید.

اگر از خدمات ارائه شده راضی نباشم چه اتفاقی می افتد؟

تعهد فیکسی به کار این شرایط ویژه را برای مشتریان عزیز فراهم می‌کند که اگر از تعمیر یخچال برند جنرال الکتریک خود راضی نباشند و ایرادی در کار تعمیرکار وجود داشته باشد، می‌توانند از تعمیرکار مربوطه که کار خود را به خوبی انجام نداده به شرکت شکایت کرده و مسئول امور رسیدگی به شکایتها و رضایت مشتری تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در کمترین زمان ممکن موضوع مطرح شده را  با فرستادن یک تکنسین حرفه ای دیگر یا با هر روش دیگری که مشتری را راضی کند برطرف کند. ما هیچ مشتری را ناراضی نخواهیم گذاشت.

روند تعمیر جنرال الکتریک چگونه است؟

بعد ثبت درخواست مشتری از هر طریقی، چه از طریق سایت و یا تلفنی و حتی از طریق واتس اپ یکی از مشاورین متخصص برند دستگاه شما مشکلات را بررسی و با شما تماس خواهد گرفت. اگر مشکل دستگاه با تلفن حل شود بدون حضور فیزیکی این کار را انجام خواهند داد. اما اگر نیاز به اعزام تکنسین باشد، فردی را که مخصوص تعمیر یخچال جنرال الکتریک است را در کمترین زمان و با توجه به زمانی که مشتری تعیین می‌کند به محل اعزام خواهد کرد. اگر به دنبال نمایندگی تعمیر یخچال بوش هستید فیکسی بهترین گزینه برای شما است.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

آیا خدمات ارائه شده گارانتی هم می‌شود؟

ما در این شرکت تمام تلاش خود را کرده ایم که همه مشتریان راضی باشند. گارانتی یکی از مواردی است که مشتریان را راضی نگه می‌دارد. همه خدمات ارائه شده توسط تیم ما شامل گارانتی  و در صورت ایجاد کوچکترین مشکلی، با اعزام مجدد تکنسین و رفع مشکل دستگاه بدون دریافت هیچگونه هزینه ای مشکل یخچال شما را به صورت کامل برطرف خواهیم کرد. فیکسی نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و انواع برندهای مختلف است.

هزینه تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک چقدر است؟

هزینه رفع خرابی هر وسیله برقی مخصوصا در مورد یخچالها به عوامل زیاد و مختلفی بستگی دارد.

اگر بخواهیم نمونه ای را بگوییم برای مثال می‌توان گفت سوختگی موتور بسته به نوع برند و یا میزان خرابی که دارد هزینه متفاوتی با خرابی لاستیک دور درب دارد. پس هزینه  به علت خرابی به شدت بستگی دارد. نکته مهم دیگری که در تعیین قیمت تاثیرگذار است : این موضوع که  تعویض یا تعمیر انجام شود بسیار اهمیت دارد. تعویض به مراتب هزینه بیشتری برای مشتریان دارد چرا که یک بخش شامل هزینه خرید قطعه وبخش دیگر دستمزد تعمیرکار است که معمولا بعد از عیب یابی توسط تکنسین مشخص می‌شود که چقدر هزینه لازم است. اما باید بگوییم که نگران نباشید تمامی هزینه ها زیر نظر شرکت انجام می‌شود و طبق تعرفه بوده و تعمیرکار نمیتواند هزینه بیشتری از مشتریان دریافت کند.

روند پرداخت هزینه های تعمیرات یخچال جنرال چگونه است؟

ما برای راحتی کاربر و مشتریان عزیزمان زمانی که کار به اتمام رسید و تکنسین مشکل دستگاه را برطرف نمود این امکان را فراهم آورده ایم که هزینه را به خود تعمیرکار یا حساب شرکت واریز نمایید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک قدیمی دارم اونم تعمیر میشه؟

وسایل قدیمی همیشه با کیفیت بوده و دیرتر از وسایل جدید عمر کرده اند. این مسئله ای است که نمی‌توان انکار کرد . اما به هر حال هر وسیله برقی روزی نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

اگر شما هم یکی از وسیله های برقی قدیمی یرند معتبر جنرال الکتریک را دارید می‌توانید روی مجموعه ما  ما حساب کنید و با ما برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک  آن تماس بگیرید.

جنرال الکتریک از پیچیدگی خاصی برخوردار است و از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده که بیشتر آن هم در همه مدل های آن مشترک بوده و به مراتب هرچه  یخچال در گذر زمان  و با پیشرفت تکنولوژی خاص تر می شود پس لوازم جدیدتر و بهترهم به آن اضافه می شود. تمامی وسایل این دستگاه چه کوچک چه بزرگ به یک اندازه اهمیت دارند و بررسی ایرادهای آن ها به یک اندازه باید مورد توجه واقع شود.