۵ دلیل اهمیت چاپ کاتالوگ فوری در تبلیغات

افرادی که قصد دارند از تبلیغات چاپی برای کسب و کارشان استفاده کنند به دنبال چاپ کاتالوگ فوری، چاپ ساک دستی کاغذی ، چاپ پوستر باکیفیت و… می‌گردند. در سال‌های اخیر کانال‌های بسیاری برای ارتباط با مخاطبان و تبلیغ کسب و کار ایجاد شده است. برخی از روش‌های تبلیغات قدیمی مانند چاپ تراکت منسوخ شده‌اند، زیرا دیگر بازدهی سابق را نداشتند. اما برخی از روش‌ها مانند چاپ کاتالوگ، ساک دستی و پوستر همچنان کاربردی هستند و برای برندسازی و تبلیغات کاربرد دارند.

در این مقاله به ۵ دلیل اهمیت تبلیغات چاپی مانند چاپ کاتالوگ فوری می‌پردازیم. بسیاری از کارفرماها بخاطر تصورات اشتباه، از تبلیغات چاپی دور شده‌اند و یکی از مهم‌ترین کانال‌های ارتباطی خود با مشتریانشان را مسدود کرده‌اند.

چاپ ساک دستی کاغذی

1.چاپ کاتالوگ فوری باعث آگاهی از برند می‌شود

مخاطبان شما همه زمان خود را در فضای مجازی سپری نمی‌کنند. مخاطبان اکثر برندها افراد فعال جامعه هستند که زمان زیادی را در دنیای واقعی سپری می‌کنند. اگر برند محبوبشان را در دنیای واقعی هم ببینند، ارتباط بهتری با آن برقرار می‌کنند.

نکته مهم دیگر این است که بسیاری از اعضای بازار هدف شما در فضای مجازی صفحات محدودی را دنبال می‌کنند. شاید حتی صفحه آن‌ها کاملا شخصی باشد و به جز دوستانشان صفحه دیگری را دنبال نکنند. در این صورت شما تنها در خارج از دنیای اینترنت به آن‌ها دسترسی دارید و با استفاده از تبلیغات چاپی می‌توانید آن‌ها را هدف قرار دهید.

فضای مجازی محیطی برای سرگرمی است و افراد در آن به دنبال کار و پیدا کردن برند محبوبشان نیستند. این موضوع به خصوص برای کسب و کارهایی که محصول خاص ارائه می‌دهند، اهمیت بیشتری دارد. به عنوان مثال خریداران مصالح ساختمانی در فضای مجازی به دنبال محصولات مورد نیازشان نیستند و اگر اطلاعات مصالح را در یک کاتالوگ حرفه‌ای مطالعه کنند، بیشتر جذب می‌شوند.

2. کاتالوگ برای معرفی به بازار هدف در نمایشگاه‌ها کاربرد دارد

کسب و کارهای مختلف بخشی از بودجه خود را برای آشنایی مشتریان جدید با برند صرف می‌کنند. افرادی که به تازگی با برند شما آشنا شده‌اند، بعد از اینکه نام آن را شنیدند، می‌خواهند بدانند شما چه چیزی عرضه می‌کنید و چه نیازی از آن‌ها را برآورده خواهید کرد. با استفاده از چاپ کاتالوگ فوری می‌توان به سوالات آن‌ها جواب داد.

نمایشگاه‌ها و رویدادها فضایی هستند که اکثر مخاطبان را افرادی تشکیل می‌دهند که به تازگی با برند شما آشنا شده‌اند. تعداد افراد حاضر در نمایشگاه زیاد است، به همین دلیل شما نمی‌توانید به صورت شفاهی و حضوری درباره همه محصولات و خدماتتان توضیح بدهید. اما با استفاده از کاتالوگ به راحتی می‌توانید همه اطلاعات مورد نیاز را به مشتریان ارائه دهید و فقط به سوالات آن‌ها پاسخ دهید. اگر کاتالوگ حرفه‌ای طراحی شده باشد و اطلاعات مورد نیاز را ارائه بدهد، مخاطبان معمولا ابهامی نخواهند داشت.

روش ارائه کاتالوگ در نمایشگاه هم در تبدیل شدن مشتری احتمالی به مشتری دائمی نقش مهمی ایفا می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید با چاپ ساک دستی ارزان، جلوه تبلیغات خود را بیشتر کنید یا با چاپ پوستر باکیفیت در کنار کاتالوگ آگاهی از برند و محصولات و خدماتتان را بیشتر کنید.

چاپ کاتالوگ

3.با چاپ کاتالوگ می‌توان تمام اطلاعات درباره محصولات را به مشتریان ارائه داد

اکثر کسب و کارها محصولات و خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. برخی از مشتریان تنها به یکی از آن‌ها نیاز دارند و برخی دیگر برای برآورده کردن نیازهایشان باید از محصولات مختلف استفاده کنند. شما در یک ملاقات کوتاه نمی‌توانید متوجه شوید که مشتری شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارد. اگر هم بخواهید درباره همه چیز برای او توضیح بدهید، زمان مشتری را می‌گیرید و او را خسته می‌کنید. همچنین احتمال دارد برخی از اطلاعات کلیدی را فراموش کنید.

با چاپ کاتالوگ فوری و ارائه آن‌ها به مشتریان، آن‌ها برای بار اول کاتالوگ را به صورت روزنامه‌وار می‌خوانند و با تمام آنچه شما ارائه می‌دهید، آشنا می‌شوند. در این حین متوجه می‌شوند که به کدام یک از محصولات یا خدمات شما نیاز دارند و درباره آن سوال می‌پرسند. در نتیجه می‌توانید اطلاعات بیشتری به آن‌ها بدهید و فقط درباره آنچه که لازم دارند با آن‌ها صحبت کنید.

4. چاپ کاتالوگ خلاقانه توجه‌ها را به سمت برند شما جلب می‌کند

دنیای امروز پر از تبلیغات کلیشه‌ای شده که مردم به آن‌ها نگاه نمی‌کنند، مگر اینکه مجبور باشند. مثلا اگر تبلیغاتی را در مترو ببینند، هرچقدر هم که کلیشه‌ای باشد، باز هم چشمشان به آن می‌خورد و ممکن است چند بار آن را نگاه کنند و بیشتر منزجر می‌شوند.

چاپ کاتالوگ فوری نوعی از تبلیغات است که مخاطب شما انتخاب می‌کند آن را ببیند یا صرف نظر کند. اگر طرحی خلاقانه‌ای برای کاتالوگ در نظر گرفته باشید و آن را به کمک یک مجموعه حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت چاپ کرده باشید، مخاطبان با اشتیاق مطالب آن را می‌خوانند. مردم جوامع امروزی به دنبال خلاقیت و دنبال کردن ایده‌های خلاقانه هستند.

5.کاتالوگ به مخاطبان نشان می‌دهد برای شما اهمیت دارند

مخاطبان به هر زمان و هزینه‌ای که برای آن‌ها صرف می‌کنید، اهمیت می‌دهند. آن‌ها اکنون ترجیح می‌دهند از برندهایی خرید کنند که احساس خوبی برایشان ایجاد می‌کنند و برای آن‌ها ارزش قائل هستند. چاپ کاتالوگ فوری به مشتریان نشان می‌دهد اینکه از محصولاتتان اطلاع داشته باشند و با آگاهی کامل خرید کنند، برای شما مهم است. آن‌ها با این کار متوجه می‌شوند که شما علاوه بر فروش، به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای مخاطبانتان هم هستید و این موضوع برایشان اهمیت بسیاری دارد.

در بازار کار امروز، تنها کسب و کارهایی موفق می‌شوند که بتوانند از راه‌های مختلف برای مشتریانشان ارزش افزوده ایجاد کنند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بازاریابی امروز به یک مفهوم گسترده تبدیل شده و به ابزار مناسب نیاز دارد.

چاپ فرتاک

چاپ کاتالوگ فوری با قیمت مناسب

اکنون می‌دانید که چرا به تبلیغات چاپی مانند کاتالوگ نیاز دارید. صرف هزینه مناسب در کنار سرعت و کیفیت بالا به شما کمک می‌کند بیشترین بازدهی را از تبلیغات چاپی خود بگیرید. مجموعه فرتاک به صورت تخصصی در زمینه چاپ محصولات مورد نیاز برای برندسازی و تبلیغات فعالیت می‌کند. فرتاک با سابقه فعالیت طولانی در صنعت چاپ، با توجه به نیاز بازار و سلیقه مخاطبان محصولات خود را طراحی می‌کند و به مشتریان کمک می‌‌کند بهترین نتیجه ممکن را از تبلیغاتشان به دست آورند. برای خرید جای کاغذ یادداشت نیز می توانید روی این لینک کلیک کنید. جای کاغذ یادداشت

پایان رپورتاژ اگهی