تولید و چاپ لیبل اختصاصی فوری در تعداد کم از کجا ؟

تولید و چاپ لیبل اختصاصی فوری در تعداد کم از کجا ؟

تولید و چاپ لیبل اختصاصی فوری در تعداد کم از کجا ؟

چاپ لیبل یکی از مهمترین مراحل بسته بندی به شمار می آید. اغلب افرادی که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند برای برندسازی و شناخت بیشتر محصولاتشان از چاپ لیبل استفاده می کنند.لیبل های سفارشی می توانند به چندین روش به کسب و کار شما کمک کنند. آن ها می توانند دید و شناخت برند را بهبود بخشند. لیبل زدن برای خرده فروشی همچنین می تواند برای فروش مفید باشد و به اطلاع رسانی به مشتریان شما کمک کند. چاپ لیبل ‌های سفارشی می ‌تواند منجر به کسب و کار تکراری شود، زیرا محصولات خود را در ذهن مشتریان خود جای می ‌دهید.

چرا چاپ لیبل سفارشی برای کسب و کار شما مفید است؟

چرا چاپ لیبل سفارشی برای کسب و کار شما مفید است؟

به دنبال راهی برای انتقال سریع اطلاعات به روشی هستید که در ذهن بیننده بماند؟ شما ممکن است کاندیدای عالی برای خدمات چاپ لیبل سفارشی باشید.

همه یک برچسب خوب را دوست دارند. و برچسب های برند یک راه استثنایی برای مدیریت بازاریابی بودجه کم شما هستند. اما دقیقاً چگونه کسب و کار شما می تواند از یک تکه برچسب چاپ سفارشی ساده بهره مند شود؟

1. لیبل های سفارشی شما را متمایز می کنند

اگر در شهر یا منطقه ای هستید که در آن رقبای متعددی دارید، چاپ لیبل های سفارشی راهی آسان برای متمایز کردن خود از بقیه است. چه بخواهید توجه کودکان یا بزرگسالان جوان را به خود جلب کنید، یک برچسب جذاب با نام تجاری شما راهی ساده برای جلب نظر آن ها و اطلاع رسانی در مورد محصولات یا خدمات خود است.

2. چاپ لیبل کاربردهای بی شماری دارد

چاپ لیبل های سفارشی با نام تجاری خود، از جمله آرم، شعار، و طلسم به این معنی است که می توانید با تلاش بسیار کمی آن ها را در همه جا پخش کنید. برچسب های سفارشی را می توان روی بطری های آب، لپتاپ ها، بسته بندی ها، پست ها، کیف های دستی و کیف های حمل، نوت بوک ها و کلاسورها، بطری های آبمیوه، شمع ها، خودکارها، ابزارها، وسایل نقلیه و حتی تجهیزات سنگین اعمال کرد.

3. آموزنده و سرگرم کننده

بهترین لیبل های سفارشی بیش از ارتباط با یک برند خاص، ارتباط برقرار می‌ کنند. اگر هدف شما به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مهمانان، مستاجران، کارمندان یا بازدیدکنندگان در یک همایش است، چاپ یک لیبل جذاب یک راه حل عالی است. شما می توانید اطلاعات مهمی در مورد دستورالعمل ها و هشدارهای استفاده، مشخصات محصول، ساعات کار، شماره تلفن، پیشنهادات محصول، ضمانت نامه ها، یا به سادگی یک تاریخ مهم آینده را اعلام کنید.

4. مقرون به صرفه هستند

وقتی بودجه کافی برای چاپ بروشورها، پست ‌ها، آگهی ‌ها یا پوسترهای بزرگ ندارید، برچسب‌ ها می ‌توانند کار شما را انجام دهند. شما نمی ‌توانید از مقرون به صرفه بودن برچسب‌ های شخصی‌ سازی شده اغراق کنید. آن ها در زمانی که می‌ خواهند بودجه بازاریابی شما را از هدر رفتن بازدارند، بازی را تغییر می‌ دهند. و برای کسانی از شما که به سادگی می خواهید شخصی سازی را به وسایل خود اضافه کنید، مجبور نخواهید بود استیکر مناسبی را از فروشگاه آنلاین مورد علاقه خود پر کنید، فقط آن ها را توسط یک شرکت چاپ تجاری حرفه ای چاپ کنید.

5. برچسب ها کارآمد هستند

زدن یک برچسب روی سطح، کاری است که همه ما از زمان کودکی می‌ دانیم چگونه باید انجام دهیم. و این روزها، تکنیک ‌های مدرن، استفاده از برچسب ‌ها را در یک بازه زمانی کوتاه بسیار آسان ‌تر از روزهای قدیم می ‌کنند که مجبور بودیم آن‌ ها را درست بسازیم. چه به تنهایی کار چسباندن را انجام دهید و چه تیم خود را روی پروژه کار کنید، برچسب ‌های سفارشی به سختی زمان می ‌برند تا سطحی را که اشغال می‌ کنند، کاملاً تغییر دهند.

6. آن ها ماندگار هستند

لیبل ها برای مدت طولانی می چسبند. این بدان معناست که آن ها برای مشتریان بالقوه بسیار بیشتر از آنچه ممکن است یک جزوه یا بروشور باشد، باقی خواهند ماند. در حالی که سایر ابزارهای بازاریابی چاپی در کانال های خود برتر هستند، لیبل ها از نظر پتانسیل تبلیغات طولانی مدت از بهترین ها هستند. حتی اگر فقط یک لیبل در بیرون ساختمان یا یک نیمکت پارک چسبانده شده باشد، مغز شما آن را می گیرد و آن را برای اطلاعاتی که منتقل می کند، تشخیص می دهد. و حتی پس از ماه ‌های طولانی، آن برچسب همچنان کار خود را انجام می‌ دهد.

7. در رویدادهای ویژه عالی هستند

مهم نیست که به یک گردهمایی بزرگ برای صنعت خود می روید یا جشن تولد یک کودک، برچسب های شخصی سازی شده افزودنی فوق العاده هستند. می توانید طعم فصلی را به مجالس تعطیلات اضافه کنید، نام عروس و داماد را روی برچسب های رنگارنگ پخش کنید یا آن ها را مانند کارت ویزیت برای ارتقای آگاهی از برند به دست بدهید.

چاپ جعبه طلقی یا چاپ جعبه کاغذی در کنار چاپ لیبل؛ کدام بهتر است ؟

چاپ جعبه کاغذی و مقوایی یکی از بهترین بسته بندی های حال حاضر بازار است. رقابت تنگاتنگی بین جعبه های مقوایی و جعبه طلقی وجود دارد. جعبه طلقی ارزان است و جعبه مقوایی شیک و لاکچری . استفاده از جعبه مقوایی و طلقی سلیقه ای نیز می باشد.

چاپ جعبه برای اغلب محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارش چاپ جعبه جواهرات ، چاپ جعبه ایندربورد ، چاپ جعبه لمینتی ، چاپ جعبه اسباب بازی ، چاپ جعبه لوازم یدکی خودرو ، چاپ جعبه لوازم الکترونیکی ، چاپ جعبه ساعت و بدلیجات به صفحه چاپ جعبه مراجعه کنید. برای سفارش و مشاوره رایگان همچنین می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

چاپ لیبل چگونه باعث برندسازی می شود؟

چاپ لیبل چگونه باعث برندسازی می شود؟ 

در بازار اشباع شده امروزی، متمایز کردن آن ممکن است سخت باشد. قفسه های خرده فروشی مملو از محصولات مشابه هستند. و برای 72 درصد از مشتریان، طراحی بسته بندی می تواند بر تصمیم آن ها تأثیر بگذارد. بسته بندی اولین چیزی است که مشتریان بالقوه شما با آن تعامل خواهند داشت. باید توجه آن ها را جلب کند. داشتن یک برچسب با لوگو خود بر روی بسته بندی، تمایز محصولات خود را از سایر برندها و تامین کنندگان آسان می کند.

این به ویژه زمانی مهم است که نمی توانید خود محصول را سفارشی کنید. اگر در کسب و کار بیرون آوردن هستید، بسته بندی موثرترین راه برای به یاد آوردن هویت بصری شما در مشتریان است. و برچسب ها این هدف را کاملاً انجام می دهند. همچنین می توانید از آن ها برای مهر و موم بسته بندی استفاده کنید و نشان دهید که محصول در هنگام تحویل دستکاری نشده است. مشتریان شما باید بدانند که غذای خوشمزه از کجا آمده است و زمانی که هوس بیشتری می کنند، راهی برای تماس با شما داشته باشند.

چاپ لیبل چگونه سرمایه گذاری ارزانی به حساب می آید؟

گاهی اوقات می دانید که بسته بندی شما نیاز به طراوت دارد، اما تغییر فوری همه چیز غیرممکن است. شاید شما در ابتدای راه برندسازی خود هستید. و بسته بندی کامل سفارشی در حال حاضر برای کسب و کار شما سرمایه گذاری زیادی است. داشتن یک جعبه عمومی ساده با برچسب های سفارشی می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. این همچنین در صورتی صدق می کند که مقادیر کمی از محصولات مختلف را می فروشید. ممکن است سفارشی کردن بسته بندی خود با برچسب نسبت به سفارشی سازی کامل مقرون به صرفه تر باشد.

تولید و چاپ لیبل اختصاصی فوری در تعداد کم از کجا ؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی در تعداد کم است، حالا این بسته بندی می تواند جعبه یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه اختصاصی در تعداد کم در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت https://dianchap.com/ مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

پایان رپورتاژ آگهی