رونمایی از بهترین پزشکان گوارش: حامیان سلامت گوارش شما

گوارش یکی از مهم ترین شاخه های پزشکی است که به درمان اختلالات سیستم گوارشی میپردازد. سلامت گوارش ارتباط نزدیکی به حالات روحی و عاطفی افراد دارد و ممکن است در شرایط عاطفی دشوار دچار مشکلات گوارشی مثل ناراحتی های معده و دیگر مشکلات شوید.

این پزشکان میتوانند بیماری هایی مثل: سندرم روده تحریک پذیر (IBS)، بیماری التهابی روده (IBD)، بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD) و اختلالات کبدی و غیره را درمان کنند. در برخی موارد برای اطمینان از تشخیص درست ممکن است شما به آندوسکوپی، کولونوسکوپی و تصویربرداری پیشرفته نیاز داشته باشید تا پزشک بتواند دقیق تر برای شما تدابیر پزشکی و تجویز دارو داشته باشد.

در مواردی نیاز است که متخصصان گوارش با پزشکان دیگر حوزه ها مثل متخصصان تغذیه، جراحان، رادیولوژیست‌ها و … همکاری کنند تا بیمار بتواند سلامت کامل خود را به دست آورد. در این مقاله قصد داریم برای شما لیستی از بهترین دکتر گوارش را آماده کنیم تا شما با این افراد با تجربه آشنا شوید تا بدون استرس برای درمان مشکلات گوارشی خود به این افراد مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

بهترین دکتر گوارش و کبد در تهران

درباره دکتر سید امیر طاهری

دکتر سید امیر طاهری یکی از بهترین پزشک های حوزه گوارش است. این پزشک 19 سال سابقه کاری با مدرک متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی دارد. اگر شما مشکل گوارشی دارید یکی از بهترین پیشنهاد های ما مراجعه به دکتر طاهری است. در زیر آدرس مطب ایشان را برای شما قرار میدهیم.

تهران – خیابان دکتر شریعتی – بالاتراز میرداماد – کوچه منظرنژاد (نیام) – ساختمان پزشکان منظرنژاد – طبقه 4 – واحد 14 (حداقل زمان انتظار در مطب 2 ساعت میباشد. سپاس از همراهی شما)

دکترعلی قاسم زاده

یکی دیگر از بهترین دکترهای حوزه گوارش دکتر علی قاسم زاده است. دکتر قاسم زاده بیش از 17 سال سابقه کاری با مدرک متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی دارد. اگر شما و یا اطرافیان شما درگیر مشکلات گوارشی شده اید بی شک برای درمان به ایشان مراجعه و درمان خود را شروع کنید. در زیر برای شما آدرس دکتر قاسم زاده قرار داده شده است.

تهران – خیابان شهید بهشتی – خیابان قایم مقام فراهانی – روبروی بیمارستان تهران کلینیک – کوچه ۶ – پلاک ۲۷ – ساختمان پزشکان فراز – طبقه دوم

دکتر سیامک خالقی

دکتر سیامک خالقی، از دیگر پزشک های برتر در حوزه گوارش هستند. دکتر سیامک خالقی دارای مدرک متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی هستند و بیش از 17 سال تجربه کاری دارند. دکتر خالقی بسیار با اخلاق بوده و تجربه بسیاری را در تخصص خود دارد از این رو به شما پیشنهاد میکنیم اگر دارای بیماری های گوارشی هستید برای درمان به ایشان مراجعه کنید. در زیر برای شما آدرس مطب دکتر سیامک خالقی را قرار می دهیم.

خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش کوچه بخشندگان، مجموعه مدیکو سنتر، طبقه پنجم، واحد 501

دکتر مهدی یامینی

در آخر لیست برای شما معرفی دکتر مهدی یامینی را داریم. دکتر یامینی از بهترین و برترین پزشک های حوزه گوارش هستند. ایشان دارای مدرک متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی هستند و بیش از 10 سال سابقه کاری دارند.

شما میتوانید با اطمینان برای درمان مشکلات گوارشی خود به دکتر یامینی مراجعه کنید. در زیر آدرس مطب ایشان را برای شما قرار میدهیم.

تهران – خیابان دولت (کلاهدوز) – چهارراه کاوه – ساختمان پزشکان کاوه – درب شماره 2 – طبقه 3 – واحد 13 – مرکز گوارش و کبد کاوه

جمع بندی

پزشکان گوارش، نگهبان سلامت دستگاه گوارش شما هستند. معرفی بهترین دکتر در میان میلیون ها پزشک کار بسیار دشواری است چرا که هریک از این عزیزان برای درمان بیماری ها چالش های بسیاری را تجربه میکنند. همچنین مشکلات و بیماری های گوارشی بسیار سخت و اذیت کننده هستند که بهتر است زودتر برای درمان آن ها اقدام کنیم. در این مقاله سعی کردیم برای شما لیست بهترین دکتر گوارش را آماده کنیم تا شما با مراجعه به این افراد بتوانید بدون نگرانی بیماری های گوارشی خود را درمان کنید. همچنین اگر موفق به رزرو نوبت حضوری با این افراد نشدید میتوانید برای خود از طریق پلتفرم های آنلاین نوبت دهی دکتر دریافت نوبت تلفنی و مشاوره آنلاین را داشته باشید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم برای دردهای گوارشی شما مرهم کوچکی باشیم.

پایان رپورتاژ آگهی