کالا اسپید بزرگ ترین تولید کننده هدیه تبلیغاتی ایران

مجموعه کالا اسپید با تولید محصولات تبلیغاتی کاربردی توانسته جایگاه خود را در بین همراهان گران قدر این هدایا ثابت کرده و هر روز سعی بر بهبود کیفیت هر چه بهتر این اجناس دارد.

با توجهه به اینکه ما هدیه های تبلیغاتی را خود تولید و به صورت مستقیم و با حذف واسطه در اختیار مخاطبان قرار می دهیم،

قیمت تمام شده نهایی به همراه کیفیت بی نظیری محصولاتی مانند کاور کت و شلوار ، کاور لباس ، کاور پتو، کاور مانتو ، کاور لباس مجلسی، بگ پارچه ای دوختی، شوزبگ،ساک دستی چارچه ای پرسی، کاور لباس بچه،شاپینگ بگ نخ جمع شو، کاور کولر و بخاری صنعتی، کاور اجاق گاز صفحه ای، کاور هود و لیوان کاغذی تبلیغاتی در چهار سایز با چاپ اختصاصی شما و با سه مدل کاغذ گلاسه-پارس و کرافت می تواند تعداد زیادی از نیازهای تبلیغاتی شما عزیزان را مرتفع نموده و شما را قادر می سازد با با پرداخت هزینه کمتر محصول مد نظر خود را از تولید کننده بدون واسطه تهیه نموده و تاثیر تبلیغات درست را در حوزه کاری خود به صورت ملموس تر از قبل شاهد باشید.

کاور لباس می تواند در چهار گرماژ 40 گرم، 50 گرم، 60 گرم و 90 گرم از پارچه اسپان باند شرکت بافتینه با دوخت بی نظیر و بسته بندی مناسب همراه با چاپی مثال زدنی برای شما عزیزان ارسال گردد.

بگ پارچه ای به سه شکل فلت، ته کاست و سه طرف کاست با سه گرماژ از پارچه های عنوان شده در بالا به همراه چاپ سیک با رنگ های متنوع به صورت تک رنگ و دو رنگ با دو مدل دوخت آلتراسونیک و نواردوزی تولید می شود.

لیوان کاغذی اختصاصی با چاپ لوگوی شما در چهار سایز 90cc برای تک شات قهوه، 120cc برای دبل شات قهوه، 220cc برای سرو چای و آب و نوشابه و سایز 360cc برای کاپوچینو -هات چاکت -نسکافه-لاته و آبمیوه با بهترین مواد اولیه با طراحی مطابق سلیقه شما ارائه نمایید .

با سپردن تولید هدایای تبلیغاتی خود به ما می توانید حس متفاوتی از تبلیغات را برای خود و برندینگ محصولات ارزشمند خود به همراه داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی