لول آپ شدن در فری فایر با افزایش سرعت شخصیت بازی

شاید به نظر شما نحوه حرکت کردن در بازی ترفند محسوب نشود، اما در بازی‌های FPS ازجمله فری فایر شرایط جور دیگریست. سرعت حرکت و راهکارهای افزایش آن جزو اساسی‌ترین ترفندهای بازی فری‌ فایر محسوب می‌شود.

خرید جم فری فایر با گیفت کارت Free Fire برای ارتقا کاراکترها

بطور کلی در بازی‌های شوتینگ بازیکن‌های حرفه‌ای تحرک و سرعت بالاتری دارند و اگر در یک نقطه ثابت نمی‌مانند، زیرا خیلی سریع هدف شلیک دیگر پلیرها قرار خواهند گرفت. در ادامه متن آموزش لول آپ شدن در فری فایر با خرید جم را با هم دنبال می‌کنیم.

ترفندهای کاربردی برای افزایش سرعت حرکت در فری فایر

با خرید جم فری فایر با ایدی ، می‌توانید کفش‌های با سرعت حرکت بالا، تجهیزات با سرعت حرکت بالا، اسکین‌های شخصیت و اسلحه با سرعت حرکت بالا و کارت‌های XP خریداری کنید. این موارد می‌توانند سرعت حرکت شما را افزایش دهند و به شما کمک کنند تا سریع‌تر به لول‌های بالاتر برسید.

در بازی‌های بتل رویال و FPS داشتن تحرک اهمیت بسیار بالایی دارد و در صورت بی‌توجهی دچار دردسر خواهید شد. رعایت و توجه به برخی نکات می‌تواند سطح توانایی‌های شما در بازی را به مقدار چشمگیر افزایش دهد.

کارت‌های XP می‌توانند امتیاز تجربه شما را در بازی افزایش دهند. با استفاده از کارت‌های XP می‌توانید سریع‌تر به لول‌های بالاتر برسید. خرید جم فری فایر می‌تواند تاثیر زیادی در لول آپ شدن در بازی فری فایر داشته باشد. در ادامه تعدادی از ترفندهای کاربردی و مهم برای افزایش سرعت حرکت پلیر در بازی فری فایر را با هم مرور می‌کنیم.

از مهارت شخصیت‌ها استفاده کنید

در بازی فری فایر هر شخصیت سه مهارت پایه دارد و علاوه بر آن می‌توانید سه مهارت اضافی که متعلق به دیگر شخصیت‌ها هستند نیز انتخاب کنید. برای مثال مهارت The Dash of Kelly سرعت حرکت پلیر را بالا می‌برد و با ترکیب دیگر مهارت‌ها می‌توان چابکی شخصیت را بسیار بالا برد. یکی دیگر از شخصیت‌های بازی که سرعت دویدن آن در مقایسه با حالت معمولی یک درصد سریع‌تر است Kelly نام دارد.

افزایش امکانات بازی Free Fire با خرید الماس فری فایر

توجه داشته باشید که شخصیت‌های دیگر بازی نیز در دیگر بخش‌ها سرعت بیشتر دارند که برای مثال می‌توان به تعویض خشاب، استفاده از کمک‌های اولیه و رانندگی اشاره کرد. اسکین شخصیت DJ Alok سرعت حرکت شما را 10 درصد افزایش می‌دهد. شخصیت “کلائوس” می تواند سرعت حرکت خود را در هنگام دویدن افزایش دهد و شخصیت “استرلا” می تواند سرعت حرکت خود را در هنگام تیراندازی افزایش دهد. بنابراین با توجه به سبک بازی و استراتژی موردنظر شخصیت مناسب را انتخاب کنید.

آیتم Auto Pickup را فعال کنید

با فعال کردن این گزینه بطور خودکار برخی آیتم‌های موجود در بازی وارد کوله‌پشتی شما خواهند شد. معمولا بازیکن‌های حرفه‌ای Auto Pickup را برای تمام آیتم‌ها فعال می‌کنند و سرعت آن را نیز روی گزینه سریع قرار می‌دهند. علاوه بر این امکان دویدن خودکار نیز در بازی وجود دارد که با انتخاب گزینه‌ای در سمت چپ صفحه می‌توان آن را فعال کرد.

بخش HUD را مطابق میل خود تنظیم کنید

تنظیم درست و مناسب دکمه‌های بازی برای داشتن واکنش سریع‌تر و بالا بردن سرعت پلیر اهمیت بسیار زیادی دارد. حتما به منو تنظیمات رفته و در بخش کنترل‌ها HUD را برای خود شخصی‌سازی کنید. در این صفحه امکان تغییر اندازه آیکون‌ها و جابجایی محل هرکدام وجود دارد. نکته مهم دیگر حساسیت دوربین هنگام حرکت و چرخش بوده که در لحظات حساس و جابجایی‌های سریع اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند.

استفاده بهینه از انگشت‌ها برای کنترل بهتر بازی

تسلط و کنترل خوب دکمه‌های بازی نیازمند قرار گرفتن مناسب انگشتان بر روی صفحه موبایل است. بسیاری از همان ابتدا با تکنیک چهار انگشت یا Claw Control این کار را انجام می‌دهند، اما به هیچ عنوان انتخاب مناسبی برای تازه‌واردها نیست. در این حالت به دلیل تسلط پایین بر دکمه‌ها تمرکز شما در محیط بازی کمتر خواهد شد. استفاده از دو انگشت شست موجب آشنایی سریع‌تر افراد مبتدی با گیم‌پلی و جایجایی سریع‌تر شخصیت در جریان بازی می‌شود.

مهارت حرفه‎ای جابجایی سریع در بازی فری فایر

فضای رقابتی بازی فری فایر باعث می‌شود تا پلیرها از قابلیت‌های مختلف شخصیت، مپ، سلاح و تنظیمات بازی نهایت استفاده را به سود خود ببرند.

خرید جم فری فایر با بهترین قیمت در آی گیم

در این بین توانایی جابجایی سریع یک مهارت بسیار مهم بوده که با تمرین و ساعات طولانی بازی کردن به دست می‌آید. در این نوشتار برخی ترفندهای مهم برای آموزش سرعت حرکت در فری فایر را بررسی کریم که با عمل به آن‌ها می‌توان خیلی سریع به پلیری حرفه‌ای تبدی شد.

خرید جم فری فایر خیلی ارزان و فوری از سایت آی گیم

مجموعه آی گیم معتبرترین فروشگاه اینترنتی خرید درون برنامه‌ای بازی‌های محبوبی مانند فری فایر است. سایت آی گیم با تحویل آنی و تضمین قیمت یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی گیمرها برای خرید جم فری فایر ارزان و فوری است. در زمینه اعتبار مجموعه هم نیازی به نگرانی نیست. چرا که آی گیم دارای مجوزهای قانونی برای درگاه‌های پرداخت و فعالیت‌های کسب و کار اینترنتی است. کارشناسان آی گیم در صورت بروز هر نوع مشکلی در تهیه جم بازی در هفت روز هفته پشتیبانی تلفنی و آنلاین را به شما ارائه می‌کنند.

پایان رپورتاژ اگهی