چاپ، تبلیغات و بسته بندی بانی چاپ

بانی چاپ مجموعه ای که در تبلیغات، چاپ افست و جعبه سازی هاردباکس بیشتر شناخته میشود. بانی چاپ به واسطه سایت خود(banichap.com) برند شناخته شده ای در صنعت چاپ، تبلیغات و بسته بندی بویژه در اینترنت می باشد. شما تقریبا هر چیزی را در حوزه هایی که در بالا ذکر شد در بستر اینترنت سرچ کنید میتوانید اثری از بانی چاپ را در آن مشاهده بفرمائید. بانی چاپ برندی است که در دهه 90 تاسیس شده و پا در صنعت چاپ و تبلیغات گذاشته شده است. یکی از دلایل رشد بسیار زیاد بانی چاپ را دراین مدت کوتاه میتوان به تحصیلات تخصصی در حوزه گرافیک و تجربه بالای مدیر جوان آن آقای پیام مقدم ارتباط داد.

تولید جعبه هاردباکس

بانی چاپ تولید کننده ای که در تولید جعبه های هاردباکس با کیفیت برجسته و خوش قول در بین مشتریان خود شناخته میشود. رشد صنعت بسته بندی و تولید جعبه های هارد باکس باعث شده تا شرکت بانی چاپ به عنوان یکی از پیشگامان و تولید کنندگان جعبه هاردباکس های لوکس در این زمینه بیش از پیش شناخته شود. این شرکت با تجربه 10 ساله در امر ثبت سفارش، ساخت و تولید انواع جعبه هاردباکس های لوکس و با کیفیت عالی به یکی از مورد اعتماد ترین های منابع در این صنعت جهت ثبت سفارش و تولید شناخته شود.

مطابق گفتگویی که با مدیران این مجموعه داشتیم اعلام داشتند که هاردباکس هایی که تولید میکنند همگی دارای تضمین کیفیت هستند و برای تولید این جعبه ها از مواد اولیه با کیفیت استفاده میگردد. بانی چاپ با تکیه بر توانایی های فنی و تخصصی خود و با تکیه بر دستگاه و تجهیزاتی که دارد قادر به تولید انواع جعبه های هاردباکس در مدل های مختلف در سایز و نوع دلخواه مشتری و متناسب با سایز محصول و کالای آنها طراحی و تولید می گردد.

تولید جعبه های هاردباکس اختصاصی و سفارشی لوکس که به محصولات ارزش افزوده ای می افزایند میتواند برای صاحبان کسب و کار، یک فرصت برای فروش بیشتر محصولاتشان و بهتر دیده شدنشان باشد. تولید جعبه هاردباکس های لوکس بانی چاپ باعث افزایش فروش و اعتماد مشتریان در هنگام خرید میشود و در صورتی که دربرگیرنده یک محصول با کیفیت هم باشد قطعا در شهره شدن برند تاثیر بسزایی دارد.

اگر شما نیز به دنبال یک تولید کننده با کیفیت برای تولید جعبه هاردباکس خود می گردید ما مجموعه بانی چاپ را به شما پیشنهاد میدهیم. همراه با بانی چاپ تجربه ای جدید از کیفیت بسته بندی را تجربه کنید.

طراحی انواع جعبه بسته بندی

آتلیه طراحی و گرافیک بانی چاپ در کنار بخش چاپ و تولید جعبه سازی آن پیش میرود تا بتواند نیاز های گرافیکی مشتریان را بصورت تخصصی پاسخ دهد. در آتلیه طراحی بسته بندی بانی چاپ کارها بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای و با رعایت و اصول طراحی و چاپ انجام و پس از تائید گرفتن از مشتری جهت چاپ به بخش چاپ افست بانی چاپ ارجاع می گردد. غالبا طرحی ها در بانی چاپ به 1 الی 7 روز زمان نیاز دارد و در برخی موارد که نیاز به عکاسی یا تصویر سازی دارد این زمان بیشتر نیز می شود.

طراحی های جعبه های بسته بندی با سایر محصولات چاپ افست بسیار متفاوت می باشد، طراحی بسته بندی یک کار کاملا تخصصی در بخش گرافیک می باشد. هیچ گاه نمیتوان طراحی جعبه محصول را با طراحی کاتالوگ محصول و … یکی یا نزدیک بهم پنداشت.

تولید تابلو لایت باکس تبلیغاتی

بانی چاپ با نوآوری در تولید تابلو لایت باکس های تبلیغاتی مخصوص فضای داخل فعالیت می نماید. تابلو هایی با ضخامت 2 الی 6 سانتی متر که مناسب فضاهای تبلیغاتی و معرفی محصول و خدمات شما هستند. بانی چاپ در کنار تولید جعبه هاردباکس یکی از پیشگامان در زمینه تولید انواع تابلو لایت باکس نیز نامید. تابلو هایی که از کوچکترین سایز 20*30 سانتی متر لغایت 3 الی 9 متر قابل تولید هستند.

بانی چاپ تمام لایت باکس های خود را تضمین کیفیت میدهد و گارانتی میکند که لایت باکس شما تا سال های سال خیال شما را از بابت یک تابلو تبلیغاتی با کیفیت راحت می کند. لایت باکس های تولیدی بانی چاپ در صورت خرابی در سال اول بصورت رایگان سرویس میگردند.

لایت باکس های تبلیغاتی یک روش تبلیغاتی جهت ارائه تصاویر و پیام های تبلیغاتی شما می باشد که به مشتریان و مخاطبان شما یک محتوای تبلیغاتی بی نظیر و جذاب را نمایش می دهد.

تابلو لایت باکس‌ها، یکی از ابزارهای مؤثر تبلیغاتی برای فضای داخلی هستند که از ترکیب چاپ گرافیکی با نورپردازی مطمئن و حرفه‌ای بهره می‌برند. شرکت “بانی چاپ” با بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی و تخصصی خود، تابلو لایت باکس‌هایی با کیفیت بی‌نظیر و اثرگذار تولید می‌کند.

ویژگی‌های برجسته تابلو لایت باکس‌های تبلیغاتی “بانی چاپ” عبارتند از:

کیفیت چاپ بی‌نظیر: استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در چاپ بک لایت بهره می‌بریم تا تصاویر و متن‌ها به وضوح و با کیفیت بالا نمایش داده شوند. (چاپ لایت باکس با تکنولوژی یو وی که بهترین نوع چاپ بک لایت یا لایت باکس می باشد.(

نورپردازی مطمئن: تابلو لایت باکس‌های بانی چاپ از نورپردازی LED با مصرف انرژی کم و عمر طولانی استفاده می‌کنند، که به مشتریان افزون بر جلب توجه، صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی را هم فراهم می‌کند.

طراحی سفارشی: آتلیه طراحی بانی چاپ امکان ارائه تابلو لایت باکس‌های با طراحی‌های سفارشی و اختصاصی را برای مشتریان فراهم می‌کند. این امکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازهای خود تصاویر و پیام‌های تبلیغاتی را به نحوه‌ای منحصر به فرد نمایش دهند.

قدرت جلب توجه: تابلو لایت باکس‌های “بانی چاپ” با نمایش روشن و جذاب تصاویر و متن‌ها، توانایی جلب توجه مخاطبان را دارند و برند‌ها را به نمایش قرار می‌دهند.

در صورتی که شما نیز به دنبال تابلو لایت باکس‌های تبلیغاتی با کیفیت و اثرگذار برای تبلیغات در فضای داخل فروشگاه، فست فود و یا مرکز خرید هستید، قطعا بانی چاپ با اتکاء بر تجربه و دانشی که دارد شما تجربه‌ای جدید از تبلیغات بصورت لایت باکس را تجربه خواهید کرد. بانی چاپ با افتخار تضمین می‌کند که تابلو لایت باکس‌های آن تبدیل به ابزاری مؤثر برای تبلیغات و ارتقاء برند شما خواهند شد.

پایان رپورتاژ آگهی