ورود به دنیای NFT ها

آیا شما هم به دنبال کسب درآمد از فضای مجازی یا دنیای دیجیتال هستید؟ بی شک ورود به دنیای NFT ها را می توان به عنوان بهترین راه موجود در جلوی پای متقاضیان شناسایی کرد. با ورود به دنیای NFT ها شما می توانید مباحث مربوط به ساخت و فروش یک ان اف تی را فرا بگیرید و با استفاده از اطلاعات کسب شده کسب درآمد کنید. جالب است بدانید که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع ان اف تی در بازار موجود است. ان اف تی ها آیتم های محبوبی هستند که می توانند آینده دنیای دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار دهند. امروز ما قصد داریم تا در مورد خرید NFT ، چیستی ان اف تی و مهم ترین مزایای آن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

چیستی ان اف تی

در اولین قدم برای ورود به دنیای NFT ها، بیایید به این سوال پاسخ دهیم که NFT چیست ؟ ان اف تی یا توکن های قابل معاوضه آیتم های دیجیتالی هستند که ماهیت فیزیکی ندارند. این محصولات به صورت دیجیتالی تولید شده، رمز گذاری شده و در بازار عرضه می شوند. شاید تعریف به صورت ساده کمی پیچیده باشد. به همین علت بیایید تا به مثالی در این زمینه نگاهی بیندازیم. فرض کنیم که شما یک عکاس یا یک ادیتور هستید. شما با استفاده از هنر خود یک عکس خاص را خلق می کنید. اگر عکس شما به صورت عادی در دنیای اینترنت منتشر شود، هر کسی می توانید آن را به نام خود بزند و بدون پرداخت دستمزد شما از آن استفاده کند. زمانی که شما تصویر خود را به یک ان اف تی تبدیل کنید، در واقع از آن محافظت کرده اید.

ان اف تی ها می توانند حق مالکیت را بر روی یک دارایی دیجیتال همچون تصویر ثبت کنند. سپس شما می توانید با فروش حق مالکیت آن کسب درآمد داشته باشید. یعنی با ورود به دنیای NFT ها شما تصویر خود را رمزگذاری کرده و خودتان را به عنوان مالک آن ثبت می کنید. سپس با فروش مالکیت و حق استفاده از آن، کسب درآمد خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای ساخت یک ان اف تی، شما لزوما نباید از یک عکس استفاده کنید. NFT ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. از جمله این مدل ها می توان به گیف، ویدیو، آهنگ، صدا، آیتم درون بازی و غیره اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای ساخت ان اف تی شما حتما نباید از یک کامپیوتر استفاده کنید! امکان ساخت nft با گوشی اندروید هم وجود دارد.

درآمد با استفاده از ان اف تی

همانطور که گفته شد، با ورود به دنیای NFT ها شما می توانید کسب درآمد داشته باشید. پروسه کسب درآمد خیلی ساده است. در ابتدا شما باید یک ان اف تی ایجاد کنید و سپس آن را به فروش برسانید. البته که عوامل و فاکتور های مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی درآمد شما تاثیر گذار باشند. هر کدام از این عوامل به نحوی خاص میزان درآمد افراد را تحت تاثیر خود قرار می دهند. کیفیت کار شما، پلتفرمی که از آن استفاده می کنید و اهمیت ان اف تی ایجاد شده توسط شما از جمله مهم ترین عواملی هستند که بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار خواهند بود. حتی اگر شما در دنیای هنر و موسیقی فرد مشهور یا شناخته شده ای هم نباشید، با استفاده از یک سری روش های خاص همچون به کار گیری پلتفرم های خوب و قوی، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

هزینه های مربوطه

برای ورود به دنیای NFT ها شما باید یک هزینه خاص را پرداخت کنید. هزینه یا فی شبکه، شامل کارمزد صرافی و هزینه ثبت ان اف تی در شبکه می باشد. اکثر صرافی های موجود در دنیا از شبکه بلاکچین اتریوم استفاده می کنند. در حالی که اتریوم مزایای زیادی دارد، هزینه بالایی هم دریافت می کند. در نتیجه، با استفاده از پلتفرم هایی که بر پایه اتریوم طراحی شده اند شما مجبور می شوید تا هزینه های سنگینی را پرداخت کنید.

بلاکچین پالیگان نه تنها امنیت بالا تری در مقایسه با اتریوم در اختیار کاربران قرار می دهد، بلکه می تواند هزینه نهایی و پرداختی آنها را نیز تا حد قابل توجهی کاهش دهد. در نتیجه هزینه ساخت یک nft بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

بهترین پلتفرم ساخت و فروش

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که بهترین راه موجود برای ورود به دنیای NFT ها چیست؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که پلتفرم RamziNFT بهترین راه موجود برای ورود به دنیای ان اف تی و خرید و فروش در این زمینه می باشد. با استفاده از این پلتفرم ایرانی و فارسی، شما خیلی راحت و بدون هیچ مشکل خاصی می توانید کار خود را شروع کنید. فقط کافی است که ان اف تی خود را طراحی کنید و آن را در این مارکت به فروش برسانید.