نوبیسا مسیر هموار موفقیت تحصیلی شما

نوبیسا مسیر هموار موفقیت تحصیلی شما

ورود به دانشگاه و تحصیل در مقاطع بالاتر و همچنین فارغ‌التحصیل شدن و اخذ امتیازات پژوهشی علاوه بر حس خوب و لمس موفقیت، همواره دغدغه‌های خاص خود را داشته است. برای مثال کار نگارش پایان‌نامه و مقالۀ حاصل از یک کار پژوهشی نیز از چالش‌های اصلی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری محسوب می‌شود که موظف به انجام تمام و کمال و بی‌عیب و نقص آن هستند. چراکه یک پایان‌نامه علاوه بر نگارش نیاز به ویرایش ادبی و ساختاری داشته و بایستی بر اساس دستورالعمل دانشگاه فرمت بندی شود تا درنهایت بتواند مورد تائید اساتید و داوران جلسه دفاع قرار گیرد. مقاله علمی در مقایسه با پایان‌نامه سختی‌های بیشتری داشته و علاوه بر نیاز به ویرایش و فرمت بندی تخصصی ، بایستی فرایند سابمیت و داوری مجله را طی نماید تا درنهایت در مجه موردنظر به چاپ برسد. ترجمه، ویرایش، فرمت بندی و ده‌ها مورد دیگر ازجمله نیازهای اصلی دانشجویان به شمار می‌رود که لازم است جهت رفع آن‌ها از افراد متخصص در هر کدام از موارد بهره جست.

موسسه نوبیسا با بنا نهادن یک گروه بزرگ که مجرب‌ترین محققین، مترجمین و ویراستاران را در انواع رشته‌های دانشگاهی گرداوری کرده تا خدمات مختلف دانشگاهی را بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه نماید. از جمله این خدمات عبارتند از:

ترجمه (به زبان‌های زنده دنیا)

ویرایش (نیتیو، گرامری و ساختاری)

پارافریز ) بازنویسی و کاهش درصد همانندی)

فرمت‌بندی (تنظیم طبق دستورالعمل مجله و دانشگاه)

پذیرش و چاپ مقاله (مجلات داخلی و خارجی)

استخراج مقاله از پایان‌نامه

تبدیل پایان‌نامه به کتاب

پاورپوینت (جلسه دفاع، ارائه کلاسی و …)

تهیه چکیده (گرافیکی و مبسوط)

تایپ (متن، فرمول، جدول و …)

طراحی (پوستر مقاله، جلد کتاب، تبلیغاتی و…)

صفحه‌آرایی (کتاب، مجله و …)

تهیه زیرنویس فیلم

ترجمه فیلم و فایل صوتی

ترجمه همزمان

خلاصه نویسی

رزومه و انگیزه‌نامه

تولید محتوا

گویندگی (کتاب صوتی، پیام صوتی و …)

و …

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی 2 دپارتمان و شرح هر کدام از انها بپردازیم.

دپارتمان چاپ مقاله

در این بخش، خدمات مختلف مرتبط با چاپ مقاله شامل ترجمه مقاله، انواع ویرایش مقاله، فرمت بندی مقاله، تبدیل لاتکس به وورد مقاله و برعکس، تهیه چکیده مبسوط و چکیده گرافیکی، تنظیم منابع مقاله با نرم‌افزار End note، ارائه گزارش سرقت ادبی مقاله، سابمیت و پذیرش مقاله به دانشجویان و محققین عزیز ارائه می‌گردد. با توجه به اهمیت چاپ مقاله برای دانشجویان و اساتید دانشگاهی برای استفاده از امتیازات پژوهشی آن، امروزه تقاضای زیادی بخصوص در زمینه چاپ مقاله در مجلات ISI می‌شود. ازاین‌رو موسسه نوبیسا با همکاری محققین برجسته در حوزه‌های تخصصی مختلف، دانشجویان و اساتید گران‌قدر را در این مسیر همراهی می‌نماید. در این مجموعه، مجلات معتبر و مورد تائید وزارتین کشور و متناسب با موضوع مقاله به کاربران علاقمند به چاپ مقاله پیشنهاد می‌شود. در صورت معرفی مجله از سوی کاربر، فرمت بندی مقاله طبق اصول آن انجام می‌گیرد. در صورت نیاز به ترجمه و ویرایش ساختاری یا نیتیو، مقاله قبل از سابمیت، به این بخش‌ها ارسال می‌گردد. درنهایت فرایند سابمیت مقاله، پیگیری پروسه داوری، انتقال نظرات داوران مجله به نویسنده جهت اعمال اصلاحات لازم و در انتها اخذ نامه پذیرش توسط همکاران این بخش صورت می‌گیرد.

دپارتمان چاپ کتاب

در این بخش، تمامی خدمات مرتبط با چاپ کتاب شامل معرفی کتاب برای ترجمه، ویرایش متن کتاب، ترجمه کتاب، ویرایش، تصویرگری کتاب کودک، صفحه‌آرایی و طراحی جلد کتاب و حتی تهیه فایل صوتی کتاب انجام می‌گیرد. اگر علاقه‌مند به چاپ کتاب به نام خودتان هستید اما فرصت کافی برای تألیف آن را ندارید، همکاران بخش چاپ کتاب نوبیسا با معرفی چند کتاب در حوزه موردعلاقه شما، و ارسال آن به مترجمین متخصص برای ترجمه، بدون کوچک‌ترین صرف وقت شما را صاحب کتاب به نام خودتان می‌کنند. از این طریق می‌توانید از امتیازات پژوهشی چاپ کتاب به‌منظور تقویت رزومه تحصیلی خود برخوردار شوید.

مقصود معرفی دپارتمان‌های موسسه نوبیسا، کمک به شما دانشجویان، اساتید و محققین گرانقدر به منظور برآورده ساختن نیازهای آکادمیک به بهترین کیفیت و سرعت است. تیم حرفه‌ای نوبیسا در کنار شماست تا مسیر موفقیت را برای شما هموار سازد. همین حالا می‌توانید وارد سایت شوید و از طریق حساب کاربری خود سفارش خود را در تمامی زمینه‌ها به راحتی ثبت کنید. همچنین به پاس اعتماد شما موسسه نوبیسا برای سفارش اولتان کد تخفیف ده درصدی ( کد تخفیف: HL) اختصاص داده است.

پایان رپروتاژ اگهی