نقش موزائیک در بازسازی خانه و ساختمان

شيوه زندگي امروزي باعث شده تا افراد در بازه هاي زماني مختلف براي بازسازي قسمت هاي مختلف منزل خود اقدام کنند. از اين رو کمتر خانه اي را مي توانيد بيابيد که به همان سبک قديم و با همان کاشي و تجهيزات باقي مانده باشد.

اما براي بازسازي منزل از کجا بايد شروع کرد؟ براي اين منظور چه مصالحي را انتخاب کنيم؟ نقش موزائیک در بازسازی خانه و ساختمان چيست؟

با مطالعه اين محتوا شما علاوه بر دريافت پاسخ سوالات فوق، با فروشگاه اينترنتي خانه موزاييک به عنوان يکي از بهترين و معتبرترين هاي اين حوزه آشنا خواهيد شد. پس با ما همراه باشيد.

کاربرد موزائیک در بازسازی خانه و ساختمان

انواع موزائیک ها کاربردهای گسترده ای در قسمت های مختلف ساختمان دارند. اگر کمی با دقت به محیط اطراف خود نگاه کنید، حتما شما هم مدل های مختلف این کفپوش ها را خواهید دید. اما به طور دقیق تر، نقش موزائیک در بازسازی خانه و ساختمان چیست؟ این کاشی ها را در کدام قسمت های خانه می توان به کار برد؟ برای بازسازی ساختمان با موزاییک چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت موزاییک درجه یک ایرانی چقدر است؟

نقش موزاییک در بازسازی اتاق

سالن پذیرایی و اتاق ها از اصلی ترین بخش های هر خانه ای هستند. از این رو باید به زیباترین و شیک ترین شکل ممکن آراسته شوند تا بتوانند آرامش را به اهل خانه هدیه دهند. بنابراین می توان گفت بازسازیی این مکان ها از ضروریات است. شما می توانید با سفارش بهترین کاشی و سرامیک در طرح، رنگ و مدل دلخواه از فروشگاه اینترنتی خانه موزاییک، سالن پذیرایی و اتاق های منزل خود را به گونه ای تغییر دهید که همه را شگفت زده کند.

نوسازی آشپزخانه با موزاییک های جدید

آشپزخانه قلب خانه است و نگاه های بسیاری را به سمت خود جلب می کند. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم با انتخاب بهترین کاشی های بین کابینتی و یک کفپوش مناسب با طرح و رنگ دلخواه، فضای آشپزخانه را دگرگون سازید. کاشی های آشپزخانه باید طول عمر بالایی داشته و در برابر عواملی چون رطوبت، آب، گرما، شوینده های شیمیایی و … از خود مقاومت بالایی نشان دهند. شما با مراجعه به وب سایت خانه موزاییک می توانید از ارزان ترین قیمت موزاییک پرسی اتوماتیک ، موزاييک واش بتن، پليمري، گرانیتی و … بهره مند شويد.

نقش موزاییک در بازسازی سرویس بهداشتی

کاشی و موزاییک های سرویس های بهداشتی پس از چندین سال فرسوده شده و شفافیت و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. از این رو جز اساسی ترین قسمت های خانه برای بازسازی به حساب می آیند و لازم است تا نسبت به تعویض به موقع آن ها اقدام کنید.

یک حمام با کاشی های رنگ روشن جدید و با کیفیت می تواند دوش گرفتن صبحگاهی را برای شما لذت بخش تر کند. البته توجه داشته باشید که کفپوش های این فضا باید در برابر لغزش و سایش مقاوم بوده، طول عمر بالایی داشته، در اثر شستشو با شوینده های شیمیایی آسیب ندیده و در برابر آب و رطوبت هم مقاوم باشند.

بازسازی و نوسازی تراس و حیاط با موزاییک

دیگر قسمت مهم در هر خانه و ساختمانی، تراس آن می باشد. در واحدهای کوچک آپارتمانی امروزی، تراس می تواند نقش مهمی را ایفا کرده و بر روحیه افراد تاثیر بگذارد. پس اگر در صدد بازسازی این قسمت از منزل خود هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید کفپوش های پلیمری از مجموعه خانه موزاییک بروید. این نوع موزاییک ها با تولید در طرح های متنوع چون پوست ماری، باران، مالون، صاف و ساده، ضربدری و … می توانند نظر مثبت هر شخص با هر سلیقه ای را به دست آورند.

علاوه بر این، ویژگی های منحصر به فرد موزاییک کف پليمري چون عدم جذب آب، مقاومت بسیار بالا در برابر سایش، تحمل پذیری در برابر فشار، استحکام بالا و طول عمر زیاد، آن را به یک گزینه عالی برای تراس و حیاط تبدیل کرده است.

نقش موزاییک در نوسازی فضای پارکینگ

این روزها کمتر خانواده ای را می توان یافت که حداقل یک خودرو نداشته باشد. از این رو می توان گفت که پارکینگ به بخشی حیاتی در هر خانه ای تبدیل شده است. با توجه به نقش مهم این قسمت از ساختمان، شما باید پارکینگ را با بهترین کفپوش ها و مقاوم ترین آن ها بازسازی کنید.

توجه داشته باشید که موزائیک انتخابی برای این قسمت، باید طول عمر بالایی داشته، بدون هیچ آسیبی بتواند فشار زیاد را تحمل کند، لغزنده نباشد و با بهره مندی از یک طرح و رنگ زیبا، فضای پارکینگ را از یکنواختی و سادگی خارج کند. برای خرید چنین کفپوشی تنها کافیست سری به وب سایت کارخانه خانه موزاییک بزنید.

مزایای استفاده از موزاییک برای بازسازی ساختمان

همانطور که احتمالا شما هم می دانید، موزائیک ها در مدل های متنوعی تولید می شوند. از این رو می توان گفت که هر یک ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما به طور کلی باید بدانید که اگر شما هم استفاده از موزائیک را برای بازسازی ساختمان خود انتخاب می کنید، این کفپوش ها می توانند مزایای زیر را به همراه داشته باشند:

  • زیبایی چشم نواز و مطابق با هر سلیقه ای
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • قابلیت شستشو
  • مقاوم در برابر عوامل مختلف چون دما، فشار، رطوبت، سایش و …
  • چند منظوره بودن
  • مقاومت و دوام زیاد
  • طول عمر بالا
  • نصب آسان
  • تنوع در سایز
  • مناسب برای استفاده در نمای ساختمان
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه

البته همانطور که پیشتر هم اشاره شد، این ویژگی ها در همه موزاییک ها یکسان نیستند بنابراین قصد خريد هر نوع کفپوشي را که داريد، از موزاییک ساده گرفته تا انواع کاشي هاي طرح دار، حتما پيش از اقدام به خريد در خصوص ويژگي هاي آن مطالعه فرماييد.

معایب استفاده از موزائیک برای بازسازی ساختمان

اما با وجود مزایای بسیار، این نوع کفپوش ها نیز معایب خاص خود را داشته و نمی توان در هر جایی از آن ها استفاده کرد. در ادامه برخی از نقاط ضعف موزائیک ها عنوان شده است.

  • فرایند تولید موزاییک به درصد مواد اولیه، کیفیت آن ها، درصد ترکیبات افزودنی و … بسیار حساس است.
  • در صورت استفاده زیاد از پودر سنگ، ممکن است کاشی شکننده شود.
  • امکان استفاده از برخی موزاییک ها در مناطق سردسیر و گرمسیر وجود ندارد.
  • جذب نسبتا بالای آلودگی دیگر مشکلی است که استفاده از برخی از این کفپوش ها را در قسمت هایی از خانه محدود می کند.

بهترین موزاییک را از کجا بخریم؟

اگر تا به اینجا همراه با بوده باشید، می دانید که چندین بار، خرید موزاییک صاف ، طرح دار، پلیمری و دیگر انواع موجود را از مجموعه خانه موزاییک به شما پیشنهاد کردیم. اما دلیل این توصیه چیست؟

کارخانه خانه موزاییک، با سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کاشی و موزائیک، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین های این حوزه شناخته می شود. شما با خرید از این مجموعه، مطمئن خواهید بود که با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصول را با ارزان ترین قیمت بازار تهیه خواهید کرد. علاوه بر این، این فروشگاه تضمین می دهد که کالای خریداری شده شما را بدون هیچگونه نقصی در زمان مقرر برایتان در هر کجای کشور عزیزمان که هستید، ارسال خواهد کرد.

سوالات متداول

  1. بهترين موزاييک براي بازسازي ساختمان کدام است؟

موزائيک ها در انواع متنوعي و با ويژگي هاي خاصي توليد مي شوند از اين رو مي توان گفت که هر يک براي قسمتي از خانه مناسب هستند. بنابراين در ابتدا لازم است تا با بررسي مکان مورد نظر، بهترين نوع موزاييک را انتخاب و خريداري نماييد.

  1. بيشترين کاربرد موزائيک ها در کدام قسمت ها است؟

انواع موزاييک ها به منظور پوشش قسمت هاي مختلفي از خانه، فضاهاي باز، خيابان ها، باغ، پارک و … مورد استفاده قرار مي گيرند. از جمله بيشترين کاربرد آن ها مي توان به پوشش کف سالن و اتاق ها، کف و ديوار آشپزخانه و سرويس هاي بهداشتي، تراس و حياط، نماي ساختمان، پارکينگ و محوطه سازي، مسير ويلاها، کف و ديوار باغ ها، پياده روها، نيمکت و گلدان هاي پارک ها و بسياري از موارد ديگر اشاره کرد.

  1. خانه موزاييک چه مدل موزاييک هايي را ارائه مي دهد؟

شما با مراجعه به وب سايت اين فروشگاه اينترنتي با ليست متنوعي از انواع موزاييک هاي سيماني، واش بتن، پليمري، لاشه، پرسي، گرانيتي، موزاييک طرح سنگ، سنگ فرش و … در طرح ها و رنگ هاي مختلف و با سايزهاي متنوع روبرو خواهيد شد. از اين رو بسته به نياز خود مي توانيد کاشي دلخواه را با ارزان ترين قيمت در مقايسه با رقبا خريداري نماييد.