نرم افزار حسابداری ایفون

نرم افزار حسابداری موبایل از جمله نرم افزار حسابداری آیفون که بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود، توانسته است اکثر نیازهای کاربران از جمله پیگیری هزینه ها، صدور فاکتور، ایجاد گزارش های مالی مختلف و … را برطرف کند. با وجود طراحی و ارائه اپلیکیشن های حسابداری مختلف برای سیستم عامل های اندروید و IOS، اپلیکیشن های قابل نصب و اجرا بر روی گوشی های آیفون به دلیل تعداد کاربران کمتر به اندازه اپلیکیشن های اندرویدی مورد توجه قرار نگرفته اند. اما بد نیست بدانید که برنامه هایی مانند eAccounting، Texnote، Accounting Play، IQBoxy و سپیدار سیستم تنها چند نمونه از گزینه های نرم افزار حسابداری آیفون هستند که با اطلاع از قابلیت های آنها مطمئناً شما را شگفت زده خواهند کرد.

ویژگی نرم افزار حسابداری آیفون

بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک و متوسط، فریلنسرها و پیمانکاران و سازمان ها است. اگر به دنبال یک پلتفرم جامع برای کمک به ایجاد کسب و کار خود از پایه هستید، بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون به شما کمک می کند تا در صورت نیاز اطلاعات مربوط به جریان نقدی، پروژه ها و هزینه ها را در زمان واقعی مشاهده کنید. از ویژگی‌های کلیدی این نرم ‌افزار می‌توان به ارزیابی عالی گردش کار فاکتور و اتوماسیون فرآیند برای چندین کار کلیدی حسابداری مانند فاکتورها و یادآوری‌ها، پردازش پرداخت و رسید، زمان‌بندی گزارش و پیگیری پروژه و صورت‌حساب اشاره کرد. قالب‌های فاکتور قابل تنظیم به شما کمک می‌کند برند خود را بسازید، و پورتال مشتری به شما کمک می‌کند تا ارتباط موثرتری با مشتریان خود برقرار کنید.

نرم افزار حسابداری سپیدار قابلیت های مدیریت پروژه خوبی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد هم افراد و هم هزینه ها را در سطح پروژه مدیریت کنند. همچنین مجوزهایی در سطح کاربر وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد فقط به داده هایی که باید ببینند دسترسی داشته باشند.

اگر نیاز دارید مسافت پیموده شده خود را ردیابی کنید، بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون به شما امکان می دهد این کار را از طریق اپل واچ یا برنامه آیفون انجام دهید. به علاوه، چندین کار را به راحتی مدیریت می‌کند و به شما امکان می‌دهد مجوزهای سطح کاربر را در سطح پروژه یا حتی در سطح جهانی تنظیم کنید، و به شما کمک می‌کند تا به طور مؤثرتری با تیم خود همکاری کنید.

سهولت استفاده

رابط کاربری نرم افزار حسابداری برای آیفون عالی است و اگرچه ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، یادگیری آن آسان است. این نرم افزار به دلیل کیفیت بالای اسناد کاربر و خدمات مشتری خود شناخته شده است، بنابراین اگر در مورد نحوه انجام کاری سوالی دارید، یافتن پاسخ سریع و بدون دردسر است.

عملکرد اپلیکیشن موبایل

نرم افزار حسابداری برای آیفون یک برنامه موبایل برای آیفون، آی پد، اپل واچ و اپل تی وی ارائه می دهد و به طور مداوم دارای امتیاز بالایی است و از ویژگی های iOS بهره می برد که سایر برنامه ها به خوبی از پس آن بر نمی آیند. این برنامه جامع است و کاربران می توانند تقریباً از تمام ویژگی های آن در خود برنامه استفاده کنند، که بسیار فراتر از آن چیزی است که بسیاری از برنامه های دیگر می توانند انجام دهند. همچنین تنظیم یادآورها را آسان می کند و پشتیبانی داخلی iMessage به شما کمک می کند حتی در حال حرکت با مشتریان خود در ارتباط باشید.

قیمت

به طور کلی، قیمت نرم افزار حسابداری سپیدار برای آیفون یک راه حل مقرون به صرفه است، به خصوص برای طیف وسیعی از ویژگی هایی که شامل می شود. سه گزینه اشتراک ماهانه برای انتخاب وجود دارد. شما باید اشتراکی را انتخاب کنید که تعداد کاربران، مخاطبین و گردش کار خودکار مورد نیاز شرکت شما را در اختیار شما قرار دهد. مقیاس پذیری نرم افزار حسابداری آیفون برای یک کسب و کار رو به رشد عالی است و صدها ادغام با برنامه های دیگر دارد و اپلیکیشن موبایل آن را می توان در آیفون، آی پد یا حتی اپل واچ استفاده کرد. ویژگی های حسابداری دوبار ورود به شما امکان ردیابی آسان درآمد و هزینه ها را فراهم می کند. این نرم افزار از یادگیری ماشینی پیشرفته برای صرفه جویی در وقت کاربران با به خاطر سپردن اطلاعات تراکنش ها استفاده می کند و یادآوری های خودکار، ویژگی های دریافت و ردیابی پرداخت به کاربران کمک می کند در زمان انجام کارهای روزمره صرفه جویی کنند. پیشرفته ترین طراحی نرم افزار حتی به کاربر اجازه می دهد تا پروژه ها را بر اساس پول و زمان صرف شده ردیابی کند.

مدیریت تماس و مدیریت موجودی نیز از ویژگی هایی است که در این نرم افزار گنجانده شده و به کاربر در مدیریت کسب و کار کمک می کند. این برنامه همچنین دارای ویژگی های دارایی ثابت است که به کاربر اجازه می دهد اموال یا وسایل نقلیه شرکت خود را مدیریت کند. بهترین نرم افزار پیوندهایی به Gmail و سایر دامنه های ایمیل محبوب ارائه می دهد تا به کاربر کمک کند تا به طور موثر با مشتریان ارتباط برقرار کند.

بهترین نرم افزار حسابداری آیفون

بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون یک انتخاب محبوب برای شرکت ها است. همچنین در بین مشاغل کوچک و متوسط، کارآفرینان خود اشتغال و کسانی که به عنوان مشاغل آزاد یا کارگران قراردادی کار می کنند، محبوب است. یادگیری بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون آسان است، بنابراین برای مشاغلی که حسابدار حرفه ای ندارند یا برای مشاغلی که نیازهای حسابداری آنها عمدتاً به ردیابی هزینه ها یا صورتحساب محدود می شود عالی است.

بهترین نرم افزار حسابداری برای آیفون به دلیل مجموعه گسترده ای از ویژگی ها که کارهای روزانه مورد نیاز برای اداره یک کسب و کار را ساده می کند، برای افراد خوداشتغال ایده آل است. این نرم افزار دارای ویژگی های صورتحساب و قابلیت جمع آوری پرداخت است که به آن امکان می دهد درآمد یک شرکت را ردیابی کند و قابلیت ردیابی خودکار هزینه ها به آن اجازه می دهد تا هزینه ها را دسته بندی کرده و بدون دخالت کاربر مستقیماً در حساب بانکی ثبت کند. کند است و دارای ردیابی وظایف، زمان آپلود و اضافه کردن خودکار هزینه های تاخیر است.

اپلیکیشن موبایل حسابداری آیفون همچنان یک رقیب قدرتمند است. این برنامه که برای iPhone و iPad موجود است، به کاربران اجازه می‌دهد جریان نقدی را مدیریت کنند، صورت‌های سود و زیان را مشاهده کنند، تراکنش‌های بانکی و کارت اعتباری و تطبیق‌های کامل را مدیریت کنند، فاکتورها و قیمت‌ها را ارسال کنند و اسناد را به چک فاکتور پیوست کنند. و پرداخت قبوض و دسترسی به مخاطبین، اما مانند همه برنامه ها محدودیت هایی دارد.

نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم برای آیفون

شما با نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم میتوانید از امکانات فوق العاده ای بر روی دستگاه آیفون خود بهرمند شوید . برای خرید کافیست به سایت آریا تراز مراجعه نموده و از تخفیف ها و آموزش های ما استفاده نمایید.