معرفی5 مرکز صافکاری pdr در تهران با قیمت مناسب

معرفی5 مرکز صافکاری pdr در تهران با قیمت مناسب

از آنجایی که ممکن است شرایط جوی به طوری تغییر کند که بارش تگرگ ایجاد شود و از طرف دیگر آن قدر این دانه ها درشت باشند که باعث آسیب بدنه ماشین می‌شوند. یا صدمات ناشی از تصادفات و برخورد ماشین با هر جسمی سبب آسیب به خودرو شود باید راهی برای جبران این خسارات تدبیر نمود. بهترین راه برای جبران خسارات صافکاری pdr می‌باشد. که در ادامه این مطلب به معرفی 5 تا از مرکز صافکاری pdr در تهران میپردازیم.

مرکز صافکاری pdr

5 مرکز صافکاری pdr در تهران

  1. مجموعه خدمات خودرویی زاگرس با بهترین تجهیزات روز دنیا و تیم مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات صافکاری pdr در تهران می‌باشد.
  2. مجموعه ایسامین یکی دیگر از مجموعه‌های ارائه خدمات مختلف در زمینه صافکاری PDR در تهران می‌باشد.
  3. صافکاری مهر آریا نیز از معتبرترین مراکز خدمات صافکاری pdr در تهران است.
  4. مدوسا نیز چندین سال است با عرضه خدمات در زمینه محصولات زیبایی و محافظتی خودرو و انواع خدمات pdr در تهران نیز فعالیت میکند.
  5. مرکز خدمات خودرویی استار لوکس یکی از بهترین مراکز صافکاری pdr در تهران می‌باشد که سالهاستاین مرکز با بهره گیری از متخصصان صافکاری pdr در تهران و با تجربه و دانش فنی بالا و استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، خدمات با کیفیت و حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهند.

5 مرکز صافکاری pdr در تهران

صافکاری pdr چیست؟

صافکاری اتومبیل به این معناست که با استفاده از تسلط بر یک توانایی و مهارت بدنه ماشین را که بر اثر سانحه تصادف و غیره آسیب دیده است را تعمیر کرد. در مجموعه های خدمات خودرویی تهران بهترین و نوین‌ترین صافکاری، صافکاری pdr  در تهران میباشد، که بدون رنگ فرورفتگی خودرو را درست می کند.

صافکاری اتومبیل به دو دسته تقسیم می‌شود:

  1. صافکاری بدون رنگ
  2. صافکاری با رنگ

صافکاری های بدون رنگ زمانی اتفاق می‌افتد که آسیب جزئی به بدنه ماشین خرده باشد صافکاری های با رنگ مربوط به زمانی است که آسیب بسیار جدی متحمل وسیله نقلیه شده باشد در حدی که رنگ ماشین نیز آسیب دیده باشد.

صافکاریpdr  مخفف کلمات Paintless Dent Repair است که به معنی تعمیر بدون نقاشی فرورفتگی است. صافکاری PDR یکی از روش های صافکاری بی رنگ می باشد و در مواردی که خودرو دچار ضربات شدید نشده باشد از این روش صافکاری استفاده می کنند. که این خدمات با عنوان صافکاری pdr در تهران محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است.

روش انجام انواع صافکاری

روش انجام صافکاری به دو روش با دستگاه PDR و صافکاری سنتی می‌باشد. انتخاب نوع خدمات صافکاری بستگی به این دارد که به رنگ خودرو آسیبی رسیده باشد یا خیر؟

صافکاری سنتی جهت تعمیر ضربه های عمیق و چروک های شدید استفاده می‌شود. اجرای این فرآیند بدون آسیب دیدن رنگ امکان‌پذیر نیست؛ به طور معمول این روش صافکاری زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که میزان ضربه وارد شده به بدنه خودرو شدید باشد.فرآیند صافکاری سنتی با استفاده از ابزار هایی مثل دستگاه جوش و مکش، شاسی کش، سنباده، مشتی و… انجام می‌گردد. در این روش از دستگاه جوش و مکش جهت بیرون کشیدن قسمت های تو رفته استفاده می‌کنند؛ در طی فرآیند جوشکاری به روش سنتی رنگ بدنه نیز از بین می‌رود. بسیاری از ما در هنگام خرید خودرو شنیده ایم که این خودرو چند لکه رنگ دارد. نکته این موضوع دقیقا همینجا و در صافکاری به روش سنتی است که باعث میشود خودرو دچار رنگ شود.

صافکاری pdr یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین خدمات در زمینه خدمات مربوط به خودرو میباشد. این خدمات با استفاده از ابزارآلات و تکنیک های خاص خود صورت میگیرد. در پایان نتیجه کار صافکاری را بسیار تمیز و دلپذیر میکنند. کیفیت این کار هم بسته به مهارت و ظرافت متخصص آن بستگی دارد. صافکاری pdr یکی از بهترین شیوه ها برای تعمیر بدنه خودرو میباشد. که در ابتدا توسط گیره ها و میله ها برای ترمیم ترک خوردگی ها مورد استفاده میشده. در گذر زمان بیشتر مورد استفاده قرارگرفته و امروزه یکی از مورد توجه ترین روش ها در این عرصه میباشد. وخدمات صافکاری pdr در تهران از رایج ترین خدمات در تهران می‌باشد. صافکاری با دستگاه پی دی ار امکان دستیابی به نقاط دوبله و سوبله خودرو را به راحتی برای متخصص فراهم میکند. که صافکار در روش قدیمی یا سنتی برای کار بر روی این قسمت ها نیاز به شکافتن انها را داشت. اما دیگر نیازی به دستکاری آنها نیست و به همین علت به مهارت های زیادی برای انجام نیاز دارد. این ابزار شامل موارد بسیار زیاد و تخصصی هستند.

 ابزارهای مورد استفاده در صافکاری pdr

 ابزارهای مورد استفاده در صافکاری pdr

1.انواع میله های پی دی ار

یکی از اصلی ترین ابزار در صافکاری pdr در تهران میله pdr است. باید بگوییم میله های pdr جزو اصلی از صافکاری به حساب می آیند. از این رو می توان گفت صافکاری pdr بدون میله امکان پذیر نیست. که این موضوع اهمیت میله را نشان می دهد. گستردگی میله pdr به حدی رسیده است که امروزه در تمامی صافکاری ها از آن ها استفاده می شود. برای استفاده از میله pdr آن را باید به منزله یک اهرم دانست و قسمت تکیه گاه آن فرورفتگی های موجود بر روی بدنه ماشین را می تواند ترمیم کند. بدین منظور صافکار ابتدا بخش داخلی منطقه ای که میخواهد صافکاری کند را حرارت می دهد پس از آنکه منطقه گرم شد با استفاده از میله ناهمواری ها را برطرف می کند. گاه صافکار بدون نیاز به گرم کردن بدنه ‌های اتومبیل فرورفتگی ها را را مانند روز اول برمی گرداند که این نیز قابل انجام است.

میله های pdr در چند مدل نیز هستند:

  • میله چرخشی: این نوع میله برای قسمت هایی از خودرو استفاده می شود که امکان چرخش میله نیست.
  • میله اهرمی: میله اهرمی برای قسمت های جدا شونده مانند کاپوت است.
  • میله دم ماهی: میله دم ماهی برای قسمت هایی از خودرو استفاده می شود که فضا برای صافکاری کم است.

2.تفنگ های نیش گیر

تفنگ های نیش گیر هم یکی از اجزای اصلی صافکاری هستند. کار کردن با این دستگاه نیاز به مهارت دارد. جنس این دستگاه معمولا از پلی اتیلن ساخته میشود و کار با آن ها بسیار تخصصی است. از این ابزار برای صافکاری بدون رنگ، نیش گیری و موج گیری بدنه خودرو استفاده می‌شود.

3.انبر های قری کش

ابزار قُری کشی مخصوص برای بر طرف کردن قُری های خودرو است. جنس این ابزار فولادی است و کار با آن بسیار تخصصی است. کشور های سازنده آن نظیر ایران و ترکیه و تایوان هستند.

4. ده ها ابزار دیگر

ابزارهای بسیار دیگری نیز برای  صافکاری pdr نیز مورد استفاده قرار میگرد. هرکدام از این ابزارها با توجه به نوع و استفاده آن‌ها کارایی متفاوتی دارند.

صافکاری pdr در تهران با قیمت مناسب

صافکاری pdr در تهران با قیمت مناسب

زمانی که خودرو شما دارای خسارت میشود، چه بر اثر تصادفات و یا عوامل محیطی دیگر، بسیار ناراحت کننده می‌باشد. زیرا از ارزش ماشین شما کم می‌شود. و با توجه به این موضوع که خودرو کالایی لوکس و گران قیمت به شمار می‌‌آید این مسئله نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. از جمله این آسیب‌ها سبب می‌شود در هنگام فروش خودرو خود خسارت جبران ناپذیری را از جهت ارزش مادی خودرو متحمل شوید. همچنین در هنگام تعمیر هرچقدر مدل خودرو شما بالاتر و خودرو شما خارجی باشد هزینه بیشتری برای تعمییرات باید بپردازید. با توجه به اینکه صافکاری pdr در تهران امروزه به یکی از روش‌های نوین صافکاری تبدیل شده است مجموعه خدمات خودرویی زیادی در تهران این خدمات را با قیمت های متفاوت و نسبتا بالایی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

ما هر روز با خطرات بسیاری روبه رو میشویم و باید بیش از پیش احتیاط کنیم تا از این خطرات جلوگیری کرده و یا بعد از این خطرات راه‌ها و روش‌های برای جبران این آسیب‌ها تدبیر ببینیم. با پیشرفت روز افزون علم این امکان فراهم می‌آید که بهترین و مطمئن ترین روش‌ها را تجربه کنیم. اما خب برای استفاده از این امکانات هزینه‌های نسبتا بالایی باید بپردازیم. اما خدمات خودرو استارلوکس در تهران با استفاده از بهترین روش‌های نوین و کمترین سود بازار در تهران بهترین کیفیت کار را به مشتریان خود در زمینه صافکاری pdr در تهران ارائه میدهد. راه جلوگیری از افت قیمت خودرو نیز وجود دارد.

تفاوت صافکاری سنتی با صافکاری pdr در تهران

  • برخلاف صافکاری سنتی، در روش صافکاریpdr  رنگ فابریک خودرو حفظ می‌شود.
  • بحث زمان‌بندی در تفاوت صافکاری سنتی با صافکاری pdr  قابل توجه است؛ در روش PDR انجام صافکاری با سرعت بالایی انجام می‌شود.
  • از آنجایی که در صافکاری PDR نیازی به رنگ‌آمیزی مجدد خودرو نیست، چیزی حدود نصف هزینه‌ها کاهش می‌یابد.
  • صافکاری PDR به طریق ساده‌تری نسبت به صافکاری سنتی انجام می‌شود.
  • در صافکاری PDR خبری از دو رنگ شدن خودرو نخواهد بود.

معایب خدمات صافکاری pdr در تهران

  • عدم امکان اجرای صافکاری pdr بر روی قسمت هایی که از قبل رنگ شده‌اند.
  • عدم امکان استفاده از ابزار صافکاری pdr در برخی از نواحی خودرو

کاربرد های خدمات صافکاری PDRدر تهران

کاربرد های خدمات صافکاری PDRدر تهران

صافکاری PDR روشی است که در رفع فرورفتگی های کوچک عالی عمل می‌کند. این روش جهت تعمیر قسمت هایی مثل گلگیر جلو، کاپوت، درب صندوق عقب، درب های خودرو و حتی سقف آن قابل استفاده است. با این حال تعمیر بخش هایی مثل کاپوت های فیبر کربن یا سپر های فایبرگلاس و در مجموع بخش های پلاستیکی و شکننده خودرو، با استفاده از این روش امکان‌پذیر نمی‌باشد.

چرا صافکاری pdr در تهران محبوبیت دارد؟

1.حفظ رنگ اصلی

یکی از مزایای بزرگ صافکاری PDR، حفظ رنگ اصلی خودرو است. این فرآیند، بدون نیاز به رنگ‌آمیزی مجدد، خط و خش‌های روی بدنه را برطرف می‌کند. این به معنای حفظ زیبایی و ارزش خودرو برای شما است.

2.صرفه‌جویی در هزینه

در مقایسه با روش‌های سنتی تعمیر خودرو، صافکاری PDR به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را به شکل چشمگیری کاهش دهید. این فرآیند سریع و کارآمد است و به شما امکان می‌دهد تا بدون هزینه‌های اضافی به خودروی خود زیبایی بیافزایید.

مراحل انجام صافکاری PDR

تحلیل صدمات

برای شروع بهترین راه برای انجام صافکاری PDR، ابتدا باید صدمات روی خودرو را دقیقاً تحلیل کنید. این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که تشخیص صحیح انواع صدمات به انجام صافکاری دقیق کمک می‌کند. مجموعه خدمات خودرو استارلوکس با بهره‌مندی از دانش افراد متخصص بهترین تحلیل را نسبت به صدمات وارد شده به خودرو شما نیز انجام می‌دهد.

استفاده از ابزارهای حرفه‌ای

صافکاری PDR نیاز به ابزارهای خاص و حرفه‌ای دارد. استفاده از ابزارهای دقیق و متخصص، اجازه می‌دهد تا صدمات روی خودرو به شکل کامل و بدون هیچ گونه آسیب دیگری برطرف شود. این ابزارها عبارتند از انواع گلوک، چکش‌های نرم، و تجهیزات حرفه‌ای دیگر است. مجموعه خدمات خودرو استارلوکس با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین ابزار بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

چرا انتخاب یک مرکز خدمات صافکاری pdr در تهران بسیار اهمیت دارد؟

انتخاب یک مرکز خدمات صافکاری PDR در تهران بسیار حیاتی است. این انتخاب به شما کمک می‌کند که از بهترین خدمات صافکاری با بهترین تکنولوژی و تجربه حرفه‌ای بهره‌مند شوید. با این اقدام، خودروی شما به دقت و با دانش فنی کامل مورد مراقبت قرار گرفته و شما می‌توانید از زیبایی و ارزش آن به‌صورت دائمی لذت ببرید. همچنین قیمت مناسب برای انجام خدمات صافکاری pdr در تهران نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. استارلوکس از بهترین مجموعه خدمات خودرو و صافکاری pdr در تهران می‌باشد که خدمات این مجموعه از قیمت مناسب تری نسبت به دیگر رقبا خود در این حوزه برخوردار می‌باشد.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مزایا و روش‌های انجام صافکاری pdr در تهران شما می‌توانید خودروی خود را به بهترین حالت بازگردانید. حفظ ارزش، صرفه‌جویی در هزینه و زمان، و تجربه حرفه‌ای از جمله عواملی هستند که این روش را به یک انتخاب بی‌نظیر برای تعمیرات خودرو تبدیل کرده‌اند. این فرآیند، که به عنوان “Paintless Dent Repair” یا PDR شناخته می‌شود، به شما کمک می‌کند تا دیگر به دلیل خط و خش‌های جاری روی خودروی خود نگران نباشید.

پایان رپورتاژ آگهی