قیمت و خرید کمپرسور اسکرو | تعمیر و نگهداری کمپرسور هوای فشرده

قیمت و خرید کمپرسور اسکرو | تعمیر و نگهداری کمپرسور هوای فشرده

جهت مشاوره، تعمیر، استعلام قیمت و خرید کمپرسور اسکرو با شماره 09128529030 تماس بگیرید.

کمپرسور اسکرو چیست | قیمت و خرید کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو چیست؟

در هر صنعتی که به تولید هوای فشرده احتیاج داشته باشد، از کمپرسور اسکرو استفاده می‌شود.کمپرسورها انواع مختلفی دارند که کمپرسور اسکرو یکی از انواع آن است و علت نامگذاری این کمپرسور به دلیل وجود دو قطعه مارپیچی به نام اسکرو است که وظیفه فشرده سازی هوا را بر عهده دارند.

کاربرد کمپرسورهای اسکرو بسیار است و در صنایع زیادی به عنوان عنصری مهم ایفای نقش می‌کنند و کمپرسورهای اسکرو علاوه بر هوا توانایی فشرده سازی انواع گازها را دارند.

کاربرد این کمپرسور در صنایعی مانند رنگسازی، نجاری، صنایع غذایی، پزشکی و داروسازی و… است. البته کاربرد کمپرسورهای اسکرو فقط به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود. این کمپرسورها قابلیت بازدهی بالا در عین صدای کم را دارند.

از انواع کمپرسور اسکرو می‌توان به کمپرسور اسکرو اویل فری و اویل اینجکت اشاره کرد که عملکرد کمپرسور اویل فری بدون روغن و اویل اینجکت همراه با روغن است. شرکت هواکاران مدرن شکوهیه تولید کننده انواع کمپرسور به ویژه کمپرسور اسکرو در تهران و ایران است و شما میتوانید قبل از خرید کمپرسور مورد نظرتون با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

بهترین قیمت و خرید کمپرسور اسکرو در تهران و کرج

کمپرسور اسکرو در تهران

به دلیل تنوع در شرکت‌های فروشنده کمپرسور اسکرو در تهران، بهتر است که قبل از تهیه کمپرسور اسکرو مد نظر خود تحقیقات لازم را انجام دهید تا بتوانید بهترین دستگاه کمپرسور مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید. به خاطر اینکه هزینه‌های تعمیر کمپرسورهای اسکرو بالاست بهتر است در ابتدا به فکر تهیه گارانتی معتبر از جانب شرکت فروشنده باشید تا در هزینه‌های احتمالی آینده خود صرفه‌جویی کنید.

همچنین کیفیت مونتاژ دستگاه‌های کمپرسور هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت است و این تفاوت موجب تنوع در کیفیت این دستگاه‌ها می‌شود. این تفاوت در کیفیت دستگاه‌ها عملکرد این کمپرسورها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شرکت هواکاران مدرن شکوهیه یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌های تولید کننده انواع کمپرسور به ویژه کمپرسور اسکرو در تهران است و شما می‌توانید با بهره‌گیری از تجربه این شرکت کمپرسور مورد نیاز خود را تهیه کنید.

قیمت و خرید کمپرسور اسکرو | بهترین تولید کننده کمپرسور اسکرو در تهران

قیمت و خرید کمپرسور اسکرو

موارد متعددی وجود دارند که بر قیمت و خرید کمپرسورهای اسکرو تاثیرگذار هستند. یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت و خرید کمپرسور اسکرو کیفیت قطعات به کار برده شده در دستگاه کمپرسور است، چرا که حتماً باید قطعات به کار برده شده اصلی باشند و از به کار بردن قطعات مشابه و غیر اصل خودداری کرد.

به ویژه به دلیل وجود قطعات چینی در بازار اهمیت این موضوع بیشتر می‌شود. همچنین گاهی ممکن است دو دستگاه با قطعات یکسان عملکرد متفاوتی را داشته باشند که عامل آن تفاوت در کیفیت مونتاژ قطعات است.

موارد بسیار دیگری در تعیین قیمت و خرید کمپرسورهای اسکرو دخیل هستند که از جمله آن می‌توان به نرخ ارز، نوع کمپرسور، ظرفیت دستگاه و …اشاره کرد. همچنین کیفیت مونتاژ و قطعات نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمپرسور اسکرو می‌باشند.

شرکت هواکاران مدرن شکوهیه از بهترین شرکت‌های تولید کننده کمپرسور به ویژه کمپرسور اسکرو در سراسر ایران و تهران است و همچنین یکی از بهترین منابع برای خرید کمپرسور اسکرو می‌باشد.

فروش کمپرسور اسکرو با بهترین قیمت و ارزان

فروش کمپرسور اسکرو

یکی از بهترین شرکت‌های فروش کمپرسور اسکرو شرکت هواکاران مدرن شکوهیه در تهران است که تولید کننده انواع کمپرسور با کیفیت همراه با گارانتی معتبر می‌باشد. چرا که این شرکت به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و اطمینان از کیفیت مونتاژ به محصولات خود مطمئن است. به دلیل وجود شرکت‌هایی که از قطعات و ملزومات با کیفیتی استفاده نمی‌کنند این مورد بسیار مهم است که شما از شرکت فروشنده کمپرسور اسکرو دیدن کنید تا از کیفیت آنها مطمئن شوید.

تعمیر کمپرسور اسکرو | نگهداری کمپرسور اسکرو | اشکالات متداول کمپرسور اسکرو

تعمیر کمپرسور اسکرو

امروزه کمپرسورها یکی از اصلی ترین تجهیزات صنایع به شمار می روند و نقش بسیار مهمی را در صنعت ایفا می‌کنند. ممکن است عملکرد یک کارخانه به دلیل عدم وجود این کمپرسورها مختل شود و به بازدهی کارخانه لطمه وارد کند.

از این رو بسیار مهم است که هنگام خرید کمپرسورهای اسکرو دقت کافی را داشته باشید تا نیازی به تعمیر و نگهداری کمپرسور اسکرو نداشته باشید و بهترین عملکرد را برای کارخانه شما داشته باشد.

وجود گارانتی معتبر نیز در تعمیر سریع این کمپرسورها نقش مهمی را ایفا می‌کند. چرا که ممکن است این دستگاه‌ها در طول کارکرد خود دچار مشکل شوند و عوامل زیادی بر خرابی کمپرسورها اثرگذار هستند که یکی از آنها می‌تواند به عوامل محیطی برگردد.

از آنجایی که هزینه تعمیر این دستگاه های کمپرسور بالاست دقت در انتخاب شرکت مناسب برای تعمیر این دستگاه حائز اهمیت است. شرکت هواکاران مدرن شکوهیه دارای کادری مجرب جهت تعمیر کمپرسورهای اسکرو می‌باشد که می‌توانند با تشخیص درست و به موقع ایرادات دستگاه،از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری کنند.

بهترین هواساز ایرند کمپرسور اسکرو | قیمت و خرید کمپرسور اسکرو در ایران

نگهداری کمپرسور اسکرو

کمپرسورهای اسکرو یکی از مهمترین اجزای یک کارخانه هستند که وجود آنها تاثیر زیادی بر عملکرد یک کارخانه و صنعت دارد و از این رو نگهداری این کمپرسورها از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از روش‌های نگهداری از کمپرسور اسکرو بررسی‌های منظم طی فواصل زمانی مشخص است چرا که تعمیر و تشخیص به موقع این دستگاه از ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهد کرد. همچنین تشخیص به موقع ایرادات دستگاه از اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری می‌کند.

کمپرسورهایی که از لحاظ ساختار ساده‌ترند نگهداری راحت‌تری نیز خواهند داشت و برای تعمیر آنها نیاز به صرف هزینه و تخصص خاصی نیست.

بهتر است برای کمپرسورهایی که از اجزای پیچیده‌تری برخوردارند به صورت ماهانه و با توجه به نیاز دستگاه از تکنیسین‌های متخصص بهره گرفت تا از سلامت دستگاه مطمئن شد و از خرابی آنها جلوگیری کرد. در این صورت می‌توان با تشخیص به موقع موجب افزایش طول عمر دستگاه شد و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل این چکاپ‌های ماهانه را خودتان انجام دهید اما قبل از انجام آن باید نکاتی را در نظر بگیرید که مورد اول این است که شما باید از خالی بودن فشار هوای درون دستگاه اطمینان حاصل کنید و مورد دوم این است که باید روغن درون دستگاه را به صورت منظم تعویض کنید و مورد بعدی در شستشوی اجزای دستگاه احتیاط کنید چرا که شستشوی قطعات حتما باید با بخار آب صورت بگیرد و مشکلی برای دستگاه به وجود نیاورد.

قیمت کمپرسور اسکرو | کمپرسور اسکرو در تهران | بهترین کمپرسور اسکرو برای صنایع مختلف

اشکالات متداول کمپرسور اسکرو

حتی با وجود رعایت همه نکات مهم در حفظ و نگهداری کمپرسور اسکرو گاهی پیش می‌آید که این دستگاه دچار مشکل شود. تعدادی از اشکالات متداول کمپرسور اسکرو به شرح زیر است که یکی از آنها عدم تطابق فشار خروجی هواست و یعنی فشار هوای تنظیم شده دستگاه با مقدار هوای خروجی آن متفاوت است.

این مشکل می‌تواند به خرابی اجزای درونی دستگاه و نشتی هوا برگردد و از مشکلات دیگر تولید صدای ناهنجار دستگاه از خود است. این مورد نیز می‌تواند به دلیل اصطکاک اجزای درونی دستگاه باشد. از مشکلات دیگر می‌توان به مصرف بیش از حد روغن توسط دستگاه اشاره کرد که این موضوع به عدم مصرف کامل روغن توسط دستگاه و نشتی روغن برمی‌گردد.

افزایش دمای هوای خروجی دستگاه از دیگر ایرادات متداول دستگاه کمپرسور است و دلیل این ایراد اشکال در سیستم خنک کننده و افتر کولر می‌باشد. افزایش دمای دستگاه در کاهش طول عمر آن تاثیر بسزایی دارد و از ایرادات دیگر می‌توان به مشکل در سیستم الکتریکی و مکانیکی دستگاه، روشن و خاموش شدن ناگهانی دستگاه و … اشاره کرد.

کمپرسور اسکرو دور متغیر | کمپرسور اسکرو روغنی | کمپرسور اسکرو بدون روغن

کمپرسور دور متغیر vsd

کمپرسور دور متغیر vsd یکی دیگر از انواع کمپرسورهاست که تفاوت آن با کمپرسورهای دیگر،در قابلیت تنظیم سرعت دور موتور می‌باشد. تنظیم سرعت دور موتور در نتیجه موجب کنترل کاهش یا افزایش فشار هوای خروجی می‌شود و این قابلیت به وجود قطعه درایو اینورتر برمی‌گردد که توانایی کنترل سرعت دور موتور را دارد.

با توجه به میزان فشار هوای خروجی، قطعه درایو اینورتر سرعت چرخش موتور را تنظیم می‌کند و سبب می‌شود تا از طریق کنترل سرعت دور موتور، مقدار هوای تولید شده متناسب با نیاز مخاطب باشد.

عملکرد قطعه درایو اینورتر از طریق کنترل سیگنال برق ورودی به موتور است که باعث می‌شود کمتر و یا بیشتر بچرخد. از آنجایی که می‌توان فشار مورد نیاز را برای دستگاه کمپرسور تنظیم کرد این دستگاه از لحاظ مصرف انرژی بسیار بهینه است و همچنین صدای این نوع از کمپرسور به نسبت کمپرسورهای دیگر کمتر است.

کمپرسور اسکرو از کجا بخرم | بهترین قیمت و خرید کمپرسور اسکرو

بوستر کمپرسور

وظیفه بوستر کمپرسور افزایش فشار تولید شده توسط دستگاه است. دستگاه‌های کمپرسور استاندارد از عهده تامین فشار هوای بالا بر نمی‌آیند. به طور معمول دستگاه‌های کمپرسور عادی فشار هوایی بین ۵ تا ۱۳ بار تولید می‌کنند در حالی که در برخی از صنایع به فشارهای بیش از این مقدار احتیاج است. در برخی از آنها به فشار هوای معادل ۴۰ تا ۳۵۰ بار احتیاج است.

از این رو در دستگاه‌های کمپرسور از قطعه بوستر استفاده می‌شود تا بتوان این فشار را تامین کرد. یکی از کاربردهای گسترده کمپرسور برای تامین فشار هوایی است که در طول لوله‌های طویل افت می‌کنند. همچنین مصرف کمپرسورهای دارای بوستر از دیگر کمپرسورها کمتر است چرا که از هوایی استفاده می‌کنند که از پیش فشرده شده است.

کمپرسور اسکرو قیمت و خرید

مخزن ذخیره هوای فشرده کمپرسور

هوای فشرده شده در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد و در صورت نبود هوای فشرده شده در بسیاری از صنایع خلل ایجاد می‌شود. از این رو وجود این دستگاه‌ها در صنعت بسیار مهم است.این هوای فشرده شده در قسمتی از دستگاه ذخیره می‌شود که مخزن ذخیره هوای فشرده نام دارد.

این مخازن در حجم‌های متفاوتی تولید و توزیع می‌شوند که بسته به کاربرد و نوع کمپرسور حجم مناسبی از آن در دستگاه کمپرسور تعبیه می‌شود محل قرارگیری این مخازن در دستگاه‌های کمپرسور اسکرو به صورت ایستاده است.

درایر جذبی(خشک کن)هوای فشرده

درایر جذبی یکی از اصلی‌ترین قطعات و ادوات کمپرسور اسکرو می‌باشد که وظیفه آن جذب رطوبت از هوای فشرده شده دستگاه است. این عمل توسط دو برج ایستاده دستگاه صورت می‌گیرد که یکی از آنها وظیفه جذب رطوبت و دیگری وظیفه دفع رطوبت را دارد.

عملکرد این مخازن ایستاده به این صورت است که سطح این مخازن با موادی که از جنس آلومینااکتیو، سیکاژل ومولکولارسیو هستند، پوشیده شده که دارای تخلخل بسیار هستند و جذب رطوبت را چند برابر می‌کنند. دو نوع درایر جذبی وجود دارد که یک نوع آن هیتر دار و نوع دیگر آن بدون هیتر است.

درایر تبریدی کمپرسور

از این محصول در فرایند تبرید هوا استفاده می‌شود و طی فرایندی از طریق کاهش دمای هوا موجب جذب رطوبت از هوای فشرده می‌شود که این درایرهای تبریدی کمپرسور در وسایل مختلفی مانند یخچال‌ها کاربرد دارند.

این درایرها کم حجم بوده و طول عمر بالایی دارند و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری این درایرها پایین است و نصب این کمپرسورها نیز بسیار راحت است.کاربردهای آن در زمینه دندانپزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و…است و قیمت آن بستگی به مدل و ظرفیت آن دارد.

کمپرسورهای اسکرو کوپل تسمه‌ای

انتقال قدرت از قطعه الکتروموتور به هواساز یکی از راه‌های تقسیم بندی انواع کمپرسور می‌باشد. این انتقال توسط دو قطعه صورت می‌گیرد که به نام‌های کوپل تسمه ای و کوپل مستقیم شناخته می‌شوند. ما در اینجا به توضیح کمپرسور اسکرو کوپل تسمه‌ای می‌پردازیم که در این دستگاه رابط انتقال قدرت از قطعه الکتروموتور و هواساز تسمه است‌. این تسمه بر روی شیاری که بین این دو قطعه وجود دارد سوار می‌شود و موجب چرخش همزمان این دو قطعه می‌شود.

کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم

کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم از دیگر انواع کمپرسور اسکرو می‌باشد که در کمپرسور اسکرو کوپل مستقیم همانطور که از نامش پیداست، انتقال انرژی از واحد الکتروموتور و هواساز به صورت مستقیم صورت می‌گیرد. این دو قطعه روبروی هم و در یک راستا قرار دارند و همزمان با هم می‌چرخند.

در این نوع از کمپرسور اسکرو تسمه برای انتقال انرژی وجود ندارد و این مورد از هزینه نگهداری و تعمیر این کمپرسورها می‌کاهد‌. همچنین کمپرسور از مصرف انرژی پایین تری برخوردار است و دارای صدا و لرزش کمتری است‌. یکی از شرکت های با تجربه و معتبر در زمینه های تولید کمپرسور اسکرو ، شرکت هواکاران مدرن شکوهیه می باشد که در سطح ایران و تهران به تولید انواع کمپرسور پرداخته است.

کمپرسور اسکرو

پایان رپورتاژ آگهی