فال روز چهارشنبه 19 شهریور 1399

فال روزانه

فال روز چهارشنبه 19 شهریور 1399

فال روز متولدین فروردین: حالا كه ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌كنند. شما شك دارید كه آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی كه سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر كنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.
فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز احساس می‌كنید كه مطلبی را از دیگران پنهان كرده‌اید، اما حتی قبل از اینكه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشكار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینكه رازهایی كه شما از گفتنشان خودداری می‌كنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه كردن كسی داشته باشید، حتی اگر یك غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.
فال روز متولدین خرداد: امروز حتی اگر شما كارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینكه به فكر فرار كردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی كه وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی كنید كه از انجام دادنشان لذت ببرید.
فال روز متولدین تیر: مروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا كرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد كه در نتیجه كار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اكنون شما ترجیح می‌دهید كه به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر كار كردن مشتاق‌تر كند. انگیزه‌ها و محركهای شما هرچه كه باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا كنید.
فال روز متولدین مرداد: اگر شما قبلاً در مورد كمك گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فكر كرده بودید، هم اكنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینكه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد كه زیاد صحبت نكنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، كمتر می‌توانید دیگران را قانع كنید.<
فال روز متولدین شهریور: وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینكه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌كنند. از سوی دیگر شما با ورزش كردن و سیر كردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفكرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینكه شما مجبور نیستید به آنها بگویید كه به چه چیزی فكر می‌كنید. اگر به خودتان اجازه بدهید كه از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.
فال روز متولدین مهر: ماه در هفتمین خانه شما كه مربوط به دوستان و همكارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی كردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی كنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نكنید.
فال روز متولدین آبان: امروز شانستان را امتحان كرده و در مسائلی كه مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد كنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد كه مربوط به جزئیات می‌باشد و اكنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات كوچكی كه می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه كنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش كردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.
فال روز متولدین آذر: امروز سیاره های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراكنده‌اند و گرمایی كه از سوی دیگران احساس می‌كنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید كه از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید كه شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.
فال روز متولدین دی: درستكاری شما بهترین اسلحه ای است كه می‌توانید داشته باشید، برای اینكه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند كمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت كنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینكه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید كه به هیجانات دامن بزند. سعی نكنید جلب توجه كنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی كنید با اعمالتان خود را مطرح كنید.
فال روز متولدین بهمن: تمام كردن كارهای نیمه كاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب كند. اگر لازم بود یك لیست از كارهای ناتمامتان تهیه كنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی كنید. ابتدا از كارهایی شروع كنید كه انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ كارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید كه لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.
فال روز متولدین اسفند: روابط متقابل شما با یكی از اطرافیانتان تا موقعی كه تبدیل به یك مشكل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا كند. اگرچه شما سعی می‌كنید از این مشكلات دوری كنید، ولی وسوسه می‌شوید كه دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید كه كشمكش و دعوا كردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین كار این است كه از هر مجادله‌ای پرهیز كنید.

منبع: بیتوته