فال روز سه شنبه 6 آبان 1399

فال روزانه

 

فال روز سه شنبه 6 آبان 1399

فال روزانه فروردین

در حالی که ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستی‌ها به بهرام ملحق می‌شود، شما دوست دارید بیشتر از قبل در مورد دوستی‌هایتان صحبت کنید. اما دیگران به اندازه شما به این جور بحث‌ها علاقه‌ای ندارند، پس ناچارید به خواست آنها نیز احترام بگذارید. عطارد یعنی سیاره بخت شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کند، اما اگر بیشتر از آن چیزی که لازم است کار کنید خودتان را خسته خواهید کرد. قبل از اینکه پروژه‌ای جدید را قبول کنید، تمام جوانب کارهای قبلی تان را بررسی کنید.
فال روزانه اردیبهشت

امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.
فال روزانه خرداد

درحالیکه بهرام همراه با پلوتو تاریک و تیره چرخه‌ای را تشکیل می‌دهد، شما نیز امروز کمی‌ عصبی و بی قرار شده‌اید. ابراز کردن و مطرح کردن رویاهایتان در حضور دیگران کار راحتی نیست، اما شما هنوز نمی‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید. فراموش نکنید که شما ممکن است بتوانید این کشمکش را ختم به خیر کنید، ولی نمی‌توانید کلامی ‌جادویی پیدا کنید که به وسیله آن بتوانید این اوضاع سخت را توصیف کنید.
فال روزانه تیر

انرژی خیلی زیادی که امروز صبح دریافت می‌کنید برایتان بعدازظهر خوبی را به همراه می‌آورد. باهمه این احوال باز هم امکان دارد از دست فردی که فوق العاده بهتان نزدیک است عصبانی شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌خواهید بی تفاوتی خود را نشان دهید، بلکه بدین معنی است که هر کاری می‌کنید بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردید به زمان و پول نیاز دارد.
فال روزانه مرداد

امروز روز بزرگی است و اگر ایده‌ها و نظریات‌تان را فقط برای خودتان نگه دارید پشیمان خواهید شد. شما حتی اگر به فعالیت‌های گروه توجه نکنید باز هم امکان موفق شدن را دارید. اما کاملا توانایی ندارید که ایده و نظریات‌تان را به واقعیت تبدیل کنید، بنابراین اجازه دهید آنها آزادانه در زندگی تان جریان پیدا کنند. چیزهایی که مهم هستند، حتی اگر مواردی جزئی باشند، تغییر خواهند کرد.
فال روزانه شهریور

حالا که ژوپیتر خوش بین و بهرام بدبین از سوی عطارد پرانرژی تحت فشار قرار می‌گیرند شما نیز کمی ‌دو دل هستید. شما ذاتاً می‌دانید که چه کاری انجام دهید که برایتان مثمرثمر باشد و می‌دانید چگونه می‌توانید نتیجه کار سخت خود را ببینید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و برای شروع کردن هیچ زمانی بهتر از الان نیست.
فال روزانه مهر

شما امروز خیلی استرس دارید، چرا که به جز محیط امنی که برای خود برگزیده‌اید نمی‌توانید هیچ جای دیگری را قبول کنید. اما امروز روز آرامی ‌نیست و رویاهای شما نیز نمی‌توانند استرس‌های بیرونی را ناپدید کنند. یکی از پیشنهادات خوبی که بهتان می‌دهیم این است که حساب بانکی خود را به دقت بررسی کنید، برای اینکه اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است زیادی پول خرج کنید. فکرتان را محدود کنید، یک هدف را را انتخاب کنید و به آرامی ‌در جهت رسیدن به آن کار کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید.
فال روزانه آبان

شما می‌توانید فشار زیادی که رویتان است را حس کنید و می‌خواهید کاری انجام دهید که از میزان آن بکاهید. اما به جای اینکه برای حل کردن این مشکل به اعماق آن بروید، بهتر است که در لحظه حال حضور داشته و تمرکز کنید. لازم نیست در ضمیر ناخودآگاهتان کنکاش کنید. فقط وقایع و اتفاقات را دنبال کنید و از مسیری که پیش گرفته‌اید لذت ببرید.
فال روزانه آذر

سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر عینک خوش بینی‌اش را بر چشمانش زده است! پس شما در مواقعی که احتمال بروز مشکل وجود دارد نمی‌توانید آن مشکل را از قبل پیش بینی کنید. شور و اشتیاق شما مسری است و می‌تواند سبب ایجاد انگیزه در افراد دیگر شود. همین الان با افراد هم فکر خود ارتباط برقرار کرده و برای کمک به دیگران دست به کار شوید.
فال روزانه دی

شما فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و نمی‌دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه‌های مثبت‌تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی‌خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی ‌که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می‌توانید فکر خود را عوض کنید.
فال روزانه بهمن

شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی ‌شما را خسته می‌کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت‌هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.
فال روزانه اسفند

شايد امروز نتوانيد خونسردی خود را حفظ كنيد، چراكه فكر می‌كنيد به آخر خط رسيده‌ايد. شما فكر می‌كنيد كه به اندازه كافی صبر كرده‌ايد. كاملاً واضح و مبرهن است كه شما می‌دانيد برای اينكه زندگيتان به تعادل قبلی خود برگردد چه كارهايی لازم است انجام دهيد، اما ديگران راه پيشرفتتان را سد كرده‌اند. حتي اگر می‌خواهيد بيشتر به خودتان سختی بدهيد، عاقلانه ترين راه اين است كه چند روز ديگر هم صبر كنيد.

 

منبع: بیتوته