فال روز سه شنبه 30 اردیبهشت 1399

فال روزانه

 

فال روز سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
فال روز متولدین فروردین: همه چیز در حال بهتر شدن است، اما یك نگرانی وجود دارد كه به راحتی و به طور معجزه آسا ناپدید نخواهد شد. اما حتی با شاد بودن بیش از اندازه هم می توانی بدون اینكه موضوعات مهم را نادیده بگیری زمان كافی برای لذت بردن اختصاص بدهی. تو مهارت ذاتی داری و می توانی زمانی هم كه آشفته هستی فكرت را در لحظه حال متمركز كنی. به جای آنكه افكارت را در همه جا پراكنده كنی با آماده شدن برای رویارویی برای اتفاقاتی كه پیش می آید از تمركزت هوشیارانه استفاده كن.
فال روز متولدین اردیبهشت: امروز می تواند روز شگفت انگیزی باشد. به جای اینكه به تمام چیزهایی كه شاید هم درست نباشند فكر كنی، از فرصتهای خوبی كه اكنون وجود دارند بهره بگیر. نگران نباش، در حقیقت هیچ دلیل طالع بینانه‌ای وجود ندارد كه بخواهی از آنچه كه در آینده برایت اتفاق می‌افتد ترس داشته باشی. نیاتت را روی روشهای ساده متمركز كن تا زندگی‌ات را زیباتر بسازی. شما حق داری كه شاد باشی و هیچ دلیل قانع كننده‌ای وجود ندارد كه خودت را از خوشبختی محروم كنی.
فال روز متولدین خرداد: یك اتفاق غیرمنتظره امروز شما را وارد یك ماجرای احساسی می‌كند و در ابتدا ممكن است كه خیلی احساس راحتی نكنی. در موارد دیگر شما شاید با بی‌خیالی از این نوع رابطه عمیق اجتناب می‌ورزیدی، اما حالا آن را می‌پذیری. ارتباط با دیگران در ماجرایی احساسی شما را با مفهوم عمیق‌تر لذت بردن و روحیه قدردانی آشنا می‌كند.
فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما هدایت كردن موجی از احساسات بیان نشده را ادامه دهی، باز هم از تجربه خیلی شیرینی كه قرار است برایت اتفاق بیفتد دور نمی‌شوی. شما باید در عشقی كه در اطرافت هست باقی بمانی برای اینكه بهترین اتفاقها برایت امكان پذیر می‌شود و اگر شما بیمناك باشی، زندگی‌ات خالی از چیزهایی می‌شود كه در واقع شما می‌خواستی داشته باشی.
فال روز متولدین مرداد: تردید در دوست داشتن باعث می‌شود بیشتر در خاطرات گذشته به سر ببری تا در زمان حال. اگرچه شما ترجیح می‌دهی كه بعضی از چیزها را به صورت خصوصی حفظ كنی، سهیم كردن دوستان نزدیك یا خانواده‌تان در ضعف‌هایتان می‌تواند مرهمی بر یك زخم كهنه باشد.
فال روز متولدین شهریور: حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است كه آنها را بیان كنی تا اینكه پیش خودت حفظشان كنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یكبار امتحان كن. مواظب باش؛ موقعی كه شروع می‌كنی دیگران را در احساسهایت شریك كنی، قطع كردن این روند ممكن است سخت باشد. هرچیزی كه به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق كن.
فال روز متولدین مهر: به نظر می رسد كه همه چیز به سمت بهتر شدن پیش می‌رود. برای اینكه ستاره اصلی شما یا ونوس با ژوپیتر هماهنگی دارد و شما را تشویق می كند كه خواسته هایت را برآورده كنی.. الان وقت تنبلی كردن و صبر كردن برای اینكه هرچیزی خودش اتفاق بیفتد نیست. از راهی كه در آن قرار گرفته‌ای خارج شو تا بتوانی زیبایی هایی را كه در فضای رویاهایت لمس می‌كنی آشكار كنی. افراد هم شأن شما و هم خلاقیت‌هایت را تحسین می‌كنند، پس حالا وقت ریسك كردن است.
فال روز متولدین آبان: حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما كلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشكل ساز باشد، اما نگذار كه هدفهایت وارد این راه بشوند. اكنون كارهایی را انجام بده كه باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند كه نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان كن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید كه چه زمانی برای این كار مناسب است.
فال روز متولدین آذر: ستاره فرمانروای شما یعنی ژوپیتر، امروز تماس عاشقانه‌ای را از ونوس دریافت می‌كند. حتی اگر شما اخیراً دوران سختی داشته‌ای، اكنون برای شما سخت است كه آدم منفی‌ای باشی. دیگران نیز در حضور شما بیشتر خوش بین خواهند بود و به همن دلیل، ممكن است كه بیشتر دنبال شما باشند، و شما را وارد لیست خود بكنند نه برای تنبیه؛ بلكه بیشتر برای بازی و سرگرمی.
فال روز متولدین دی: شما قادر هستید موقتاً از شرایط كاری پر از استرس رها شوید، برای اینكه همكاران و افراد مافوق به طور ناگهانی شما را نسبت به قبل زیباتر و جذاب تر می بینند. شما مشتاق هستی كه هر فرد دیگر را هم تشویق كنی و اكنون خوش بینی شما به سوی خودت برمی گردد. وقتت را تلف نكن: عوامل تازه واردی كه گروه های دیگر را درگیر می سازند، توسط مهارتهای افراد شما حمایت می شوند.
فال روز متولدین بهمن: شما اكنون قادر هستی كه خودت را از چیزی رها كنی، حادثه خبر نمی كند و روزت ممكن است یكسره متلاشی شود. به خودت قول بده كه عشقی كه آرزو داری را بگیری بدون اینكه بخواهی حریصانه بیشتر از آن چیزی در دسترس است دریافت كنی. به جای اینكه برای چیزهای غیر قابل دسترس منتظر بمانی، به آنچه كه امروز می توانی داشته باشی راضی باش.
فال روز متولدین اسفند: حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوكه كرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی كردن، استراحت و تجدید قوا كردن فرا رسیده است. همان طوری كه قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می كنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وكمك دیگران اكنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت كن. خوشبختی شاید در خانه شما را بكوبد، اما مشاركت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.