فال روز پنج شنبه 26 تیر 1399

فال روزانه

 

فال روز پنج شنبه 26 تیر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر كرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف كرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون كنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار كه دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران كنید؛ فقط قبل از اینكه شروع به كار كردن كنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل كنید
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز حدسیات شما كاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه كردن یك لیست از وظایفی كه باید تمام كنید فكر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان كافی نیست. بلكه شما ابتدا باید خودتان را آماده كنید و بعد تمام چیزهایی را كه برای رسیدن به هدفها بهتان كمك می كنند را وارد لیست كنید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز شما مجبور هستید كه كارهایتان را تمام كنید و واقعاٌ از ته قلب نمی خواهید كه این كار را بكنید و به خاطر همین كیفیت كار شما پایین آمده است. حتی اگر زمانی كه تصمیم به انجام دادن كاری می گیرید قصد و نیتتان خوب باشد، اگر متوجه بشوید كه باید بدون داشتن ساعتی برای تفریح فقط كار كنید مطمئناً خسته خواهید شد. متأسفانه اگر امروز بخواهید از انجام دادن وظایفتان امتناع كنید اوضاع از اینی كه هست هم بدتر خواهد شد
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: با وجود اینكه امروز شما دوست دارید بیشتر وقتتان را به تنهایی بگذرانید ولی ممكن است یكی از دوستان نزدیك یا همسرتان پیش شما آمده و یك پیشنهاد جدی بهتان بدهد. وقتی كه شما می فهمید گرفتاری های شما می تواند باعث به وجود آمدن یك اختلاف مهم بین شما و كسی كه دوستش دارید بشود، گفتن جواب نه خیلی برایتان سخت می شود. شما معمولاً هیچ كمكی را از دیگران دریغ نمی كنید، اما فراموش نكنید كه به خودتان هم توجه كنید.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: حتی اگر دوست دارید كه در جستجوی یك عشق یا خلق كردن چیزی بخصوص باشید، این كارها مستلزم داشتن زمان خالی است. امور مهمی وجود دارند كه باید بهشان رسیدگی شود، كارهای بسیاری برای تكمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید كه باید بهشان عمل كنید. اما زندگی خود را محدود نكرده و خودتان را از لذت بردن محروم نكنید. درعین مسئولیت پذیر بودن باید زمانی را به استراحت و شادی كردن اختصاص بدهید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممكن است واكنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اكنون كه شما از لاك خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است كه خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید كه عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یك فعالیت عملی می تواند به كمتر شدن آشفتگی هایتان كمك كند.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: شاید شما دوست نداشته باشید به اندازه ای كه امروز احساس می كنید جدی باشید، برای اینكه دلتان می خواهد شادیهایتان بیشتر باشد. با وجود این شما باید با این واقعیت كنار بیایید كه شاید این خصوصیتتان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نكند. اگر شما سعی كنید كه از احساساتتان فرار كنید فقط بیشتر ناامید خواهید شد. ایده های خود را مطرح كنید و فراست ذهن غیر استدلالی خود را باور داشته باشید.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی كه پیش می آیند به تنهایی مقابله كنید. اما امروز بهتر است كه برنامه ریزی كرده و بعد شروع به كار كنید. در اولویت قرار دادن كارهایی كه می خواهید تمام كنید اكنون می تواند اولین قدمی باشد كه برمی دارید. زمانی را برای هریك وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ كار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت كه خواستید می توانید به عقب برگشته و كارهای ناتمام خود را تمام كنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می كنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینكه فراموش كرده اید كه بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد كنید. اما شما می توانید با تمركز داشتن این شرایط را اصلاح كنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امكان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یك مشكل واقعی شود.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: امروز ماه وارد نشانه شما شده و باعث می شود شما سرحال تر بشوید، اما بی توجهی كردن به احاساتتان می تواند بیشتر از مطرح كردن آن با دیگران ایجاد دردسر كند. سعی نكنید عكس العمل های فرد دیگری را كنترل كنید؛ فقط به آنها هم اجازه بدهید كه احساسات خود را بیان كنند. فراموش نكنید پیشرفت كردن شما در درجه اول اهمیت قرار دارد.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: شما امروز سعی می كنید بخشی از اطلاعاتی كه دارید را از دیگران مخفی كنید، اما این موضوع باعث می شود اطرافیان شما ناراحت شوند. بهتر است كه روشتان را تغییر داده و آنها را همان طوری كه هست به دیگران هم بگویید. هر كاری كه شما یا اطرافیانتان از انجام دادنش کوتاهی كرده اید، خیلی زود آشكار خواهند شد و اكنون اگر این كارها انجام شوند، مشكلات بیشتر خواهد شد. الان صداقت داشتن بهترین سیاست است.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شما امروز می توانید در محل كار روی دوستان و همكارانتان حساب كنید، برای اینكه آنها به شما كمك خواهند كرد. اما نباید از آنها درخواستهای اضافی داشته باشید و شانس خودتان را از دست بدهید. داشتن روابطی معقول با دیگران برای شما بسیار حیاتی است، برای اینكه وقتی كه شما نمی توانید كاری را به تنهایی انجام دهید كمكهای آنها باعث می شود كه كارتان خیلی راحت تر شود.

منبع: بیتوته