فال روز دوشنبه 7 بهمن 1398

فال روزانه

فال روز دوشنبه 7 بهمن 1398
فال روز متولدین فروردین: اگرچه شما آماده شده‌اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید كه فعلا بهتر است دست نگه دارید و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی‌شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدت‌تان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می‌کند دیدگاه‌های مناسبتان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می‌سازد انرژی‌تان را برای وقت‌هایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.
فال روز متولدین اردیبهشت: امروز نظرات غیر متعارفتان در مورد کار خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد!! چرا که اصلا با شخصیت شما جور در نمی‌آیند! اما حتی احمقانه ترین و بكرترین افكارتان هم نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد محافظه کارانه تر هستند. خوشبختانه برای تمام كردن تمام کارهایی که شروع کرده‌اید به اندازه کافی توانایی دارید. با همه این احوال كار عاقلانه‌ای كه باید انجام دهید این است که قبل از اینکه خیلی دیر شود مطمئن شوید بیشتر از توانایی و زمانتان مسئولیت قبول نکرده‌اید.
فال روز متولدین خرداد: شما به طور ذاتی با عوض کردن مسیر و روشتان در وسط راه راحت کنار می‌آیید! حالا که آگاهی تان نیز بیشتر شده است، دوباره وسوسه شده‌اید روی نگرش جدیدتان در مورد رسیدن به هدف تازه خود کار کنید. اگرچه شما امروز آماده هستید که برنامه‌هایتان را متعادل کنید، اما افراد دیگر حاضر نیستند به این سادگی‌ها نظرشان را عوض کنند. از آنها انتظار نداشته باشید که سریع با شما همراه شوند. بهشان زمان بدهید، وقتی که خودتان فکر کردید رفتارتان درست بوده، آنها هم به زودی بهتان ملحق می‌شوند.
فال روز متولدین تیر: وقتی که در محل کارتان افراد دیگر خودشان را در اهداف شما سهیم ندادند، وضع مالی شما از آن چیزی که خودتان انتظار داشتید پیچیده تر می‌شود. آنها شاید با کارهای اخیر شما موافق باشند، اما با فلسفه کاری تان و همچنین با اهدافتان مخالفند و عجیب تر از همه اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که کی حمایتشان را قطع می‌کنند، چرا که در ظاهر نسبت به کارهایی که می‌کنید مشتاق و علاقه مند هستند. پس حالا باید خیلی بااحتیاط رفتار کنید و بیشتر از چیزهایی که خودشان می‌خواهند بهتان بدهند به آنها اتکا نکنید.
فال روز متولدین مرداد: امروز در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه “دیگران” کسوف اتفاق می‌افتد و اگر دوستی‌های شما همچنان در کانون بحرانی قرار دارد، شما نمی‌توانید در مورد حوادث بیرونی به راحتی آنچه درذهنتان دارید را بر زبان آورید. امروز دوستانی که بهتان نزدیک هستند مثل آینه عمل می‌کنند و تشویق‌تان می‌کنند که چیزهایی که شما باور دارید و چیزهایی که واقعا وجود دارند را از هم تمیز دهید. به جای اینکه به عقل و منطق رجوع کنید به حرف دلتان گوش دهید.
فال روز متولدین شهریور: درست وقتی که فکر می‌کنید می‌توانید به منظم بودن برنامه‌های روزانه تان اطمینان کنید، یک نفر پیدا می‌شود و همه کاسه کوزه‌هایتان را به هم می‌ریزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پایداری در کارتان داشتید متزلزل می‌شود. به جای اینکه خیلی سریع واکنش نشان داده و مبارزه کنید، قبل از اینکه دست به هر اقدام مهمی بزند مدتی صبر کنید. این حادثه آزمایش سریع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نیست، بلکه درس صبر و شکیبایی است.
فال روز متولدین مهر: اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته می‌شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیت‌های خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزنید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.
فال روز متولدین آبان: امروز شما انرژی زیادی صرف می‌کنید تا بتوانید در برابر متصل شدن به گذشته تان مقاومت کنید، گذشته‌ای که سعی داشتید از تاثیرات آن در زندگی تان دوری کنید. امروز حتی اگر هیچ ارتباطی با کسی نداشته باشید، ابدا نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های خانواده فرار کنید. خوشبختانه وقتی که متوجه شدید انجام دادن این کارها چقدر حیاتی است، مدیریت کردنشان خیلی برایتان راحت تر می‌شود.
فال روز متولدین آذر: شما اگر برادر و یا خواهر داشته باشید، این روزها نقش مهم تری در زندگی تان خواهید داشت و اگر اصلا برادر و یا خواهر نداشته باشید، باید به دوستان صمیمی خود نزدیک شده و از بی تفاوتی بیرون بیایید. آن وقت می‌فهمیدکه آنها نمی‌دانستند چگونه به شما نزدیک شده و یا اینکه چگونه دوستی شان را تداوم بخشند. ولی الان فقط دنباله رو و پیرو شما می‌شوند.
فال روز متولدین دی: در حالیکه به خاطر فعالیت و سازندگی زیاد و و بالاتر از حد متوسط غرور و اعتماد به نفستان بیشتر شده است، اما شما به طور ذاتی نمی‌توانید به راحتی در مورد خودتان قضاوت کنید. اما حالا مجبور نیستید که برای اینکه ببینید افراد دیگر چقدر دوستتان دارند فقط کار بیشتری انجام دهید. با زیر سوال بردن مشاهدات خود وقت و انرژی تان را تلف نکنید. شما چیزهایی عالی و خوبی در زندگی تان دارید، پس به سادگی این چشم انداز خوب و زیبا را قبول کنید.
فال روز متولدین بهمن: به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.
فال روز متولدین اسفند: در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه “خیال ها و رویاها” کسوف روی داده است و اگر ذهن شما را مثل یک دستگاه تلویزیون در نظر بگیریم، کانال‌های آن انقدر سریع عوض می‌شوند که اصلا نمی‌فهمید چه اتفاقی افتاده است. یک لحظه همه چیز عالی و جذاب به نظر می‌رسد و در لحظه بعد در حالی که به عقب برگشتن کار خیلی سختی است شما فکر و خیال دیگری می‌کنید. لزومی ندارد با این خیالات بجنگید. یکبار که اجتناب ناپذیر بودن تغییر را قبول کنید، آن وقت هرجایی که این جریانات اخیر شما را به دنبالش کشید می‌روید.