فال روز دوشنبه 3 آذر 1399

فال روزانه

 

فال روز دوشنبه 3 آذر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: ایده‌های بزرگی را كه مدت هاست در ذهن تان داشته‌اید، بیرون آورده وآنها را عملی می‌سازید و این باعث می‌شود كه ذهن مغشوش شما، كمی‌آرام شود. حالا دیگر به جای نگرانی درباره جزییات امور، به دنبال یادگیری بروید و سعی كنید كه هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و پیشرفت كنید. به یاد داشته باشید كه با بررسی بی‌طرفانه است كه همه چیز به دست می‌آید و سعی كنید كه راهی را پیدا كنید كه در سطوح بنیادی نیز پیشرفت كنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت:‌ عطارد منطقی، ارتباط نزدیك را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید كه لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر كنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممكن است كه حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یك دوست مورد اعتماد پیدا كنید،‌ موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید كه او یك دوست واقعی برای شماست.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد:‌ عطارد، این سیاره نشان می‌دهد كه شما نیاز دارید كه درباره روابط تان با كسی صحبت كنید، اگر چه ممكن است شریك شما (همسر،‌دوست و…) مایل باشد كه این حرف‌ها را بشنود، اما ممكن است شما به آن چیزی كه مد نظرتان است نرسید و این صحبت‌ها برای شما ثمربخش نباشد، اما حداقل می‌توانید یكدیگر را بیشتر بشناسید و در این بین به هم نزدیك‌تر شوید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر:زمانیكه شما درباره احساسات‌تان صحبت می‌كنید اغرق آمیز نیستند، سیاره حاكم شما عطارد شما را به طور زیركانه‌ای متقاعد می‌كند كه بیش از آن چیزی كه معمول است سخن بگویید. ممكن است شما در طی هفته‌های آتی، طرح‌ها و برنامه‌های واقعا عالی داشته باشید،‌ اما به وسیله یك استراتژی مناسب است كه می‌توانید آنها را عملی كنید. اكنون فقط كارهای روزانه‌تان را مدیریت كنید كه همان كافی خواهد بود.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد:‌ اخبار خوبی درباره شما شنیده می‌شود كه همان بازگشتن شما به زندگی عادی است. اگر چه هنوز هم لازم است كه به سختی كار كنید، اما مطمئن باشید كه از سخت ترین قسمت آن گذشته‌اید. از كارهایی كه مجبور به انجام دادن آن هستید غرولند و شكایت نكنید كه این كار وضع شما را بدتر خواهد كرد. شما زمانی می‌توانید از زندگی‌تان حداكثر لذت را ببرید كه تمام تعهدات تان را انجام داده باشید.موفقیت بیشتر را تلاش بیشتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور:‌ ممكن است شما ایده‌های بزرگی درباره محیط اطراف خانه تان داشته باشید، اما مراحل مهم دیگری هم هستند كه باید آنها را قبل از شروع كارتان پشت سر گذاشته باشید. امروز راه حل‌های آسان تر برای شما وجود ندارد، پس انتظار نداشته باشید كه قبل از انجام مراحل مقدماتی كار بتوانید پروژه خود را آغاز كنید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: عطارد شما را ترغیب می‌كند كه تفریح را بعد از پایداری و ثبات انتخاب كنید. مطمئنا این عاقلانه ترین كاری نیست كه شما بخواهید انجام دهید، این بهای زیادی برای پرداختن است، اگر قبل از اینكه تعهدات تان را انجام دهید با دوستان‌تان از زیر كار در بروید. ممكن است شما سزاوار یك روز استراحت باشید اما كمك نكردن دیگران به شما می‌تواند این روز را به یك روز ناخوشایند تبدیل كند.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: عطارد امروز به شما احساس اعتماد به نفس می‌دهد. ممكن است شما یك درگیری مهم با احساسات ناراحت كننده خود داشته باشید، اما بهتر است كه آنها را همین الان جارو كرده و زیر قالیچه پنهان كنید. شما می‌توانید دیگران را با نظرات روحیه بخش خود دلگرم و مشتاق كنید. اما اجازه ندهید كه گفتن كلمات زیادی شما را از گفتن حقیقت باز دارد.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر:‌ عطارد شجاعت شما را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید در مهمانی‌هایی كه در آخر هفته شركت خواهید كرد، شمع مجلس باشید. به خاطر همین است كه شما می‌توانید ساده تر از همیشه روی مثبت زندگی را ببینید حتی اگر در یك موقعیت سخت و پیچیده باشید. در تمام طور امروز به استعداد های خود اطمینان كرده و به خودتان هم خوش بگذرانید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی:‌ با وجود همه ناملایمات روحی كه دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی كنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی كنید. خیال پردازی‌های شما درباره زندگی اكنون بسیار زیاد است،‌اما هنوز آنقدر ها هم ترسناك و وحشتناك نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آنها می‌توانند در طول این روزها كه یك تغییر اساسی د رپیش رو دارید شما را از نظر روی تغذیه و تامین كنند.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: دوستانی ثابت دارید كه نشان می‌دهد چقدر روابط با دیگران و وجود آنها برای شما اهمیت دارد. اما بعضی اوقات هم دوست دارید كه تنها باشید. گم شدن در گروه همسن و سال‌هایتان ممكن است بسیار جالب باشد، این گمنامی ‌می‌تواند از انزوا و گوشه نشینی كه شما دارید بهتر باشد. وقتی كه در انزوا به نگرانی‌هایتان فكرمی‌كنید، ‌از حضور و معاشرت با دیگران باز می‌مانید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمركز شده، اگر چه ممكن است امروز بستگی به این داشته باشد كه در كجای تقویم وجود داشته باشد،‌ اما مهم این است كه شما در یك دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممكن است برای شما اتفاق بیفتد. ممكن است به خواب رفتن و فقط یك مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب‌تر این است كه شما یك شركت كننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف‌تان را بسازید.

منبع: بیتوته