عطرهای معروف بازیگران جشنواره فجر

دنیای بی پایان و شگفت انگیز عطر و رایحه ها هر روز در انتظار نام و برند جدیدی است که رایحه ای خاص و متفاوت را به جهان عرضه کند. خوانندگان، ورزشکاران، بازیگران و … عطر و ترکیب رایحه دلخواه خود را می‌سازند و این محصولات چنان که نام آنها در میان مردم محبوبیت می‌یابد، مورد استقبال قرار می‌گیرند.

اگر در دوره ای عطرها، تنها به نام برندهای مطرح و انحصاری تولید کننده عطر شناخته می‌شد، اما امروزه عطرهای تولید شده توسط سلبریتی‌ها به اندازه عطرهای محبوب، جهانی و ریشه دار دنیا همچون دیور، ورساچه، شنل و … توسط طرفداران آنها معروفیت پیدا می‌کند و خریدار دارد.

عطر سلبریتی ها از کجا آمده است؟

عرضه عطر به نام سلبریتی‌ها، نخستین بار توسط الیزابت تیلور آغاز شد. اولین عطری که بدین گونه محبوب و تاریخ ساز شد  white diamond بود که در سال 1987 نام الیزابت تیلور را بر بطری باشکوه خود به یدک کشید.
عطر سلبریتی‌ها، البته به جز همکاری شرکت های سازنده عطر با چهره های سرشناس دنیای سینما، موسیقی، ورزش و … است. مثلا سالها جانی دپ هنرپیشه سرشناس دنیای هالیوود سفیر برند دیور و چهره تبلیغاتی عطر سوج به شمار می آمد.

در سال‌های اخیر برخی سلبریتی‌های کشورمان، اقدام به راه اندازی خط تولید عطر خود نموده‌ و مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته‌اند؛ از جمله آنها می‌توان به عطر لیلا حاتمی، بهاره رهنما، نوید محمدزاده، هدیه تهرانی و مهران مدیری اشاره کرد.

عطر مهران مدیری

مهران مدیری از محبوب‌ترین سلبریتی‌های ایرانی است که در طی فعالیت هنری خود فیلم و سریال‌های زیادی را به دنیای سینما به عنوان بازیگر و کارگردان هدیه کرده است و کمتر کسی پیدا می‌شود که با آثار او خاطره‌ای نداشته باشد.
در سال 1399، مهران مدیری همچون برخی دیگر از سلبریتی‌های معروف دنیا، اقدام به راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن خود نمود و نخستین کلکسیون عطر تولیدی او به صورت دو جفت زنانه و مردانه پلان و کلوز آپ در همان سال رونمایی و عرضه شدند. برند عطر مدیری در سال بعد، دو عطر دیگر به نام عطر ماژور و ر ماژور مردانه و همچنین عطر مینور و ر مینور زنانه را هم به بازار عرضه کرد.

عطرهای تولیدی برند مهران مدیری، برخاسته از درهم آمیزی دو هنر فیلم سازی و ساخت عطر است و لحظات ماندگار سرزمین تصاویر و رایحه را به هم گره می‌زند. عطرهای او،  یادآور شوری عاشقانه از رایحه‌های نقش بسته بر ذهن در پس تصاویر ماندگار سپری شده می‌باشد.

عطر مردانه کلوز آپ

عطر مردانه کلوز آپ در سال 1399 توسط کمپانی عطر و ادکلن ایرانی مهران مدیری در قالب ادوپرفیوم به بازار عرضه شد. میزان الکل به کار رفته در آن کمتر از انواع دیگر عطر می‌باشد و از این رو ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد؛  از نظر پخش بو نیز قدرت قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

ادوپرفیوم کلوز آپ در نت ابتدایی خود ترکیبی گرم و تند از اصالت، قدرت و شور و شوق مردانه را به نمایش می‌گذارد و ترکیبی از رایحه گس و تند سدر و بوی ناب و کمیاب صمغ لادن است، که در آخر با چوب گایاک ترکیب شده و عطری خارق‌العاده را می‌آفریند.

در نت میانی عطر اما، شاهد درهم آمیزی جسورانه‌ای از رایحه‌ تند و گیرای نعنا هستیم که با عطر گس و مردانه برخاسته از دنیای شرق یعنی، چوب صندل و چوب کشمیر ترکیب شده اند و رایحه‌ای از بطن دنیای الهامات معنوی و تمدن انسانی را با خود به همراه می‌آورد.

بعد از گذشت چند دقیقه، زمان پرده برداری از ستاره این نمایش فرا می‌رسد و شما را مدهوش قدرت و جذابیت رایحه‌های خود خواهد کرد. در نت پایه کلوز آپ، شاهد ترکیب رایحه بهشتی و مجلل مشک با عطر تند عود خواهیم بود. این بوها شما را به معابد باستانی دنیای شرق رهنمون می‌شوند. در آخر هم عطر کهربا شما را از خود بیخود کرده و ماهیتی اغوا کننده به این ادوپرفیوم می‌بخشد.

طبع ادوپرفیوم کلوز آپ به طور کلی گرم و تلخ بوده و برای استفاده در روزهای سرد فصول پاییز و زمستان انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. از طرفی رایحه کلی این عطر مهران مدیری  برای استفاده روزمره و شرکت در محافل خودمانی و دوستانه مناسب می‌باشد. این عطر قیمت مناسبی دارد و از جمله انتخاب‌های خرید عطر در کلاس قیمت اقتصادی برای کلکسیون عطر شما به حساب خواهد آمد.

عطر زنانه کلوز آپ

کلوز آپ زنانه نیز به همراه جفت مردانه خود به صورت ادوپرفیوم در سال 1399 توسط کمپانی مهران مدیری به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر زنانه کلوزآپ مدیری، قدرت ماندگاری خوبی را داشته و از نظر پخش بو و سیلاژ نیز نمره قابل قبولی دارد.
این ادوپرفیوم معنای واقعی کلوز آپ و نزدیک نمایی قدرت سحر زنانه می‌باشد و عطری اغوا کننده و اسرار آمیز را با خود به همراه دارد. کلوزآپ در همان لحظات اولیه شما را مدهوش جذابیت و ترکیب روایح بی‌بدیلش خواهد کرد.

در نت بالایی کلوزآپ زنانه، درهم آمیزی خلاقانه و انرژی بخشی از رایحه تند و مرکباتی ترنج و عطر خاص چوب سرخ را شاهد خواهیم بود. ترکیب مرکباتی عطر مهران مدیری نت ابتدایی، سبب افزایش قدرت سیلاژ کلوزآپ زنانه نسبت به جفت مردانه آن شده و به خاصیت سحرآمیز آن خواهد افزود.

نت میانی این عطر اما ترکیب گرم و مخمل گونی از رایحه شیرین و نوازنده وانیل با رایحه کاراملی پرالین را در بطن خود جای داده که با رایحه میوه‌ای و بهشتی انار، رقص باشکوهی از روایح را به تصویر می‌کشند.

در نت اصلی ابتدا عطر شیرین و مجلل مشک، این تحفه دنیای شرق، وجودتان را پر می‌کند و سپس عطر گرم و تلخی از ترکیب چوب صندل و کهربا به مشامتان می‌رسد و روحتان را به پرواز در می‌آورد.

عطر نوید محمد زاده

نوید محمدزاده از جمله بازیگران جوان و باآتیه دنیای سینما است که در اندک زمانی توانسته خود و توانایی‌هایش را ثابت کند و طرفداران بسیاری را با خود همراه سازد. حضور همسر وی فرشته حسینی که او هم از بازیگران مطرح سینمای ایران به شمار می‌رود باعث شده تا عطرهای عرضه شده به نام او، توسط طرفداران فرشته نیز مورد استقبال قرار بگیرد.

نوید محمد زاده در سال 2020 اقدام به راه اندازی برند عطر خود با نام « نوید محمد زاده» کرده است.
نخستین عطرهای ارائه شده این برند، شامل عطر جفت مردانه و زنانه “فور هر و فور هیم” بودند که در ترکیب رایحه‌های آنها از شخصیت واقعی این هنرمند الهام گرفته شده بود.  رایحه‌های این دو ست عطر، احساس شور انگیزی از آرامش، لطافت و قدرت را در وجودتان برمی‌انگیزانند.
از دیگر محصولات جدید ارائه شده از عطر نوید محمد زاده می‌توان به جفت زنانه و مردانه عطر “سواق”اشاره کرد. سواق به معنی عصر می‌باشد و رایحه‌های تشکیل دهنده آنها نیز همگام با دنیای مدرن امروزی طراحی شده‌اند.

ادوپرفیوم زنانه فور هر نوید محمد زاده

فور هر نوید محمد زاده در سال 2020 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر در قالب ادوپرفیوم بوده و ماندگاری خارق‌العاده‌ای را از خود به جا می‌گذارد؛ از لحاظ پخش بو و سیلاژ نیز عملکرد رضایت بخشی دارد.

نت ابتدایی عطر فور هر، ترکیبی انرژی بخش و پرطراوت را عرضه می‌کند و رایحه‌ای مرکباتی میوه‌ای دارد. ترکیبی که شامل در هم پیچیدگی بوی تند و ترش نارنج، عطر خاص و آرام بخش لیمو ترش و بوی ناب و گس سیب ترش است. فورهر و در وهله اول تمام وجودتان را با عطر متفاوت و گیرای خود سرشار از انرژی خواهد کرد.

در نت میانی عطر فور هر، ترکیبی از عطر شیرین و کاراملی پرالین را با رایحه گلی، رز و گل صد تومانی شاهد هستیم. این درهم آمیزی رایحه ها، نمادی از ظرافت و جذابیت زنانه را به معرض نمایش می‌گذارد و عطری اغوا کننده و خارق‌العاده را به وجود  می‌آورد.

اما نت پایانی و اصلی این عطر با  ترکیب رایحه تند و اصیل شرقی خود، زنی با اعتماد به نفس و قدرتمند را به نمایش می‌گذارد که برای رسیدن به خواسته‌ها و اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. نت پایه ادوپرفیوم فور هر، ترکیبی از رایحه شیرین و گیرای مشک با عطر گس و خیال انگیز سدر می‌باشد.

طبع کلی این ادو پرفیوم گرم و شیرین بوده و مناسب روزهای سرد سال می‌باشد و با گرمای انرژی بخش خود در این روزها شما را پرقدرت و باطراوت جلوه می‌دهد. ادوپرفیوم فور هر از نظر قیمت نیز، انتخابی مناسب و اقتصادی به شمار می‌رود و رضایت شما را برای استفاده روزانه و محافل دوستانه به خوبی جلب خواهد کرد.

ادوپرفیوم مردانه فور هیم نوید محمد زاده

این عطر به همراه جفت زنانه خود به نام فور هر، در همان سال 2020 توسط کمپانی عطر نوید محمدزاده در قالب ادوپرفیوم به بازار عرضه شد. ادوپرفیوم فور هیم ماندگاری خوبی داشته و از لحاظ پخش بو نیز در رده بندی متوسط قرار می‌گیرد.

نت ابتدایی این ادوپرفیوم ترکیبی تند و سبز از روایح ادویه‌ای ریحان و برگ بنفشه دارد. در بطن خود رایحه مرکباتی و گیرای ترنج را جای داده و همچون جواهری درخشان، روحتان را به وجد می‌آورد.

در نت میانی این ادوپرفیوم شاهد ترکیبی هیجان انگیز و خاص از بوی تند جوز هندی و فلفل صورتی هستیم که شوق وشعفی  بی مانند را در وجودتان برمی‌انگیزد و حس تازگی و انرژی بخشی را به وجودتان هدیه می‌دهد.

نت پایه و اصلی فور هیم، ترکیبی سبز و ادویه‌ای بوده که بویی تند و خنک را عرضه می‌کند و همچون نسیمی خوشایند در میانه تابستان، وجودتان را می‌نوازد.
این نت ترکیبی از عطر سبز و جنگلی وتیور در ترکیب با رایحه سبز و تند نعناع هندی را در خود جای داده و شما را شگفت زده می‌کند.

طبع کلی فور هیم، تلخ و خنک بوده و برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار توصیه می‌شود. این عطر مردانه با ترکیب روایح خاص خود، هاله‌ای از انرژی را در طول روز برایتان فراهم خواهد کرد عطر فور هیم انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه و محافل دوستانه بوده و از نظر قیمت نیز، انتخابی اقتصادی و به صرفه در دنیای عطر به شمار می‌آید.

عطر لیلا حاتمی

لیلا حاتمی از سرشناس‌ترین و پرطرفدارترین بازیگران عرصه سینما در ایران و جهان می‌باشد. حضور او در فیلم‌های ایرانی به عنوان بازیگر طراز اول و به عنوان داور بین المللی و مطرح در جشنواره های جهانی همیشه مورد توجه بوده است.

استایل شیک و کلاسیک لیلا همراه با تسلط وی به زبان فرانسه، باعث شده است تا عطر ارائه شده توسط برند او به نوعی پاریسی باشد. در سال 2019 با همکاری کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی روبرته، اقدام به راه اندازی خط تولید عطر خود نمود و در اولین کلکسیون خود ادوپرفیوم جفت زنانه و مردانه “تهران” را به بازار عرضه کرد.

انتخاب هوشمندانه نام تهران برای عطری که با همکاری شرکت عطرسازی فرانسوی ساخته شده است بر جذابیت کار و کنجکاوی برای خرید هم اضافه می‌کند.

عطر زنانه تهران رایحه‌ای گرم و شیرین داشته و در مقابل عطر مردانه تهران رایحه تلخ و خنکی را ارائه می‌دهد و هر دو این عطرها از نظر اقتصادی انتخابی مناسب به شمار آمده و برای استفاده روزانه و مراسم غیر رسمی گزینه‌های مناسبی می‌باشند.