سریعترین روش سفارش طراحی سایت با امکانات حرفهای

همه ما که دارای یک شغل یا فعالیت پردرآمد هستیم و زمینه کاری ما متکی به جذب مشتریان بیشتر است نیاز اساسی به سفارش طراحی سایت داریم. اگر در حوزه فروشگاه فعالیت می‌کنید باید مخاطبان خود را افزایش دهید. زیرا در چنین شرایطی است که می‌توان انتظار داشت یک درآمد ایده آلی کسب خواهد شد.

بسیاری از افراد دغدغه های خاصی برای طراحی سایت پیش از شروع کار دارند. اینکه زمان پروژه چقدر است؟ مقدار هزینه یا سرمایه مورد نیاز در چه حدی می‌باشد و اینکه آیا وبسایت طراحی شده از لحاظ استاندارد مطابق با معیارهای جدید روز دنیا هست یا خیر؟ در این مقاله می‌خواهیم سریع‌ترین روش سفارش طراحی سایت که کاملاً دارای امکانات حرفه‌ای و ایده‌آل است معرفی کنیم.

سیستم وردپرس چیست؟

سیستم وردپرس یک نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت است که می‌توانید بدون نیاز به عملیات برنامه نویسی یک وب سایت حرفه‌ای و متناسب با نیاز کاری خود داشته باشید. مهم ترین مزیت وردپرس این است که سرعت کار تا پایان پروژه به شدت بالا خواهد بود. از طرفی نوع کارایی و عملکردی که وب سایت وردپرس دارد کمتر از وب سایت‌های برنامه نویسی شده نیست. چرا که این امکان وجود دارد که با نصب افزونه‌های مختلف یک وب سایت کاربردی به وجود آورد.

برای سفارش طراحی سایت وردپرسی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

این سوال بسیاری از متقاضیان سفارش طراحی سایت وردپرسی است که پیش از شروع کار به چیزهایی نیاز داریم و یک طراح روند کار خود را به چه صورت پیش می‌برد. برای طراحی سایت وردپرسی به المان‌های مختلفی احتیاج داریم. مهمترین آنها انتخاب نام دامنه، نصب سیستم وردپرسی، خرید هاست، خرید قالب ، نصب افزونه‌ها و دیگر موارد جزئی است. هر کدام از آنها جزو اجزای اصلی وب سایت وردپرسی هستند.

  • نام سایت یا خرید دامنه

نام دامنه در واقع همان آدرس اینترنتی است که کاربران برای پیدا کردن سایت شما جستجو می‌کنند. انتخاب یک نام دامنه کاملاً هماهنگ با حوزه کاری شما بسیار اهمیت دارد. نامی که قبلاً انتخاب نشده باشد و از عبارت‌های کوتاه و مختصر تشکیل شود. از همه مهمتر آنکه دارای کلمه کلیدی مرتبط باشد. مواردی مانند عدم استفاده از اعداد و خطوط در نام دامنه، انتخاب پسوند مناسب مانند com. و net. و ir. ، بخاطر سپاری راحت از موارد دیگر در پروسه انتخاب دامنه می‌باشد

  • خرید هاست

هاست همان فضای میزبانی است که تمام اطلاعات مرتبط با سایت در آن قرار می‌گیرد. انتخاب هاست پرسرعت همراه با حجم استاندارد بسیار اهمیت دارد. میزان حجم آن بستگی به زمینه کاری وب سایت دارد. نوع عملکرد هاست به گونه‌ای است که تمامی افراد در اقسی نقاط دنیا می‌توانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و از اطلاعات آن استفاده کنند. در کنار این‌ها ما باید نام دامنه را به هاست خود متصل کنیم.

  • نصب وردپرس

پس از آنکه مراحل خرید دامنه و هاست به پایان رسید لازم است نرم افزارذ وردپرس را در هاست خود نصب کنیم تا مراحل ساخت وب سایت و مدیریت محتوای داخلی آن را در پیش بگیریم. از جمله المان‌هایی مانند پیکربندی اولیه سایت، تنظیم پیوندهای یکتا، عمومی سازی سایت، انتخاب منطقه زمانی پر کردن موارد مرتبط با تنظیمات عمومی مانند عنوان سایت، معرفی کوتاه و غیره در فرایند کار انجام می‌شود.

  • انتخاب قالب سایت وردپرسی

از جمله موارد مهمی که در سفارش طراحی سایت وردپرسی مد نظر قرار می‌گیرد انتخاب قالب سایت است. برخی از قالب‌ها به صورت رایگان و برخی دیگر به شکل پریمیوم با پرداخت هزینه هستند. زمانی که قالب خود را خریداری کردید وارد پیشخوان وردپرس خود می‌شوید. با کلیک بر روی دکمه افزودن می‌توانید به بارگذاری قالب خود و نصب آن بپردازید.

  • حیاتی‌ترین افزونه‌ها در سفارش طراحی سایت وردپرس

در فرایند سفارش طراحی سایت وردپرسی به مجموعه‌ای از کاربردی ترین افزونه‌ها احتیاج داریم. افزونه‌ها روند کاری ما را آسان می‌کنند و باعث می‌شوند یک وب سایت کاربردی و ایده‌آلی داشته باشیم. برخی از کاربردی‌ترین افزونه‌ها عبارتند از yoast seo , wpforms , wordfence security , updraft plus است. این افزونه‌ها به صورت رایگان هستند و شما می‌توانید به راحتی از امکانات آنها استفاده کنید. برای نصب این افزونه‌ها باید به پیشخوان وردپرس رفته و قسمت افزودن افزونه خود را اضافه کنید.

  • ساخت صفحات اصلی سایت

در یک وب سایت کاری برخی صفحات فوق العاده مهم هستند. مانند بخش درباره ما، تماس با ما، صفحه اصلی یا خانه، بخش مقالات و غیره که همگی جزو کاربردی‌ترین صفحاتی هستند که یک کاربر به آنها نیاز اساسی دارد. اگر می‌خواهید یک برگه‌ای را در وب سایت وردپرسی ایجاد کنید به بخش برگه‌ها در فضای پیشخوان وردپرسی بروید و روی افزودن کلیک کنید. یکسری تنظیمات تخصصی در این بخش وجود دارد که در مراحل سفارش طراحی سایت توسط طراحان انجام خواهد شد.

سفارش طراحی سایت وردپرسی در شرکت یاس وب

شرکت یاس وب متشکل از اعضای با تجربه و با سابقه در حوزه طراحی سایت وردپرسی است که می‌تواند بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان خود ارائه دهد. در کنار این‌ها خدمات دیگری همچون پشتیبانی سایت و سئو سایت نیز با نتیجه تضمینی ارائه خواهد شد. بسیاری از مشتریان ما برندهای مطرح فعال در سطح کشور هستند که تا به امروز توانستند جزو بهترین شرکت‌ها باشند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید.

پایان رپورتاژ آگهی