دانلود فیلم و سریال خارجی

دیدن فیلم و سریال، یکی از کار‌هایی است که بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود انجام می‌دهند. سلیقه تمامی افراد در این موضوع یکسان نیست؛ برخی ترجیح می‌دهند فیلم و سریال‌های خارجی ببینند و برخی دیگر هم ممکن است نسخه ایرانی آن‌ها را تماشا کنند. حال که چنین مباحثی مطرح است، اگر قصد دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی را دارید، باید سایتی را انتخاب کنید که هم برایتان چنین امکانی را فراهم کرده و هم اینکه به شما اختیاراتی مانند انتخاب حجم یا کیفیت Movie را بدهد.

در کل، سایتی که چنین محتوا‌هایی را در خود جای داده است، باید کامل باشد تا بتواند تمامی مخاطب‌ها را به سمت خود جذب کند. ممکن است شما دوست داشته باشید ژانر ترسناک را تماشا کنید و افراد دیگر ژانر‌های دیگر را ببینند؛ با این اوصاف، سایتی که قصد دانلود از آن را دارید نه‌تنها برای شما، بلکه باید برای بقیه افراد هم سرگرم‌کننده باشد.

البته این موضوع، تنها ویژگی‌ای نیست که یک سایت محبوب باید آن را دارا باشد، در این بین مباحث و موارد دیگری هم هستند که یک صفحه، باید علاوه‌ بر دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی، از آن‌ها پشتیبانی کند.

ویژگی هایی که سایت محبوب دانلود فیلم و سریال باید آن ها را داشته باشد

زمانی که به‌عنوان یک مخاطب وارد صفحه‌ای شوید که قصد دانلود فایلی از آن را دارید، چه چیزی می‌تواند در وهله اول شما را به خود جذب کند؟ این موضوع کاملا واضح است که اولین چیز، طراحی و ظاهر آن صفحه است. البته در کنار این خصوصیت، موارد بسیار دیگری هم قرار دارند که هر کدام می‌توانند مکمل دیگر ویژگی‌ها باشند. لینک‌هایی که برایتان قرار داده می‌شوند، باید به‌گونه‌ای باشند که پس از کلیک روی آن‌ها به‌راحتی وارد صفحه مورد‌نظر خود شوید.

برای دانلود رایگان فیلم خارجی بدون سانسور، باید در میان لیستی که گوگل برایتان ارائه داده، بهترین مورد را انتخاب کنید. برخی از سایت‌ها تنها عنوان بدون سانسور را روی لینک اصلی خود قرار می‌دهند تا مخاطب را به خود جذب کرده و آمار‌شان افزایش پیدا کند. برای اینکه بهترین صفحه را بیابید، می‌توانید بخش ریتینگ هر صفحه را مورد بررسی قرار داده یا اینکه نظرات برخی کاربران را هم بخوانید. برخی کاربران نظر خود را واضح بیان می‌کنند.

اگر نظرات زیادی را تحت عنوان اینکه ( برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی بدون سانسور از این سایت، بیهوده اینترنت‌تان را مصرف نکنید. ) مواجه شدید، بهتر است نظر این کاربران را ارجح بدانید. در ادامه برخی ویژگی‌های دیگر را برایتان مشخص می‌کنیم که بهتر است پیش از دانلود، صفحه را از چنین لحاظی هم بررسی کنید.

معتبر بودن سایت

بهتر است به هر صفحه‌ای که باز می‌‎کنید، اعتماد نکرده و ابتدا آن را از لحاظ اعتبار و قابل‌اعتماد ‌بودن بسنجید. از آنجایی‌که پروسه دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی زمان زیادی می‌برد، بسیاری از سایت‌های کلاهبرداری ممکن است از این طریق، گوشی موبایل یا سیستم‌تان را هک کنند. با این وجود، می‌توانند به تمامی اطلاعات‌تان دسترسی داشته باشند. پس در اینجا، احتیاط شرط عقل است. شما قصد دارید با دانلود یک Movie، زمانی را برای خود‌تان کرده و از آن لذت ببرید.

اما اگر چنین اتفاقی برایتان رخ دهد، نمی‌توانید در همان لحظه کار خاصی را انجام دهید؛ چراکه اغلب مواقع مشخص نمی‌کند که هک شده‌اید.

امکان دانلود با لینک مستقیم

فرض کنید تایم محدودی دارید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن یک فیلم یا قسمتی از سریال را ببینید. اگر وارد سایتی شوید که برای دانلود، شما را به صفحه‌های مختلف می‌فرستد، چه کاری انجام می‌دهید؟

به‌طور قطع، بسیاری از افراد پس از ورود به صفحه دوم یا سوم و زمانی که نتیجه‌ای برایشان حاصل نشد، صفحه را بسته و وارد سایتی دیگر می‌شوند. اگر قرار است یک صفحه محبوب، برای کاربران خود لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی را قرار دهد، باید این کار را روی تمامی کیفیت‌ها اعمال کند.

چنین ویژگی، خصلت یک سایت قدرتمند و قوی است. اگر صفحه‌ای نوپا دارید و می‌خواهید آن را سئو کرده و در فهرست گوگل قرار دهید، بهتر است این ویژگی را در‌نظر داشته و آن را برای تمامی لینک‌های قرار‌گرفته انجام دهید.

این قابلیت باید در کنار حالت ( Resume ) قرار داشته باشد. این حالت برای این است که اگر در فرآیند دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی مشکلی به‌وجود آمد، کاربر بتواند برای چند ثانیه یا چند دقیقه، این فرآیند را متوقف کرده و از ادامه، آن را از سر بگیرد. این ویژگی‌ها می‌توانند همدیگر را تکمیل کنند.

به‌روزرسانی و آپدیت به موقع سایت

چنین قابلیتی باید به همراه آپدیت کلی فیلم و سریال‌ها باشد. برخی طراحان و دارندگان یک صفحه، گمان می‌کنند باید صفحه اصلی را آپدیت کرده و تغییراتی در شکل و ظاهر آن به‌وجود بیاورند. با اینکه این موضوع هم برای چنین خصلتی صدق می‌کند، اما تمام ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود.

اگر سریالی دارای فصل جدید است یا اینکه نسخه جدید‌تر یک فیلم خارجی وارد بازار شده، باید نسخه بدون سانسور آن روی سایتی که از لحاظ قدرت مدعی است، گذاشته شود.

دانلود رایگان سریال خارجی بدون سانسور برای برخی افراد کار دشواری است؛ چون صفحه مورد‌نظر خود را پیدا نمی‌کنند یا اینکه آن صفحه تمامی چیز‌های خواسته‌شده را دارا نیست. آپدیت به‌موقع و در تایم درست، می‌تواند چنین مشکلاتی را حل کند.

در بر گرفتن ژانرهای مختلف

وقتی یک سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی برایتان جذابیت داشته باشد، می‌توانید آن را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی کنید. البته این کار باید در صورتی انجام شود که چنین صفحه‌ای از تمامی ژانر‌های کمدی، خانوادگی، اجتماعی، وحشتناک، ترسناک، درام، عاشقانه و… پشتیبانی کرده و آن‌ها را در خود جای دهد. این ویژگی باعث می‌شود که مخاطبان، روز‌به‌روز افزایش پیدا کرده و چنین سایتی را به افراد بیشتری که فیلم‌باز حرفه‌ای هستند، پیشنهاد دهند.

نتیجه گیری

اگر قصد دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی را دارید، باید به دنبال سایتی بگردید که تمامی ویژگی‌های لازم را داشته باشد. اگر یکی از پروسه‌های دریافت فیلم و سریال با مشکل مواجه شود، می‌توانید وارد صفحه دیگری شوید. یکی از سایت‌هایی که دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی با تمام ویژگی‌ها را برای کاربران خود در‌نظر گرفته، سایت دانلود فیلم و سریال است.