خرید قسطی در قزوین

خرید قسطی در قزوین

همیشه خرید قسطی برای کسانی که توانایی خرید سریع یک کالا را ندارند راهی بوده است تا بتوانند به خواسته های مورد نیازشان برسند.با خرید قسطی میتوانید سرمایه خود را مدیریت کنید ، به کالاهای گران قیمت تر رجوع کنید و آنها در بازپرداختی چندین ماهه پرداخت کنید.یک خبر خوب برای قزوینی های عزیزی که به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید های اقساطی داریم.

گوشی موبایل ، لپتاپ ،کنسول و… هر چیزی که برای خود و یا عزیزنتان را میخواهد را میتوانید به صورت قسطی خریداری کنید.پیشرو کالا به کمکتان آمده است تا هدیه فرزندان دلبندتان را با آسان ترین روش به دست شما برساند.در ادامه با شرایط اقساطی فروشگاه پیشرو کالا و همچنین تاریخچه این شرکت آشنا میشویم:

شرایط آسان برای خرید قسطی

در ادامه شرایط را برای شما شرح می دهیم:

  • چک ضمانت : آزاد یا کارمندی
  • کپی کارت ملی
  • تکمیل فرم خرید اقساطی
  • پیش پرداخت 20 تا 40 درصدی بسته به نوع کالای مورد نظر
  • مبلغ چک 1.5 برابر مبلغ نقد کالا
  • امضای فاکتور خرید

درصورت داشتن تمامی موارد بالا طی 7 روز کاری کالای اقساطی شما ارسال خواهد شد.
پرداخت اقساط ماه به ماه از طریق شناسه پرداخت عابر بانک ملت
سود ماهانه بسته به تعداد ماه از 3 تا 5.5 درصد متغیر است.

جهت دریافت فرم خرید اقساطی در قزوین با شماره های موجود در تماس با ما اقدام به هماهنگی نمایید.

خرید اقساطی و کارتخوان امانی در فروشگاه پیشرو کالا

پیشروکالا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش کالای دیجیتال ، کنسول بازی ، لپ تاپ و  کارتخوان سیار و ایجاد شعبه در سراسر کشور برای ایجاد صرفه جویی در وقت مشتریان خود با ایجاد دسترسی برای عموم ، زمینه را برای خرید نقد و اقساط ایجاد نمود تا در اسرع وقت و کمترین زمان محصولات و کالای مد نظر شمارا بدستتان برساند.

در مجموع، پیشروکالا یک شرکت معتبر و قابل اعتماد برای خرید اقساطی کالا است که شرایط اقساطی مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. «پیشرو» در لغت به معنای پرچم دار است. چرا که خرید آنلاین، حالا سبک زندگی ما را می سازد. در واقع پیشرو کالا می خواهد زندگی برای شما راحت تر باشد، همه چیز در دسترس شما باشد و در هیچ  نقطه ای از کشورمان، فردی در خرید آنلاین دچار مشکل نشود.

پیشروکالا برای هر کالایی که می خرید، ده روز ضمانت بازگشت دارد و پشتیبان شما هست. درواقع برای پیشروکالا مهم است که اگر به دنبال کالای اصل هستید، در پیشروکالا آن را پیدا کنید. در واقع در سایت خود کالاهای اصل را برای شما نشان کرده اند و اصالتشان را تضمین می کنند. پیشروکالا اولین بار بصورت انلاین فروش اقساطی را راه اندازی کرد و این خرید اقساطی نیاز به ضامن ندارد. در ادامه قرار است شرایط خرید اقساطی گوشی از پیشروکالا را بیشتر برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشی

فروشگاه آنلاین پیشروکالا ، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است و محلی مناسب برای اطلاع رسانی و خرید محصولات دیجیتال و کارتخوان سیار است.
تمامی محصولات دارای گارانتی بوده و در صورت ایجاد مشکل در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد

شرکت پیشرو کالا در حال حاضر در بیش از 100 شهر ایران نمایندگی دارد. این شرکت همچنین در حال گسترش فعالیت های خود به کشورهای دیگر است.

در اینجا برخی از نظرات مشتریان شرکت پیشرو کالا آورده شده است:

  • رضایتمند از کیفیت کارتخوان و خدمات پشتیبانی
  • قیمت مناسب کارتخوان
  • امکان خرید کارتخوان بدون پیش پرداخت

خاب همانطور که گفتیم یکی از مزایای شرکت پیشرو کالا علاوه بر محصولات اقساطی ، ارائه کارتخوان به صورت امانی است.شرایط دریافت کارتخوان امانی رابه شما خواهیم گغت اما ابتدا بیایید تا کمی با هزینه های کارتخوان آشنا شویم:

هزینه‌های یک کارتخوان

هزینه‌های کارتخوان برای کسب و کارهای کوچک یا تازه تاسیس شده کمی زیاد است. درواقع هزینه‌های کارتخوان شامل دو بخش اصلی است:

  • هزینه دستگاه کارتخوان: قیمت دستگاه کارتخوان‌های مختلف در بازار متفاوت است. قیمت دستگاه کارتخوان‌های ثابت معمولاً بیشتر از دستگاه کارتخوان‌های سیار است. قیمت دستگاه کارتخوان‌های معمولی بین 1 تا 5 میلیون تومان است.
  • هزینه‌های اشتراک: هزینه‌های اشتراک شامل هزینه‌های زیر است:
  • هزینه‌های اتصال به شبکه بانکی: این هزینه معمولاً بین 500 تا 1000 تومان در ماه است.
  • هزینه‌های کارمزد تراکنش: کارمزد تراکنش‌های کارتخوان به دو صورت ثابت و درصدی محاسبه می‌شود. کارمزد ثابت برای هر تراکنش 120 تومان است. کارمزد درصدی برای تراکنش‌های زیر 500 هزار تومان 2 درصد است. برای تراکنش‌های بالای 500 هزار تومان، کارمزد درصدی 1.5 درصد است.

بنابراین، هزینه‌های کلی کارتخوان برای یک فروشگاه کوچک که روزانه حدود 50 تراکنش انجام می‌دهد، به طور متوسط حدود 100 هزار تومان در ماه است. این هزینه شامل هزینه دستگاه کارتخوان، هزینه‌های اتصال به شبکه بانکی و کارمزد تراکنش‌ها است.

در ادامه، هزینه‌های کارتخوان را به طور خلاصه بیان می‌کنیم:

  • هزینه دستگاه کارتخوان: بین 1 تا 5 میلیون تومان
  • هزینه‌های اشتراک: بین 500 تا 1000 تومان در ماه
  • هزینه‌های کارمزد تراکنش:
  • کارمزد ثابت: 120 تومان برای هر تراکنش
  • کارمزد درصدی: 2 درصد برای تراکنش‌های زیر 500 هزار تومان
  • کارمزد درصدی: 1.5 درصد برای تراکنش‌های بالای 500 هزار تومان

کارتخوان امانی، کارتخوانی بدون هرگونه دردسری

شرکت پیشرو کالا یک شرکت معتبر و باسابقه در زمینه ارائه کارتخوان امانی است. این شرکت مزایای خوبی را برای مشتریان خود ارائه می دهد و می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط باشد.

قابل توجه اصنافی که در استان قزوین نیازمند دستگاه کارتخوان هستند.
با تضامین زیر
_ ودیعه
_چک
_ سفته
بشرطی ک بتوانند تعهدات دریافت دستگاه را تقبل نمایند ظرف ۸ ساعت کاری پس از تکمیل مدارک میتوانند دستگاه خود را دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز کارتخوان امانی

_ کپی کارت ملی روی صفحه
_ کپی کارت ملی پشت صفحه
_کپی صفحه اول شناسنامه
_ پرینت کد رهگیری مالیاتی
_ شماره شبای بانکی

شاید تا اینجا برایتان سوال شده باشد که کارتخوان هایی که این شرکت ارائه میدهد چه فرقی با کارتخوان های دیگر دارد؟یا اگر این کارتخوان ها بدون دردسر هستند هستد پس کارتخوان های دردسر دار کدامند؟

کارتخوان های تقلبی و دردسر دار

بسیاری از افراد سود جو و کلاه بردار کارتخوان های بی اعتبار و تقلبی را به جای کارتخوان های معتبر به با قیمتی کم به فروش میگذارند.این عمل باعث میشود که مردم به خاطر هزینه ای کمتر تصمیم به خرید این نوع کالاهای بی ارزش کنند.

این نوع کارتخوان ها از سوی بانک ها یا شرکت های معتبر ارائه نمی شوند. این کارتخوان ها معمولاً از کیفیت پایینی برخوردار هستند و امنیت مناسبی ندارند.کارتخوان های بدون اعتبار و تقلبی می توانند مشکلات و ضرر های زیادی برای کسب و کارها و مشتریان ایجاد کنند.

این کارتخوان ها در سریع ترین زمان ممکن از کار خواهند افتاد. همچنین ممکن اطلاعات شما به سرقت هم برود.کارتخوان های معتبر معمولا کارمزد بسیار اندکی دارند ولی این کارتخوان ها در برخی موارد کارمزد های بیشتری از فروشندگان میگیرد.

یادتان نرود که حتما مجوز آن را چک کنید.کارتخوان های معتبر تحت جواز بانک مرکزی ایران هستند.نکته دیگری که باید به آن توجه کنید بررسی قیمت و کیفیت آن است.کارتخوان معتبر از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به کارتخوان های تقلبی برخوردار هستند.

شرکت پیشرو کالا بهترین و با کیفیت ترین مدل های کارتخوان را تقدیم حضورتان میکند:

مدل های موجود برای واگذاری

دستگاه های با کیفیت AMP

سری 8000 , 9000 , 7000 ,9200

هماهنگی با شرکت

شما می‌توانید با روش‌های زیر با پیشروکالا در تماس باشید:
وب سایت: pishrokala.co
شماره تماس ها: ۰۹۹۲۵۶۳۱۹۰۵ – ۰۲۸۳۳۲۴۸۱۲۷ – ۰۲۸۳۳۹۹۱۰۰۱ الی ۱۰۰۴
پست الکترونیک: info@pishrokala.co

پایان رپورتاژ اگهی