تفاوت بین CP زمانبر با CP سریع کالاف چیست ؟

تفاوت بین CP زمانبر با CP سریع کالاف چیست ؟

واقعا تفاوت بین سی پی های زمانبر و عادی چیست ؟ چرا انقدر تفاوت قیمتی دارند و به راستی چه فرقی باهم میکنند ؟ سی پی سل علاوه بر اینکه هر دو مدل ازین سی پی ها را برای شما پشتیبانی میکند تفاوت این دو را نیز برای شما به این نحو بازگو خواهد کرد . در ابتدای مقاله، باید به معرفی کالاف دیوتی موبایل و ارز درون بازی آن (CP) بپردازیم. کالاف دیوتی موبایل یک بازی تیراندازی اول شخص چند نفره است که توسط Activision Blizzard توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی در سال 2019 برای اندروید و iOS منتشر شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در جهان تبدیل شد.

در کالاف دیوتی موبایل، کاربران می‌توانند از CP برای خرید آیتم‌های مختلف از جمله بتل پس، گردونه‌های شانس، اسکین‌ها و غیره استفاده کنند.

سی پی زمانبر و سی پی سریع در کالاف دیوتی موبایل دو نوع ارز درون بازی هستند که برای خرید آیتم‌های مختلف از جمله بتل پس، گردونه‌های شانس، اسکین‌ها و غیره استفاده می‌شوند. تفاوت اصلی این دو نوع سی پی در زمان انقضای آن‌ها است.

سی پی سریع به محض خرید به حساب کاربری شما اضافه می‌شود و تا زمانی که حساب شما فعال باشد، قابل استفاده است. سی پی زمانبر نیز به حساب کاربری شما اضافه می‌شود، اما پس از گذشت مدت زمان مشخصی ( ممکن است طی چند روز حتی ) منقضی می‌شود. و کامل cp شما صفر خواهد شد .

قیمت سی پی زمانبر معمولاً از سی پی سریع کمتر است. این به این دلیل است که سی پی زمانبر دارای ریسک بیشتری است. اگر کاربر قبل از انقضای سی پی زمانبر، آیتم‌های مورد نظر خود را خریداری نکند، سی پی‌های خود را از دست خواهد داد.

در مجموع، سی پی زمانبر گزینه مناسبی برای کاربرانی است که می‌خواهند از گردونه بازی کالاف موبایل استفاده کنند و با اینکار گردونه های بیشتری را بچرخوانند و سی پی را با قیمت کمتری خریداری کنند. اما این نکته را باید در نظر داشته باشند که سی پی زمانبر دارای ریسک بیشتری است و ممکن است قبل از انقضای آن، نتوانند از آن استفاده کنند.

تفاوت بین سی پی زمانبر کالاف با سی پی عادی

موارد مهم در تفاوت بین زمانبر بودن و سریع

زمان انقضا:

CP سریع به محض خرید به حساب کاربری شما اضافه می‌شود و تا زمانی که حساب شما فعال باشد، قابل استفاده است. اما CP زمانبر نیز به حساب کاربری شما اضافه می‌شود، اما پس از گذشت مدت زمان مشخصی (معمولاً 30 روز) منقضی می‌شود.

قیمت:

قیمت CP زمانبر معمولاً از CP سریع کمتر است. این به این دلیل است که CP زمانبر دارای ریسک بیشتری است. اگر کاربر قبل از انقضای CP زمانبر، آیتم‌های مورد نظر خود را خریداری نکند، سی پی‌های خود را از دست خواهد داد.

ریسک:

CP زمانبر دارای ریسک بیشتری است. این به این دلیل است که کاربران باید قبل از انقضای آن، آیتم‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. اگر کاربر موفق به انجام این کار نشود، سی پی‌های خود را از دست خواهد داد.

مناسب برای:

CP زمانبر گزینه مناسبی برای کاربرانی است که می‌خواهند سی پی را با قیمت کمتری خریداری کنند. و معمولا برای گردونه های شانس در بازی استفاده میشود .  اما این نکته را باید در نظر داشته باشند که CP زمانبر دارای ریسک بیشتری است و ممکن است قبل از انقضای آن، نتوانند از آن استفاده کنند.

تفاوت بین cp زمانبر کالاف با cp سریع

وب سایت هایی برای خرید سی پی زمانبر : 

الان که تفاوت بین این دو نوع cp را میدانید بهتر است که ببینید لیست بهترین وب سایت ها برای خرید سی پی کالاف موبایل چه وب سایتی می باشد ؟  … طبیعتا وب سایت های زیادی مانند ایران موجو , ارزان جم و … وجود دارند که میتوانید با یک سرچ ساده انها را پیدا کنید اما همانطور که میدانید یکی از بهترین وب سایت های حال حاضر که از دیگر وب سایت ها خدمات پشتیبانی قیمت و سرعت بیشتر دارد وب سایت سی پی سل | cpsell می باشد .

وب سایت سی پی سل این امکان را به شما میدهد که بتوانید سی پی ها زمانبر و سریع را خریداری کنید . فقط کافیست خرید سی پی زمانبر خود را انجام دهید تا اکانت خود را شارژ کنید و برای گردونه های مختلف این بازی اماده کنید .

نتیجه‌گیری:

تفاوت‌های CP زمانبر و CP عادی چیست ؟ و در این بخش میخواهیم به کاربران توصیه کنیم که کدام نوع CP برای آن‌ها مناسب‌تر است.

در اینجا چند نکته برای کاربران آورده شده است:

  • اگر می‌خواهید سی پی را با قیمت کمتری خریداری کنید، CP زمانبر گزینه مناسبی برای شما است. اما باید مراقب باشید که قبل از انقضای آن، آیتم‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • اگر می‌خواهید از سی پی خود به طور کامل استفاده کنید، CP سریع گزینه بهتری برای شما است.
  • اگر از گردونه میخواهید استفاده کنید حتما از سی پی زمان بر استفاده کنید .
  • همچنین میتوانید از سی پی های سریع که یکی از محبوب ترین های ان 420 سی پی کالاف موبایل است خرید و استفاده کنید .

پایان رپورتاژ آگهی