تشک فنری چیست؟

تشک فنری چیست؟

در حال حاضر وجود استرس ها و فشار های روزانه که بر بدن بر اساس فعالیت‌های روزانه وارد می شود، نیاز بدن را به خوابی مفید و کامل بیشتر خواهد کرد. بنابراین موضوعی که در این میان دخیل می شود جای خواب است. استفاده از تشک مناسب برای خواب مفید اهمیت بالایی دارد. تشک فنری به عنوان محصولی قدیمی همواره در حال فروش می باشد. امروزه انواع مختلفی از تشک فنری، تشک زست،تشک یونیک و… در جهت خوابی آرام و و کارآمد استفاده می شود. تشک های خوشخواب به عنوان مهم ترین لوازم اتاق خواب به شمار می روند که با توجه به تنوعی که در محصولات آن در بازار وجود دارد خرید نمونه ی مناسب آن ضرورت بالایی دارد. چرا که در صورتی که تشک غیر استاندارد باشد، فرد را دچار بیماری های عضلانی می ‌کند که رایج ترین آن ها دیسک کمر می شود.

تشک فنری

انواع تشک

با توجه به نیاز افراد و ویژگی های بدنی که دارند، انواع مختلفی از تشک در بازار در دسترس قرار می گیرد. نمونه هایی از این تشک عبارت اند از :

تشک فنری به عنوان ساده ترین نوع تشک بوده که نسبت به سایر مدل ها دارای قیمت کمتری دارد و بیش تر بین جوانان و افرادی که وزن کمتری دارند، مصرف می گردد.

تشک طبی در مقایسه با سایر مدل ها سفت تر می باشند . از کاربرد های این محصول مصرف پزشکی بوده که در صورت کیفیت پایین می ‌تواند سلامتی را تحت تاثیر قرار دهد. متناسب بودن سفتی و فنرهای تقویت شده نکته مهمی است که در خرید آن باید توجه داشت.

ویژگی های تشک مناسب خواب

یک تشک مناسب از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

راحتی: یک تشک خوب برای بدن می بایست تکیه‌ گاه مناسبی داشته باشد، به این معنا حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده حفظ کند. ضمن اینکه در زمان خواب بیشترین وزن بدن روی شانه، کمر و باسن قرار گیرد، تشک می بایست به صورتی باشد که فرد به راحتی روی آن قرار گیرد.
دوام: با توجه به آنکه بدن با خواب خستگی‌های چندین ساعت کار و فعالیت‌های روزانه را رفع می نماید، بهره مندی از تشک با کیفیت نیز از دوام بالاتری برخوردار است.

فضا: اندازه تشک می بایست با جثه افراد متناسب باشد، هر فرد سالم در زمان خواب حدود 40 تا 60 مرتبه غلت خواهد خورد، لذا توجه به فضای مناسب برای خواب اهمیت دارد. در صورتی که از تشک کوچک استفاده شودف آرامش و آزادی زمان خواب از بین می رود. تشک های سفری یکنفره که حجم کمتری اشغال می‌کند، تنها برای چند شب مناسب خواهد بود.

فنر: کیفیت تشک در نوع فنربندی تشک و ضخامت نقش دارند. فنرها می بایست طوری باشند تا در صورتی که دو نفر باهم روی تشک باشند، با تکان خوردن یکی، دیگری متوجه نشود و در طولانی مدت به علت اصطکاک سر و صدا به وجود نیارود.

اسفنج: وزن و تراکم اسفنج در تشخیص نوع آن اهمیت دارد. هر اندازه بخش اسفنجی متراکم تر باشد به سفت تر شدن و طبی تر شدن آن کمک خواهد کرد.

محافظ تشک: بعضی تشک ها از کاورهای محافظ جهت جلوگیری از کثیف شدن رویه تشک می باشند و در نتیجه عمر رویه تشک را طولانی خواهد کرد.

کاربرد تشک زست

شرکت زست به عنوان یکی از تولیدکننده های انواع تشک ‌های طبی می باشد. این مجموعه از سال‌ها سابقه برخوردار بوده که با بکارگیری آخرین تکنولوژی‌های این صنعت، اقدام به تولید تشک‌هایی با آخرین استانداردهای جهانی می نماید. با توجه به تنوعی که در این محصولات وجود دارد، افراد می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید انواع آن نمایند. در حال حاضر نمایندگی رسمی تشک زست در ایران فعالیت می کند.

همچنین تشک مموری فوم یکی از محصولاتی است که سایت ایران مترس ارائه می‌کند.

ویژگی تشک زست

کنترل کیفی

جهت تولید یک تشک زست لازم است تا کنترل های کیفی زیادی صورت گیرد زیرا هیچ چیز اندازه خواب اهمیت نخواهد داشت.

خواب راحت با علم روز

این مجموعه همواره در تلاش است تا با برخورداری از علم روز تشک های زست را آپگرید نماید. علم روز برای داشتن خواب بهتر کمک می کند.

کیفیت بی همتا

اهمیت کیفیت خواب، هیچ چیز به اندازه یک خواب راحت نمی تواند روز شما را بسازد و به کل روز انرژی بدهد.

تنوع گسترده

این مجموعه انواع محصولات زست را با تنوعی بیش از 20 مدل تشک در مدل های مختلف و کاربرد متفاوت ارائه می نماید.

تشک زست

تشک یونیک چیست ؟

تشک یونیک به عنوان یکی از محصولات طبی بوده که اغلب بدون استفاده از فنر تولید می شود. طراحی و ساخت این محصول در شرکت تولیدی کالای خواب یونیکمی باشد که اغلب از ضمانت نامه بین  6 سال برخوردار است. استفاده از تشک طبی یونیک مناسب افرادیست که از بیماری‌ های خاص و همچنین خر و پف در زمان خواب رنج می ‌برند توصیه می شود. کالای خواب یونیک همواره سعی دارد تا با بهره مندی از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کند و تحقق این امر مهم را جزو توانایی ‌های خود قرار می دهد.

کالای خواب ایران مترس

تشک یک بسته پارچه ای بوده که موادهای ارتجاعی و نرم در داخل آن باعث تفاوت آن با تشک معمولی شده است. امروزه تنوع بالای انواع آن باعث کاربرد های مختلف آن ها شده و در نتیجه بازار را با سطح درخواست بالایی مواجه کرده است. در حال حاضر مراکز مختلفی انواع تشک را با کیفیت مختلف ارائه می کنند که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و … را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می کند. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه می باشد که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.