تجربه بازی اتاق فرار سانفرانسیسکو کرج به همراه آدرس

اتاق فرار سانفرانسیسکو در کرج از آن اتاق فرارهایی است که در ژانری غیر از ژانر وحشت توانسته است خود را در میان ده‌ها اتاق فرار خوب، مطرح کند. این بدان معناست که همه چیز در مورد این اتاق فرار بسیار حرفه‌ایست.

چراکه اکثر طرفداران اتاق فرار، اتاق فرارهای ترسناک را می‌پسندند، به همین خاطر برای اتاق فرارهایی که در سایر ژانرها فعالیت می‌کنند، کار کمی سخت‌تر است.

با این حال اتاق فرار سانفرانسیسکو کرج توانسته رضایت کاربران را تا حدود زیادی جلب کندو در این مقاله با ما همراه باشید تا این اتاق فرار را با جزییات برای شما تحلیل کنیم.

اطلاعات و مشخصات اولیه‌ی اتاق فرار سانفرانسیسکو

  • ژانر: درام، تئاتر تعاملی، دلهره‌آور، مهیج
  • سطح در وبسایت تایم فورفان: سطح طلایی (دومین سطح از اتاق فرارهای با کیفیت)
  • درجه سختی: 9 از 10
  • امتیاز کاربران: 9.6
  • تعداد اعضای گروه برای بازی: 4 تا 8 نفر
  • زمان بازی: 90 دقیقه

داستان اتاق فرار سانفرانسیسکو چیست؟

در خلاصه داستان این بازی آمده: ۲۱ مارس سانفرانسیسکو انتهای خیابان بیست و چهارم. در سانفرانسیسکو از ساعت 10 شب 21 مارس تا 24 ساعت بعد روز پرژ است. در این مدت همه قانون‌ها معلق هستن و همه میتونن هرکاری که دوست داشته باشن بکنن و مجازات هم نشن.

شما و تیمتون معتقدید که وجود این شب برای مردم اصلا مفید نیست و ضرر و زیان هم به بار می‌آورد. شما تعدادی مدرک دارید که ثابت می‌کند وجود همچین شبی برای عموم مردم خطرناک است. شب پرژ خوش بگذره! امیدواریم جون سالم به در ببرید!

معرفی و نقد اجمالی

اولین چیزی که در مورد اتاق فرار سانفرانسیسکو به ذهن می‌رسد، میزان حرفه‌ای بودن طراحی دکور بازی است. گویا این بازی دروازه‌ای از کرج به سانفرانسیسکو است. مطمئمن باشید که دکور بازی آنقدر خوب است که باعث می‌شود تمام لحظات در جو بازی باشید.

مورد بعدی اکت‌های به موقع و به جای بازی است. اکت‌ها نه آنقدر زیاد است که توی ذوق بازیکنان بزند و نه آنقدر کم که تئاتر بازی را به حاشیه ببرد. بازی در ژانر تئاتر تعاملی است یعنی قرار است در برخی لحظات با اکتورها ارتباط برقرار کنید.

درجه سختی معماها بالاست و ذهنتان را به چالش می‌کشد اما آنقدر حرفه‌ای هستند که شما را سرخورده نکنند و شما از حل کردن آن‌ها لذت ببرید. اگر تجربه قبلی داشته باشید، بازی برایتان بهتر و شیرین‌تر خواهد بود.

قوانین اتاق فرار سانفرانسیسکو

برای لذت بردن از هر اتاق فرار، بهتر است قوانین اعلام شده از سمت مجموعه را اجرا کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. برای اتاق فرار سانفرانسیسکو باید حداقل تجربه 5 بازی قبلی داشته باشید. برای داشتن تجربه بهتر، سعی کنید لباس راحت بپوشید.

بیشتر از 15 دقیقه تاخیر نداشته باشید زیرا سانس شما کنسل می‌شود. اگر بیماری خاصی نیز دارید باید از قبل به مجموعه اطلاع دهید. همچنین در نظر داشته باشید که مجموعه از پذیرش افرادی که در حالت طبیعی نیستند معذور است.

نظرات کاربران

روی هم رفته نظرات در مورد این اتاق فرار بسیار مثبت است. در ادامه نظر برخی کاربران را با هم می‌خوانیم:

اشکان: سلام بازی خیلی باحالی بود فضا سازی و دکور به قدری خوب بود که شما رو تو جو بازی قرار میداد، اکتور ها هم کارشون خیلی خوب بود هیجان بازی رو زیاد میکردن. معماهای بازی هم استاندارد بود. خسته نباشید به تیمشون.

سینا: دکور و فضا سازی عالی اتاق های بزرگ با طراحی خوب که حس و حال سناریو رو دقیق منتقل می‌کرد سناریو جذاب و دارای هیجان، دنبال ترس نباشید توی این اتاق تعداد اکتور های بالا که بیشتر تو جو قرار میده البته که میتونستن اکت های متنوعی برن تا هیجان بازی بیشتر بشه معماهای خوب و روان و حل شدنی داشت 👌🏼 برخورد پرسنل هم عالی بود، ازشون ممنونیم.

طناز: عالی عالی عالی هرچی بگم کم گفتم انقدر این بازی جذاب بود دکورشون واقعا خفن، اکتورا خفن و کاربلد، هیجان بالا، معماها جالب و روون حتما حتما پیشنهاد میکنم تجربه کنید و اصلا به کامنت‌های منفی توجهی نکنید 😍😍❤️

مریم: به نظر من بازی جذابی بود هم طرح معما خوب بود هم طرح دکور هم فضا که عالی و گسترده، و برخورد پرسنل دوستانه، و دلنشین بود وب نظرم سرگرمی خیلی خوبیه که ادم چند دقیقه بدون دغدغه باشه در کل ما لذت بردیم، همه چی عالی بود، 🙏😍🙏🙏🙏🙏

مهسا: اگر شما با تیمتون تصمیم بگیرید بازی‌ای رو کار کنید که بهترین دکور رو ارائه بدید و همه تلاشتون رو برای اینکار بذارید نتیجه قطعا بازی سانفرانسیسکو خواهد شد. دوستان من هرچقدر از دکور فوق العاده و جذاب و خلاقانه این بازی بهتون بگم کم گفتم 🤩✌️ بازی کاملا طبق سلیقه تیم ما.

بچه‌ها جزئیات فضاسازی به گونه‌ای باور نکردنی کار شده بود و شما کاملا تو فضا و لحظه غرق میشدید. کاستوم ها همه چی تمام و تکمیل.

سناریو متفاوت و خارج از کلیشه بود، معماها واقعا جذاب فکر شده بودن و خیلی عالی اجرا شده بودن 🤩 از اون بازی‌هایی خواهد بود که ما چندین بار تجربه خواهیم کرد 🤩 خسته نباشید به تیم بسیار دوست داشتنی اسکیپ ویل که تونستن همچین بازی با کیفیتی رو به‌عنوان اولین بازی ارائه بدن. ✌️🤩

امیرحسین: سلام به همه‌ی تایم فورفانی ها خسته نباشید میگم به پرسنل بازی سانفرانسیسکو بازی خیلی کامل و قشنگی بود مپ بازی خیلی روش کار شده و خیلی قشنگه بازی سناریو محوره و معماها با محیط و سناریو مربوط هستند بازی اصلا ترسناک نیست و هیجانیه اکتورهای بازی کاستوم قشنگی دارند و حرفه‌ای هستند جابه جایی بین محیط‌ها برای پلیرها خوبه و محیط امن هستش لوکیشن بازی هم خوبه چون ما از تهران رفته بودیم و جای پارک راحت پیدا میشد برخورد پرسنل هم عالی بود و بسیار مجموعه‌ی دلنشیی بودن با تشکر کاپیتان تیم شکارچیان گوزن.

آدرس اتاق فرار سانفرانسیسکو در کرج

این اتاق فرار در کرج، جهانشهر، بلوار مولانا بلوار ایزدیار خیابان حافظ بعد از مجموعه ورزشی سیدالشهدا قرار دارد. اگر قصد دارید با مترو به آنجا بروید، با ایستگاه مترو محمدشهر به آن جا بروید. از ایستگاه مترو تا موقعیت بازی، با احتساب ترافیک نیم ساعت راه است.

نحوه رزرو اتاق فرار سانفرانسیسکو در کرج

برای رزرو اتاق فرار سانفرانسیسکو در کرج، بهترین کار مراجعه به وبسایت تایم فورفان است. در این وبسایت هم قیمت بلیط این اتاق فرار قابل مشاهده است و هم می‌توانید سانس‌های آزاد این مجموعه را نیز در یک جدول ببینید.

با توجه به تایم‌های قابل رزرو، سانس مورد نظرتان را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه، سانس را رزرو کنید! به همین راحتی! فقط در نظر داشته باشید که تعداد اعضای گروهتان نباید بیشتر یا کمتر از تعداد اعلام شده توسط مجموعه باشد.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا اتاق فرار سانفرانسیسکو که در کرج قرار دارد را به طور کامل برای شما تحلیل کنیم. اگر به دنبال یک اتاق فرار با سناریوی متفاوت هستید، این اتاق فرار برای شماست! همین الان برای رزرو آن اقدام کنید.

همچنین با مراجعه به سایت تایم فورفان می‌توانید دیگر اتاق فرارهای شهر کرج را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه‌ی اعضای گروهتان و مشخصات اتاق‌های فرار، بهترین گزینه‌ها را برای خودتان رزرو کنید. اگر به طور مرتب به تایم فورفان سر بزنید، شاید بتوانید اتاق فرارهایی که دوست دارید را با تخفیف هم رزرو کنید.