بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

سحر نظام دوست چهره ای زیبا و جذاب دارد و طرفداران خاص خودش را دارد. او در فضای مجازی فعال بوده و تصاویر زیبای خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. سحر نظام دوست هم اندامی زیبا دارد و لباس هایی با طراحی شیک دارد و با داشتن قد بلند این زیبایی دو برابر می شود. همچنین می توانید از لباس های او در طراحی ایده بگیرید این بازیگر با 173 سانتی متر قد یکی از قد بلندترین بازیگران است.

کارهای سحر نظام دوست

سحر نظام دوست علاوه بر حرفه بازیگری پیانو می نوازد و به عنوان شغل دوم در ساخت و ساز نیز کار می کند و برادر او نیز در این راه با او همکاری می کند. سحر نظام دوست می گوید من خلق کردن را دوست دارم. از خلق یک شخصیت جدید روی صحنه یا جلوی دوربین گرفته تا خلق یک اثار هنری روی دیوار یا حتی نقاشی هایی با حال و هوای خودم بر روی پشت بام ساختمان که خانواده ها لحظات خوبی از زندگی خود را در زیر آن تجربه خواهند کرد. سحر نظام دوست از ساخت و ساز به عنوان شغل دوم می گوید و می گوید هنوز هم حرفه اصلی خود که بازیگری است را دوست دارد.

سحر نظام دوست فعالیت های زیادی دارد و علاقه دارد هر چیز را از نزدیک دیده و لمس نماید به همین دلیل زمانی که در معدن حضور داشت گفت: از نزدیک سخت بودن کار معدنچی را درک کردم.

کارهای این بازیگر در زمینه بازیگری

سحر نظام دوست نخستین کار خود را روی صحنه از زمان دانشجویی شروع کرد و در نقش حوا در داستان آدم و حوا با کارگردانی آقای فرزاد محمدعلی به ایفای نقش پرداخت 23 ساله بود که برای نخستین بار در تلویزیون ظاهر شد و در سریال پنج دری به کارگردانی آقای امین امانی بازی کرد. اگرچه موفقیت این کار چندان نبود اما تجربه خوبی برای سحر نظام دوست بود چون با بازیگران و هنرمندانی مثل شهربانو موسوی، سیاوش قاسمی، عباس محبوب و سیدجواد زیتونی بازی کرده است.

این بازیگر در سال 1396 با بازی در چند سریال مهم سینما و تلویزیون موفق شد خود را به مردم معرفی نماید. سحر نظام دوست امسال با بازی در سریال بی بی گندم با کارگردانی برادران علی امانی و امین امانی توانست با مهارت و نقش آفرینی در این سریال خود را در میان مردم مطرح نماید. بازی در این سریال به تجربیات سحر نظام دوست اضافه کرد و او تجربه همکاری با بازیگرانی مثل زهرا حضرایی، کیانوش گرامی، یوسف صیادی و نیما شاهرخ شاهی را داشت. از دیگر فعالیت های مهم سحر نظام دوست در سال 1396، حضور او در فیلم تمام شب با کارگردانی فرزاد موتمن می باشد. یکی از ویژگی های مهم این بازیگر بازی در تلویزیون و سینما می باشد. او در این سال ها با بازیگران زیادی همکاری کرده و فقط دو بار با بازیگر شیوا عدالت خواه کار کرده است.این بازیگر به تازگی در سریال میدان سرخ فعالیت کرده است.

سحر نظام دوست در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید چه پیشنهادی داشتید؟ دوست داری خودت را کجا ببینی؟ در اینجا پاسخ است: همه بازیگر هالیوود شدن را دوست دارند. پیشنهاد کار با شبکه جم را داشته اما نمی خواهم ازایران بروم . هدف من از بازیگری ماندن می باشد. بالاخره همه یک روز می میرند، بنابراین خوب است که تصور زیبایی از خودمان در ذهن دیگران داشته باشیم. تمام بازیگران ما در باور مردم زنده بوده و من علاقه ندارم بمیرم و می خواهم همیشه زنده بمانم پس دوست دارم در ایران مانده و ماندگار شوم.

فیلم های سحر نظام دوست

هویت  بگو که واقعیت ندارد
 جنون آلما
سلوی  بار دیگر بنگر
بدهکاران به بهشت نمی روند پنج دری
 خط آبی است  فرار از زندان