بهترین مدل های آب تصفیه کن خانگی در سال 2022

بهترین مدل های دستگاه آب تصفیه کن خانگی در سال 2022

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی در سال 2022 در ایران را میتوان برند زینود انتخاب کرد. چراکه علاوه بر کیفیت بالا تنوع محصولات این برند شگفت انگیز است. برند زینود توانسته دستگاه هایی را در ایران تولید کند که تاکنون سابقه آنها وجود نداشته است. تصفیه آب زینود مدل کیسی مدل cx110  یکی از افتخارات این برند است. که توسط تصفیه مارکت تولید و به بازار عرضه شده.
تصفیه آب کیسی زینود علاوه بر زیبایی، کیفیت بالایی دارد. اگر کیفیت را اهمیت دهیم باید این موضوع را بدانیم که کیسی زینود بسیار به آن پرداخته است. تصفیه آب کیسی زینود مدل cx110  حجم کمتری نسبت به دیگر دستگاه های تصفیه آب دارد. نظافت بسیار ساده و آسانی دارد. به نحوی که کاربر میتواند با یک دستمال در کمتر از چند ثانیه کل دستگاه را تمیز کند. تصفیه آب زینود مدل کیسی علاوه حجم کم ، از فیلتر های اینلاینی استفاده کرده است که نسبت به نوع ها مشابه بهداشتی تر است.
در این محتوا ما قصد داریم در مورد بهترین دستگاه تصفیه آب، بهترین مدل دستگاه تصفیه آب و انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی و قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و نحوه و چگونگی خرید آب تصفیه کن و همچنین در مورد قیمت آب تصفیه کن صحبت کنیم. به طور کلی در این محتوا ما در خصوص بهترین برندها و مدل های آب تصفیه کن صحبت خواهیم نمود. در بخش اول محتوا در خصوص دستگاه های تصفیه آب تایوانی صحبت خواهیم نمود. برخی از انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل را که می توانیم در حال حاضر نام ببریم عبارتند از دستگاه های سی سی کا و آکوا پرو. دستگاه تصفیه آب سی سی کا محصول کشور تایوان می باشد که تحت لیسانس آمریکا تولید شده است.
به طور کلی دستگاه های تصفیه آب تولید شده در کشور تایوان از کیفیت خوبی برخوردار می باشند. همچنین این دستگاه ها از قطعات تصفیه آب بسیار مرغوب در محصولات خود استفاده می کنند. علاوه بر برند سی سی کا که تولید کننده انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب می باشد؛ برند آکوا پرو نیز در کشور تایوان تولید می شود، محصولات با کیفیتی تولید می کند. این برند تایوانی نیز مانند برندی که در بالا به آن اشاره کردیم تحت لیسانس آمریکا می باشد. این برند، یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در ایران می باشد. مینروا نیز یکی از برندهای تایوانی می باشد که در زمینه تولید بهترین مدل دستگاه تصفیه آب فعالیت می کند.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

در صورتی که شما قصد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را دارید، پیش از هر چیزی باید با برخی خصوصیات دستگاه های تصفیه آب آشنا باشید. علاوه بر این که شما باید در مورد ویژگی های دستگاهی که قصد خرید آن را دارید اطلاعات داشته باشید، باید در خصوص برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز اطلاعات مناسبی داشته باشید. با دانستن این اطلاعات شما می توانید مناسب ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب را برای منزل خود یا برای محیط کار خود انتخاب نمایید. در زیر ما سعی می کنیم برخی از انواع برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی را برای شما معرفی کنیم تا هنگام خرید آسوده تر دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S ، دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل CCK-RO+ORP+ENERGY، دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SOFT WATER_RO_ORP ، همچنین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا که هشت مرحله ای نیز می باشد. بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی سال 2021
تصفیه آب زینود کیسی
برخی از بهترین مدل های برتر سال 2021 عبارتند از دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S، دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل CCK-RO+ORP+ENERGY، دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل SOFT WATER_RO_ORP. در ادامه به توضیح و تشریح برخی از خصوصیات دستگاه های تصفیه آب خانگی مذکور خواهیم پرداخت.
این دستگاه تصفیه آب مراحل تصفیه را در هشت مرحله انجام می دهد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو هشت مرحله ای قلیایی یووی استریلیزر کننده آب مدل RO8_UV_ORP_S تصفیه را در هشت مرحله انجام می دهد. این مدل یکی از انواع بهترین دستگاه تصفیه آب می باشد. هر مرحله از این دستگاه، دارای یک فیلتر می باشد. مرحله اول تصفیه در این دستگاه PP نام دارد. دلیل نام گذاری این مرحله استفاده از فیلتر پلی پروپیلن می باشد. این فیلتر تصفیه آب کمک می کند تا انواع آلودگی های معلق از آب جدا گردند. مرحله دوم تصفیه در این دستگاه نیز UDF می باشد. فیلتر موجود در این مرحله موجب می شود تا ترکیبات آلی نظیر کلر، رنگ، بو و طعم نامناسب از آب حذف شوند. مرحله سوم نیز CTO می باشد. این مرحله کمک می کند فرایند تصفیه در مرحله قبل کامل شود. در واقع مکمل تصفیه مرحله دوم می باشد. مرحله چهارم تصفیه، املاحی را حذف میکند که اندازه آن ها تقریبا 0.001 میکرون می باشد.

دستگاه تصفیه آب زینود 

علاوه بر این به حذف انواع آلودگی های میکروبی و ناخالصی های موجود در آب مثل نیترات و نیتریت کمک شایانی خواهد کرد. مرحله پنجم تصفیه، موجب بهبود مزه و طعم آب خواهد شد. فیلتر ششم کمک می کند تا املاح معدنی مفیدی که در بالا به آنها اشاره کردیم در آب باقی بمانند. فیلتر هفتم به کار رفته در این دستگاه تصفیه، آب قلیایی تولید می کند. در واقع آب یونیزه شده کمک می کند تا بروز بیماری های گوارشی و خونی کاهش یابد. مرحله آخر نیز موجب می شود تا انواع ویروس ها و باکتری ها و به طور کلی انواع موجودات زنده ای که در آب وجود دارند از بین بروند. این مرحله برای از بین بردن این ناخالصی ها از اشعه ی ماورا بنفش استفاده می کند. این دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی یکی از برندهای تایوانی اصل می باشد که در گروه بهترین برندهای تصفیه آب جا دارد.