بهترین روش های جوانسازی پوست و مو در سال 1401

روش های جوان سازی در سال 1401

حفظ شادابی و نشاط جوانی همواره یکی از آرزوهای دیرین بشر بوده است. در همین رابطه، به علت پیشرفت علم و تکنولوژی در قرن اخیر، انواع روش ها، مواد و دستگاه ها برای جوانسازی پوست و مو معرفی شده اند. در این بین، تاثیر برخی روش ها بیشتر و برخی بسیار کمتر بوده است. ما در این مقاله به معرفی بهترین روش های جوانسازی پوست و مو در سال 1401 پرداخته ایم. این مطلب توسط کارشناسان آپیلنس، بهترین کلینیک زیبایی کرج برای شما عزیزان آماده شده است. با ما همراه باشید.

مزوتراپی برای جوانسازی

مزوتراپی تکنیکی است که از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی برای جوان‌سازی و سفت‌کردن پوست و همچنین حذف چربی‌های اضافی استفاده می‌کند.میشل پیستور، یک پزشک در فرانسه، این تکنیک را در سال 1952 توسعه داد. در ابتدا برای تسکین درد استفاده می شد. در سالهای پس از آن، در ایالات متحده و سایر نقاط جهان محبوبیت پیدا کرده است.

کاربردهای مزوتراپی چیست؟

  • حذف چربی در نواحی مانند معده، ران، باسن، باسن، پاها، بازوها و صورت
  • کاهش سلولیت
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط
  • سفت کردن پوست شل
  • بدن را دوباره تنظیم کنید
  • روشن کردن پوست رنگدانه شده

درمان آلوپسی و ریزش مو با مزوتراپی

در این تکنیک از سوزن های بسیار ظریف برای تزریق یک سری تزریق به لایه میانی (مزودرم) پوست استفاده می شود. ایده مزوتراپی این است که مشکلات اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که باعث آسیب پوستی می شود، اصلاح می کند. فرمول استانداردی برای مواد تزریق شده در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان از راه حل های مختلفی استفاده می کنند، از جمله:

  • داروهای تجویزی مانند گشادکننده عروق و آنتی بیوتیک ها
  • هورمون هایی مانند کلسی تونین و تیروکسین
  • آنزیم هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
  • عصاره های گیاهی
  • ویتامین ها و مواد معدنی

مزوتراپی مو چگونه انجام می شود؟

در این روش جدید جوانسازی، با کمک یک سوزن ظریف، مواد مغذی و ویتامین هایی که باعث تحریک رشد مو می شوند به پوست سر بیمار تزریق می شود. این مواد ترکیب خاصی ندارند و پزشک می تواند مجموعه ای از ویتامین ها و مواد مغذی را ترکیب کرده و به عنوان کوکتل مزوتراپی استفاده کند. قبل از مراجعه به کلینیک مزوتراپی در کرج، تهران یا هر شهر ایران، باید از ترکیبات و کیفیت کوکتل های استفاده شده در این مراکز اطمینان حاصل کرد.

مزوتراپی

تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست

بوتاکس جوانسازی صورت را متحول کرده است. تزریق بوتاکس روشی عالی برای کاهش سریع و ایمن چین و چروک صورت بدون انجام عمل جراحی است. بوتاکس از یک ماده شیمیایی غیر مضر برای فلج موقت ماهیچه های کوچک صورت که در ایجاد چین و چروک نقش دارند استفاده می کند. دکتر کوپر برای اینکه امنیت و دقت بیماران خود را تامین کند، تمام تزریقات بوتاکس را خودش انجام می دهد.

روش انجام بوتاکس

هر درمان از یک سوزن بسیار ریز برای اعمال بوتاکس در ناحیه مورد نظر استفاده می کند. این روش چند دقیقه طول می کشد و نیازی به بی حسی ندارد، اگرچه ممکن است قبل از تزریق از یک درمان خنک کننده استفاده شود. درد حداقل و کوتاه مدت است.

لیفت با نخ

لیفت با نخ نوعی روش است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می شود. به جای برداشتن پوست شل شده صورت بیمار با جراحی، جراح زیبایی به سادگی آن را با بخیه زدن قسمت هایی از آن معلق می کند. این کار باعث می شود که پوست کمی به عقب کشیده شود و در نتیجه صورت را لیفت و سفت کند. نخ‌ها علاوه بر ایده‌آل بودن برای لیفت پوست، به روشی دیگر با پیری مبارزه می‌کنند: با تحریک «پاسخ درمانی» بدن و وادار کردن بدن به هدایت موج‌های زیادی از کلاژن به مناطق تحت درمان. این به دلیل نقش حیاتی کلاژن در روند پیری مهم است.

مزونیدلینگ

مزونیدلینگ کرج یک درمان نوآورانه جدید است که تمام مزایای درمان پیشرفته میکرونیدلینگ ما را با افزودن سرم های مزو فرموله شده ویژه که برای نتایج بهتر به عمق پوست تزریق می شود، ترکیب می کند. هر مزوسرم شامل طیف منحصربفرد و سفارشی شده ای از مواد فعال است که باعث ترمیم سلولی در لایه ترانس درمال می شود – نتایج شگفت انگیز القا کننده کلاژن، ضد پیری و روشن کننده پوست را ارائه می دهد! مزونیدلینگ می تواند طیف وسیعی از نگرانی های هدفمند از جمله تیرگی، پیری، جای زخم، علائم کشش یا رنگدانه را درمان کند.

مزونیدلینگ کرج

هایفوتراپی 

HIFU مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است. هایفوتراپی در کرج یکی از روش های نسبتا جدید در درمان زیبایی برای سفت کردن و لیفت کردن پوست است که بدون درد و غیر تهاجمی است و می تواند جایگزین لیفت صورت شود. امواج اولتراسوند در هیپوتراپی استفاده می شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه های سونوگرافی استفاده می شود. اما در هایفو این امواج انرژی را به صورت متمرکز به لایه خاصی از پوست تزریق می کنند و تولید الیاف کلاژن را تحریک می کنند. کلاژن ها مسئول استحکام بافت های بدن از جمله پوست هستند. بنابراین این اتفاق باعث می شود پوستی سفت و بدون چین و چروک داشته باشیم.

کربوکسی تراپی 

روش کربوکسی تراپی کرج، تزریق گاز دی اکسید کربن در لایه های پوستی و زیر پوستی با استفاده از یک سوزن ظریف است. برای درمان سلولیت، علائم کشش (striae distensae) و مجسمه سازی چربی روی بدن استفاده می شود. دی اکسید کربن تزریق شده به پوست به بافت های اطراف پخش می شود و باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود. رگ های گشاد شده به معنای تامین خون بیشتر است که اکسیژن و مواد مغذی زیادی را به ناحیه تحت درمان می آورد و گردش خون را بهبود می بخشد. کربوکسی تراپی علاوه بر افزایش جریان خون اکسیژن به ناحیه تزریق شده، باعث افزایش کلاژن سازی در پوست می شود و ظاهری جوان تر می دهد.

کربوکسی تراپی کرج

نقش کربوکسی تراپی در رفع ترک پوستی

ترک‌های پوستی زمانی ایجاد می‌شوند که پوست به حدی کشیده شود که کلاژن پوستی پاره شود. کربوکسی تراپی باعث تشکیل کلاژن جدید و y ضخیم شدن پوست می شود تا با بازسازی ماتریکس کلاژن ظاهر لک ها را بهبود بخشد. برای سلولیت و مجسمه سازی چربی، وقتی با یک تکنیک خاص تزریق می شود، گاز دی اکسید کربن مستقیماً برای سلول های چربی سمی است. سلول های چربی به معنای واقعی کلمه می ترکند و توسط بدن از بین می روند.

فیلر زیر چشم

فیلر یا پرکننده های چشم برای روشن کردن ناحیه اشک یا ناحیه زیر چشم استفاده می شود. فیلرها این ناحیه را پرتر و روشن تر نشان می دهند. کاهش سایه های زیر چشم می تواند زیبایی شما را دوچندان کند. روش کار تا حدودی بر اساس نوع فیلر مورد استفاده متفاوت است. اولین قدم شما یک مشاوره قبل از درمان خواهد بود. در کلینیک زیبایی معتبر مانند آپیلنس، شما ابتدا در مورد وضعیت خود توضیح خواهید داد و به همراه پزشک معالج در مورد راه حل مناسب شما تصمیم گیری خواهد شد. در این زمان، پزشک شما را از طریق روند و روند بهبودی نیز راهنمایی می کند

فیلر چشم کرج

بهترین کلینیک زیبایی در کرج

اگر به دنبال انجام درمان های بالا هستید یا قصد دارید در یک مرکز معتبر به تزریق انواع ژل و فیلر اقدام کنید، ویا قصد لاغری موضعی دارید، ما به شما کلینیک زیبایی آپیلنس کرج را معرفی می کنیم. به پشتوانه صدها نمونه کار موفق و بکارگیری جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات 2022، این مرکز مفتخر به پذیرش زیباجویان در تمام شاخه های زیبایی و لاغری می باشد. برای مشاوره رایگان و رزرو وقت با کارشناسان آپیلنس تماس بگیرید:

تلفن: 02634409921

موبایل: 09123635700

آدرس: کرج، دهقان ویلای دوم، ابتدای خیابان نیاکی، روبروی دبیرستان سایپا، پلاک 3