قیمت پنجره دو جداره ، درب و پنجره UPVC

چکیده : اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در این زمینه، موضوعی بسیار حائز اهمیت است. برای تعیین قیمت این نوع از پنجره­ها نیاز است که موارد مختلفی را در نظر داشت. چرا که  در قیمت یک پنجره دوجداره عوامل متعددی نقش خواهند داشت.

تا چند سال گذشته برای ساختمان­های مختلف، از پنجره­های تک جداره استفاده می­شد که تنها یک لایه شیشه سبک داشتند. امروزه اما برای ساختمان­های مختلف، انتخاب اکثر افراد، پنجره­های دوجداره است. پنجره­های دوجداره خیلی زود به دلیل ویژگی­های منحصربه­فردی که داشته توانستند به محبوبیت برسند.

اگر شما نیز قصد خرید پنجره را داشته و در انتخاب پنجره­های دوجداره دچار تردید شده­اید توصیه می­شود این مطلب را حتماً تا انتها دنبال کنید:

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره یا UPVC (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) یکی از انواع پنجره­های جدید و بسیار باکیفیت است. این نوع پنجره اولین بار در سال 1865 میلادی توسط یک شیشه فروش نیویورکی، ساخته شد. بعد از آن توسط آلمانی­ها، این پنجره­ها در شکل­های مختلف روانه بازار شده و خیلی زود جای پنجره­های قدیمی چوبی، آلومینیومی و آهنی را گرفتند.

این پنجره ­ها به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در مقابل سرما و گرما داشته، تاثیری که در جلوگیری از اتلاف انرژی دارندو زیبایی که به ساختمان خواهند بخشید خیلی زود به اوج محبوبیت خود رسیدند.

پارس در Header

قیمت پنجره دوجداره

قطعاً در انتخاب همه ما قیمت، نقشی موثر خواهد داشت. برای همین اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در این زمینه، موضوعی بسیار حائز اهمیت است. برای تعیین قیمت این نوع از پنجره­ها نیاز است که موارد مختلفی را در نظر داشت. چرا که  در قیمت یک پنجره دوجداره عوامل متعددی نقش خواهند داشت.

به طور کلی از بین عوامل موثر در قیمت پنجره­های دوجداره می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. اندازه و ابعاد پنجره
  2. نوع پنجره
  3. نوع پروفیل پنجره
  4. چند جداره بودن پنجره
  5. رنگ و نوع شیشه پنجره
  6. جنس بدنه
  7. نوع گالوانیزه مورداستفاده
  8. نوع رنگ­آمیزی پنجره
  9. و…

ساختار پنجره­ های دوجداره

پنجره­های دوجداره در واقع از دو یا چند لایه تشکیل می­شوند. دور تا دور شیشه­ها، برای جدایی شیشه­ها از هم از نوار اسپیسر استفاده می­شود. از طرفی برای ایجاد یک مقاومت و کیفیت مطلوب، فضای خالی میان شیشه­ها با گازی بی­اثر همچون آرگان پر خواهد شد.

اسپیسر به کار برده شده در دور تا دور شیشه­ها، از اسپیسرهای آلومینیومی استفاده می­شود. از طرفی، رطوبت موجود در بین دو شیشه نیز با یک رطوبت­گیر به نام سیلیکا ژل جذب خواهد شد. فریم در نظر گرفته شده برای این پنجره­ها نیز، از جنس پروفیل UPVC است که مقاومت بالایی در مقابل ضربه، فشار، اشتعال، دما و… خواهند داشت. به نوعی در این پنجره­ها، UPVC جایگزین آلیاژهای فلزی و غیرفلزی شده است.

3 مزیت مهم پنجره­های دوجداره

پنجره­های دوجداره امروزه به واسطه مزایایی که داشته بسیار پراستفاده هستند. در ادامه با برخی از مزایای پنجره دوجداره را با هم بررسی خواهیم نمود:

1. پنجره دوجداره؛ پنجره­ای برای شرایط آب­وهوایی و جوی مختلف

پنجره­های دوجداره انتخاب مناسبی برای تمامی شرایط آب­وهوایی هستند. در واقع این پنجره­ها در سردترین و نیز نیز گرم­ترین هوا بهترین عملکرد را از خود نشان خواهند داد. این پنجره­ها به خوبی هوای گرم یا خنک درون خانه را حفظ نموده و مانع از اتلاف آن­ها خواهند شد. این موضوع سبب شده در تمام طول سال در هر نقطه از کشور و با هر شرایط آب­وهوایی بتوان در خانه یا فضای کار از بهترین هوا بهره­مند شد.

2. پنجره دوجداره؛ گزینه­ای برای دستیابی به یک خانه پرآرامش و آسایش

قطعاً همه افراد دوست دارند در خانه یا محل کار خود آرامش و آسایش را تجربه کنند. از طرفی اگر ساختمان موردنظر در کنار یک خیابان شلوغ قرار داشته یا در محله­ای پررفت­وآمد ساکن هستید قطعاً شب و روز صداهایی که از بیرون به گوش رسیده آرامش شما را برهم خواهند زد.

این در حالی است که پنجره­های دوجداره عایق صدا هستند. از این رو خیال شما از آرامش و سکوت خانه یا محل کار آسوده خواهد بود. همچنین نیازی نیست مدام ملاحظه این را داشته باشید که صدای بلند تلویزیون یا موزیک به بیرون منتقل شود.

3. پنجره دوجداره؛ پنجره­ای با قابلیت ضد آب

در کنار آن که پنجره­های دوجداره، عایق مناسبی برای صدا و حرارت هستند، امکان ورود آب به محیط را نیز نخواهند داد. ضد آب بودن این پنجره­ها سبب شده که حتی در محیط­هایی پر برف و باران نیز آسوده خاطر باشید که رطوبت به درون ساختمان نفوذ نخواهد کرد. برای همین با خیالی راحت می­توانید از پشت پنجره بدون نگرانی از خیس شدن خانه و وسایل، بارش زیبای باران و برف را به تماشا بنشینید.

ویژگی­های پنجره دوجداره

پنجره­های دوجداره، پنجره­ای با قابلیت ضد سرقت هستند؛ در واقع استفاده از مکانیزم قفل چند نقطه­ای در ساخت این پنجره­ها سبب شده که امکان دستبرد به محل موردنظر از طریق پنجره­ها وجود نداشته باشد.

  1. این پنجره­ها در مقابل آتش­سوزی مقاومت بسیار مطلوبی را از خود نشان خواهند داد؛ این موضوع به دلیل استفاده از ترکیبات ضد اشتعال و غلظت کلر بالا در ساخت این پنجره­هاست.
  2. در برابر شرایط جوی بهترین مقاومت را از خود نشان خواهند داد؛ استفاده از پلی وینیل کلرید، دی اکسید تیتانیوم 7 درصد، تثبیت کننده و… در ساخت این پنجره­ها سبب شده که بتوانند به خوبی شرایط جوی مختلف نظیر برف، باران، اشعه نور خورشید و… را تاب آورده و تغییر شکل ندهند.
  3. پنجره­های دوجداره از نظر زیبایی نیز حرفی برای گفتن دارند؛ این پنجره­ها به هر ساختمانی رنگ خواهند بخشید و در عین سادگی کاملاً زیبا هستند.
  4. پنجره­های دوجداره در انواع ممتلف قابل تهیه هستند و این موضوع دست افراد را برای انتخاب باز خواهد گذاشت.

انواع پنجره دوجداره

پنجره­های دوجداره از نظر نوع باز شدن در انواع زیر قابل تهیه هستند:

  1. کلنگی
  2. لولایی
  3. تک حالته
  4. دوحالته
  5. سایبانی
  6. خلیجی
  7. فرانسوی
  8. دایره­ای
  9. کشویی
  10. فولکس واگنی
  11. آکاردئونی

پنجره دو جداره پارس درب

پنجره­های دوجداره یا یو­ پی­ وی­ سی یکی از بهترین و باکیفیت­ترین انواع پنجره­ها در حال حاضر هستند. این پنجره­ها انتخابی عالی برای محیط­های مختلف از جمله خانه، ویلا، فروشگاه­ها، محیط­های تجاری، ادارات، شرکت­ها و… می­باشند. تنوع این پنجره­ ها سبب شده که به آسانی بتوان بسته به شرایط ساختمان موردنظر دست به انتخاب بهترین پنجره زد.

در فروشگاه پارس در نیز انواع پنجره دوجداره باکیفیتی عالی و قیمتی مناسب قابل ارائه است. شما می­توانید با بودجه­ای که برای خرید پنجره دوجداره در نظر گرفته­اید در این فروشگاه بعد از ارائه یک مشاوره عالی، دست به خرید بهترین پنجره بزنید.

سایر محصولات :

سقف متحرک پارچه ای | کرکره برقی مغازه | سایبان برقی | درب اتوماتیک | پارتیشن شیشه ای | درب کرکره ای سوله | قفل ریموتی | آرام بند درب | خدمات کناف کاری

راه های ارتباطی :

pars-door.com

021-66151947

021-91024104