بروکر پاکت آپشن چیست

اگر به فعالیت در بازار فارکس علاقه دارید باید تمامی بروکرهای این بازار را بشناسید. بروکر پاکت آپشن یکی از مهم‌ ترین بروکرهای آنلاین بازار فارکس می باشد. شما می توانید در این بروکر هر یک از دارایی‌ های متنوع مانند ارزهای دیجیتال، جفت ارزها و سهام را به راحتی معامله نمایید. بروکر مورد نظر از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. بیشتر ایرانیان از زمانی که تحریم کردن دولت های خارجی آغاز شد این بروکر را انتخاب کردند. در واقع می توانیم بگوییم که بخش بزرگی از معامله ‌گران این بروکر افراد ایرانی می باشند. شما می توانید هر یک از جفت ارزهای بازار فارکس را در این بروکر به راحتی بررسی کنید. پس از تحلیل هر یک از جفت ارزهای فارکس به راحتی می ‌توانید معامله تان را انجام دهید.

امکانات بروکر Pocket Option

پلتفرم بروکر بازار فارکس بیشتر از ۱۵۰ دارایی را برای شما می تواند آماده کند. بر همین اساس قادر خواهید بود که به صورت روزانه معامله تان را انجام دهید. پشتیبانی قوی که از بروکر بازار فارکس دریافت می ‌شود حدود ۸ هزار تریدر را مشغول فعالیت کرده است. در واقع باید بدانید که پشتیبانی این بروکر بسیار قوی است. به همین دلیل بسیاری از معامله‌ گران این بروکر را انتخاب می کنند. همچنین این بروکر حساب های معاملاتی زیادی دارد. شما بر اساس نیازهای خود می توانید یکی از حساب های مدنظرتان را افتتاح نمایید. روش های برداشت و واریز متفاوتی در این بروکر فراهم شده است. ارز دیجیتال را شما به راحتی در این بروکر می‌ توانید واریز کرده و برداشت نمایید.

آیا بروکر پاکت آپشن ایمن است ؟

یکی از مهم ترین پرسش هایی که افراد در مورد بروکر پاکت آپشن دارند این است که نمی‌ دانند این بروکر معتبر است یا نیست. در واقع باید بدانید که این بروکر توسط یکی از سازمان‌ های مستقل اداره می شود. به همین دلیل می توانیم آن را به عنوان یکی از بروکرهای معتبر بشناسیم. از نظر اعتبار زیر نظر مرجع رسمی قرار نگرفته است. به همین دلیل برخی از افراد شاید به آن اعتماد نکنند. از آنجایی که این بروکر تازه تاسیس می باشد بسیاری از افراد سرمایه‌گذاری شان را در بروکر های دیگر انجام می دهند. تا کنون گزارش کلاهبرداری های متفاوت در این بروکر منتشر نگشته است.

ایرانیان در بروکر Pocket Option

در وب سایت بروکر فارکس مبالغ برداشت و واریز به صورت روزانه ثبت می گردند. یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشیم این است که طبق آمارهای ارائه داده شده ۹۰ درصد کاربران این وب سایت ایرانی هستند. بر همین اساس افراد ایرانی به راحتی می ‌توانند از این بروکر استفاده کنند. در صورتی که شما می خواهید از بروکر مورد نظر استفاده کنید باید در مورد ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات کافی داشته باشید. این بروکر دارای پنل قدرتمند و کامل است. از ارزهای دیجیتال متفاوت پشتیبانی می‌ کند. این مسئله موجب شده که بسیاری از معامله‌گران ارزهای دیجیتالی زیادی را در این بروکر معامله نمایند.

پشتیبانی بروکر پاکت آپشن

پشتیبانی بروکر پاکت آشپن از انواع جفت ارزها به عنوان یکی از ویژگی‌ های مهم بروکر شناخته می شود. اجرای سریع بروکر به عنوان مزیت و ویژگی مهم بروکر در نظر گرفته می شود که  معامله گران به آن توجه می کنند. در واقع از آنجایی که این بروکر دارای نسخه دمو است بسیاری از افراد به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. شما می توانید بدون محدودیت معامله تان را در ای بروکر  ایجاد کنید و یا آن را حذف نمایید. امکان استفاده کردن از انواع نمودارها در این بروکر برای افراد فراهم شده است.

بروکر پاکت آپشن توسط سرمایه گذاران کشورمان بسیار پر درخواست بوده و این نشان از محبوبیت زیاد این بروکر در ایران می دهد. البته باید در مورد بروکرهایی از این قبیل شناخت لازم را پیدا کنید، زیرا این امر برای ورود به بازارهای جهانی مختلف مثل باینری آپشن، کریپتو کارنسی ها و همچنین بازار فارکس خیلی ضروری به نظر می رسد.

ورود به سایت اصلی بروک پاکت آپشن بدون فیلتر : poketoption.com

تمامی بروکرها از جمله Pocket Option به تریدرهای حاضر در همه بازارهای مالی کمک می کند تا راحت تر خرید و فروش کرده و به فعالیت خود ادامه دهند. اینجا می خواهیم به شرح دقیق تر این بروکر بپردازیم تا بتوانید بوسیله آن، گام های سرمایه گذاری حرفه ای تری بردارید.

بروکر پاکت آپشن

بررسی بروکر پاکت آپشن Pocket Option

این بروکر با سابقه، جزو بروکرهای باینری آپشن بوده که از سال 2017 میلادی به بعد فعال شد و همچنان نیز به فعالیت خود ادامه می دهد. کمپانی Gembell Limited، بروکر پاکت آپشن را طراحی و راه اندازی کرده است. همچنین موفق به ثبت این شرکت به شماره 86967 در Trust company complex مستقر در جزایر مارشال شده است .

البته مجوز کارگزاری Pocket Option، در مرکز جهانی IFMRRC که در واقع موسسه تنظیم بازار در روابط مالی است وجود دارد. شماره مجوز این سازمان مستقل، TSRF RU 0395 AA Vv0124 است. از ویژگی های منحصر به فرد پاکت آپشن می توان به وجود سایت فارسی زبان اشاره کرد که مزیت خوبی برای سرمایه گذاران ایرانی به حساب می آید.

 

می توان بالای 150 دارایی در این پلتفرم معاملاتی یافت که کار پشتیبانی از ارزهای سراسر دنیا، ارزهای دیجیتال و همچنین سهام کمپانی های مختلف را انجام می دهند. کارگزاری با اینکه حدود 6 سال راه اندازی شده است اما توانسته به طرز شگفت آوری، بسیاری از امکانات و پلتفرم های قابل فهم را در اختیار معامله گران گذاشته و حتی ابزارهای خوبی را در خود جای دهد.

کاربرانی که می خواهند در این پلتفرم فعال باشند، می توانند بوسیله اکثر نسخه های قابل اتصال در بروکر فعالیت کنند. یعنی شما بوسیله موبایل و نصب اپلیکیشن بر روی آی او اس یا اندروید، ویندوز و غیره می توانید از پاکت آپشن استفاده کنید. با توجه به شرایط و میزان سرمایه ای که در بروکر وارد کنید، می توانید از آن سود بدست آورید.

مشخصات بروکر پاکت اپشن

بروکر پاکت آپشن چقدر امن است؟

یک سازمان مستقل به نام IFMRRC که البته کیفیت آن با نهادهایی مثل ASIC و FCA یا CYSEC قابل مقایسه نیست، بر روی این بروکر نظارت می کنند. بروکر پاکت آپشن ظاهری کاملا واضح در سایت خود دارد، ولی گاهی اوقات با بررسی فضای آن ممکن است سوالاتی در ذهن معامله گران شکل بگیرد. مثلا برداشت ها و میزان جمع معاملات در سایت کمی غیر واقعی به نظر می آید، البته شاید یکی از دلایل این امر آپدیت نشدن اطلاعات روزانه باشد.

برخی در مورد تاریخ اصلی راه اندازی این کارگزاری دچار ابهام بوده و احتمال می دهند که شاید بتوان گفت فعالیت پاکت آپشن در سال 2017 باشد. ولی با این وجود نمی توان قطعیتی بر نا امن بودن بروکر داشت. زیرا تا این تاریخ هیچ خبری مبنی بر اسکم بودن این بروکر و وجود کلاهبرداری، در هیچ سایت و شبکه اجتماعی درج نشده است.

عاقلانه ترین حرکت در کارگزاری پاکت آپشن این است که با علم کافی و آگاهانه ترید کنید. چون مدت کوتاهی از راه اندازی پلتفرم می گذرد، برای بدست آوردن سودهای بالا از طریق معاملات هیجان زده نشوید. در این شرایط یا از یک بروکر با سابقه طولانی تر استفاده کنید و یا اینکه اگر فعالیت در بروکر پاکت آپشن را در نظر دارید، حتما با احتیاط معامله کنید.

نکته مهم

در حال حاضر بروکرهای زیادی در بازارهای مالی وجود دارند و البته هر چه زمان می گذرد، با پیدایش بروکرهای تازه تاسیس بیشتری نیز روبرو می شوید. از این مسئله که بگذریم سرمایه گذاران کشورمان که همیشه بدنبال دریافت خدمات کامل از سمت بروکرها هستند، با مشکلات بیشتری نیز روبرو می شوند.

افزایش روزافزون بروکرهای جدید، انتخاب و ارزیابی مناسب ترین کارگزاری، کار را دشوارتر از قبل می کند. علت این مسئله کاملا آشکار بوده و به تحریم های ایران بر می گردد. زیرا متاسفانه خیلی از این پلتفرم های معاملاتی مطرح، به همین دلیل از دادن تسهیلات مناسب به کاربران کشورمان جلوگیری می کنند.

پس با توجه به شرایط موجود، خیلی مهم است که معامله گران فارسی زبان ایرانی، در جستجو و پیدا کردن بروکری به روز و حرفه ای باشند. چنین بروکری باید علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، در استراتژی های مختلف کاملا دقیق عمل کرده و معامله گر را به اهدافش برساند.

امکان دریافت پاداش از پاکت آپشن

استفاده از بونوس Pocket Option، مخصوص تریدرانی است که می خواهند برای نخستین بار وارد محیط بروکر شده و ایجاد حساب داشته باشند. بنابراین بدینوسیله می توانند حدود 50 درصد را بعد از اولین استفاده از کارگزاری دریافت کنند.

در نظر بگیرید که اولین تجربه را از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در پاکت آپشن دارید و شارژاولیه شما 300 دلار است، بنابراین به طور خودکار حساب شما 450 دلار شارژ خواهد شد.

 

 حوه ایجاد حساب و ثبت نام در بروکر پاکت آپشن

  • برای ثبت نام ابتدا با ورود به سایت رسمی بروکر یعنی https://pocketoption.com روی کلمه انگلیسی Registration، که به معنی ثبت نام کردن است بزنید.

بعد از ورود با صفحه جدیدی که مانند تصویر زیر است روبرو می شوید.

ثبت نام در پاکت اپشن

  • ایمیل در دسترس و مخصوص به خود را در محل نشان داده شده وارد کنید.
  • در کادر دوم یک رمز قوی که متشکل از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد را به همراه نشانه ها و اعداد درج کنید.
  • رمز ورودتان را حتما در جایی مطمئن نگهداری کنید.
  • به آدرس ایملتان سر بزنید، زیرا در آنجا برای تائید حساب، ایمیلی برایتان فرستاده شده که حاوی لینک فعال سازی است.
  • بعد از طی مراحل بالا، وارد صفحه زیر می شوید.

پروفایل بروکر پاکت اپشن

  • طبق این تصویر باید روی پروفایل، که با خط قرمز آن را نشان داده ایم بزنید.
  • در صفحه جدیدی که باز می شود، باید اطلاعات خود را وارد کنید.
  • همانند تصویر زیر باید در جاهای مشخص شده اسم، شماره تلفن و آدرس محل سکونت خود را درج کنید.
  • در پایین صفحه دو کادر بزرگ وجود دارد که یکی مربوط به وضعیت هویت و دیگری وضعیت آدرس است.
  • بنابراین از طریق این دو کادر باید اسکن مدارک خواسته شده را برای پاکت آپشن بفرستید.
  • بروکر از این طریق متوجه می شود که اطلاعات درج شده کاربر واقعی و درست است.

صفحه بروکر پاکت اپشن

  • قبل از ارسال مدارک هویتی احتیاجی به ترجمه نیست.
  • فقط کافیست که اسکن بصورت پشت و رو از مدارکی همچون پاسپورت، کارت ملی یا حتی گواهینامه گرفته شده و برای بروکر فرستاده شود.
  • مدارک مربوط به آدرس می تواند قبض های مختلفی مانند تلفن، آب و غیره باشد.
  • این قبوض اگر به نام شما ثبت نباشد، اشکالی ندارد. فقط دقت کنید که هر قبضی می فرستید کاملا هماهنگ با آدرسی باشد که قبلا در کادر مربوطه وارد کرده اید.

احراز هویت بروکر پاکت اپشن

  • کمترین میزان واریز به حساب بروکر که از طریق وبمانی یا حتی ارزهای دیجیتال مختلف صورت می گیرد، 50 دلار تعیین شده است.
  • 10 دلار هم کمترین میزان بمنظور همه برداشت ها بوده که معمولا بعد از 24 ساعت به کاربر داده می شود.
  • با ثبت نام درپاکت آپشن می توانید از بروکر یک حساب آزمایشی به نام دمو دریافت کنید. این حساب برای تست کردن کارگزاری است و بصورت مجازی نیز، هزار دلار برای تریدهای تمرینی می توانید داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی