پاکت بغل گاست چیست؟ معرفی انواع پاکت بغل گاست

چکیده : در این مقاله همه مدل های پاکت بغل گاست همراه با کارایی و سایر مزایاها را بررسی خواهیم کرد…

برای پاسخ به سوال پاکت بغل گاست چیست؟ که سوال بسیاری از خریداران میباشد باید گفت به پاکتی که به جزء قسمت بالای پاکت که برای ریختن محصول میباشد دو طرف طرف دیگر پاکت یعنی دو قسمت کناری داری گاست  و زیر پاکت دوخت میباشد بغل گاست میگویند.

توجه کنید

پاکت بغل گاست بدون زیپ میباشد، یعنی بعد از ریختن محصول برای پلمپ کردن بالای پاکت به دستگاه دوخت حرارتی احتیاج است.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • معرفی انواع جنس پاکت بغل گاست
  • ویژگی های پاکت بغل گاست
  • موارد مصرف پاکت بغل گاست
  • چاپ پاکت بغل گاست
  • اهمیت پاکت بسته بندی

پاکت بغل گاست

انواع جنس پاکت بغل گاست

بغل گاست متالایز 3 لایه

لایه داخلی پلی اتیلین لایه وسط پلی استر متالایز لایه بیرونی پلی استر متالایزی کخ روش رنگ چاپ شده (مانند رنگ های عمومی انبار)

پاکت کرافت بغل شفاف 2 لایه

جنس این پاکت متشکل از پلی اتیلین به همراه لمینت کرافت

کرافت پنجره عمودی

جنس این پاکت متشکل از کرافت با لمینت opp

ویژگی های پاکت بغل گاست

حجم پذیری مناسب

شکل ظاهری زیبا در فضای قفسه

چاپ پذیری خوب

تعداد در کیلو عالی

امکان نصب سوپاپ

سایز و رنگ بندی متنوع

دارا بودن مجوز بهداشت

مقاوم بودن در مقابل هوا و رطوبت

کیفیت بسایر عالی جنس پاکت که از محصول شکا به خوبی در مقابل ضربه محافظت میکند.

این نوع از پاکت ها در انواع و ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند

طراحی آنها به گونه ای است تا در صورتی که بسته بندی ها روی یکدیگر قرار گرفتند، عامل سر خوردگی میان آن ها وجود نداشته باشد؛ یعنی میان پاکت ها اصطکاک وجود داشته باشد.

این مسئله بیشتر به هنگام حمل و نقل یا نگهداری از آنها در انبار اهمیت پیدا می‌کند پاکت های بغل گاست در این زمینه بسیار پر طرفدار و پرکاربرد اند. به علاوه، آنها به صورت چندلایه تولید می‌شوند؛ یعنی پاکت‌ها به منظور ارائه حفاظت بیشتر به صورت چند لایه در دست مشتری قرار خواهند گرفت. برگ برنده زیپ پک در مقایسه با دیگر رقبای در این صنعت، همین ویژگی است.

نکته بسیار مهم

سایز های عمومی این پاکت برای 5 و 10 کیلو دان یا پودر قهوه مناسب میباشد(محصولات دیگر را باید با توجه به ظرفیتی که خدمتتون اعلام کردیم نسبت بگیرید)

توان ظرفیتی مقاوم بودن در مقابل ضربه و غیر قابل نفوذ بودن هوا و رطوبت از جمله مزایای مهم این پاکت میباشد که بسایری از کلی فروشان عزیز به این پاکت رو آوردند.

موارد مصرف پاکت بغل گاست

قهوه و مشتقات آن

کود های کشاورزی

مواد شیمیائی

مواد صنعتی

چای

قطعات

غذای حیوانات خانگی

پودر های ساختمانی

انواع پودر

ادویه جات

سایز بندی

پاکت بغل گاست متالایز 3 لایه (28*10 ، 30*13 ، 40*15 ، 60*30 ، 35*80 )

کرافت بغل شفاف (28*10 ، 30*13 ، 40*15 )

کرافت پنجره عمودی (20*10 ، 20*15 ، 30*15 )

بغل گاست

چاپ پاکت بغل گاست

چاپ سیلندر

برای سفارش این نوع چاپ

1-داشتن مجوز الزامی میباشد

2-حداقل سفارش از یک سایز 1تن میباشد که روی یک تن از یک سایز میشود تا چند طرح چاپ کرد.

چاپ سیلک

حداقل سفارش چاپ سیلک از یک سایز یک مدل یک طرح 1000 عدد میباشد

پس زمینه خوده رنگ پاکت است.

تلفیق رنگ ها رو نمیتوانیم داشته باشیم

محدودیت تعداد رنگ در هر سمت پاکت داریم نهایت با توجه به سایز هر سمت پاکت را تا 3 رنگ میشود چاپ کرد

فقط جلو و پشت پاکت را میتوان چاپ کرد.

اهمیت پاکت بسته بندی

آیا اهمیت طراحی و بسته بندی محصولات تجاری را میدانید؟ پاکت بسته بندی مهم ترین فاکتور در بازاریابی است تولید کنندگان در سراسر دنیا سالانه نزدیک به 150 میلیارد برای بسته بندی خرج میکنند. بسیاری از بسته بندی ها کمک میکند تا کالا جذاب به نظر برسد،آسان تر مصرف شود و یا آن را از خطرات احتمالی حفظ میکند.اگه شما جزو خرده فروش هایی هستید که هدف شما فروش محصولات فیزیکی است حتما تاثیر بسته بندی در موفقیت محصولات را دیده اید.

پاکت بسته بندی بخش جدایی ناپذیری از هر تجربه فروش شده است، مخصوصا زمانی که بسیاری از تصمیم گیری های خرید صرفا بر اساس طراحی پاکت بسته بندی محصول گرفته می شود .به عنوان یک بازار یاب و سازنده ، پاکت بسته بندی جزو قسمت مهمی از تولید حساب میشود. نقش چاپ و بسته بندی در بازاریابی به شدت مهم است و بسته بندی خوب اطلاعات را کامل و به بهترین نحو به خریدار منتقل می کند.

همانطور که گفته شد اعمال یک بسته‌بندی خوب برای محصولات اولین چیزی است که توجه خریداران را به خود جلب می‌کند.البته این به معنای عدم اهمیت کیفیت بالای کالاها نیست. بلکه از لحاظ روانشناسی اولین قدم برای کسب رضایت مشتری محسوب می‌شود که از اهمیت بالایی برخوردار است. با این کار نام برند محصول بر ذهن خریدار باقی می‌ماند.

بنابراین در خریدهای بعدی نیز احتمال اینکه خریداران به سمت خرید از همان برند بروند بالا است.این به معنای داشتن مشتریان دائمی است. داشتن مشتری دائمی می‌تواند یک تبلیغ بزرگ برای فروشندگان به حساب آید. چرا که به دلیل رضایت بالایی که از خرید خود داشته‌اند برند شما را برای اطرافیان خود تبلیغ خواهند کرد.

علاوه بر این موارد یک بسته‌بندی خوب می‌تواند به برندسازی محصولات فروشنده کمک کند. به عنوان مثال داشتن یک بسته بندی که فقط مخصوص کار شما باشد به نوعی باعث تبدیل شدن سبک بسته‌بندی به برند شما خواهد شد. با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده می‌توان به این نتیجه رسید که بسته بندی خوب و مناسب علاوه بر اینکه بر محافظت از کالا اهمیت دارد بلکه در جلب رضایت مشتری و افزایش بازار کار شما نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

این روزها تجارت‌های آنلاین در سرتاسر دنیا گسترش بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. کسانی که در بخش فروش‌های اینترنتی فعالیت دارند باید توجه لازم و کافی را برای بسته‌بندی کالاهای خود در نظر بگیرند. زیرا، همان طور که اشاره شد یک بسته‌بندی خوب تاثیر بسزایی در ارتباط مثبت بین مشتری و فروشنده دارد، که در نهایت باعث افزایش رضایت مشتری می‌گردد.

و در آخر باید گفت بسته‌بندی امروزه در صنایع مختلف اهمیت بسزایی دارد، به نحوی که ممکن است یک شرکت تولیدی به دلیل صرف زمان و هزینه  روی طراحی و بسته‌بندی کود و سم شیمیایی و بذر کشاورزی از سایر شرکت‌ها  که اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند پیشی گرفته و فروش بیشتری را تجربه کند. البته لازم به ذکر است طراحی و بسته‌بندی مناسب  مزیت نبوده بلکه ضروری و لازم است.

پاکت بغل گاست

تلاش زیپ پک

طبق سال ها کار کردن در حوزه بسته بندی و اطلاعات گیری جامعه از مشتریان هدف هر حوزه توانستیم تجربه خوبی از مشورت با مشتریان با ارزش و محترم زیپ پک بدست بیاوریم.

حاصل این تلاش های ارزنده سایت زیپ پک میباشد.

ما در سایت زیپ پک همه نوع تنوع بسته بندی به همراه بهترین کیفیت حال حاضر ایران را گرد آوری کرده ایم که حاصل این تنوع همه نوع بسته بندی تخصصی میباشد .چه پاکت هایی که نور عبور میکنند به اصطلاح یک رو شفاف یا پنجره ای چه پاکت هایی که ۱۰۰ درصد از نفوذ نور به داخل پاکت جلوگیری میکنند.

در سایت زیپ پک قیمت ها، تعداد در کیلو، مدل ها و سایز های مختلف درج شده اند که به راحتی میتوانید برای هر پاکت قیمت را مقایسه کنید و بهترین و منطقی ترین خرید را بر اساس ذهنیت و احتیاج های خودتان انجام دهید.

در این مقاله همه مدل های پاکت بغل گاست همراه با کارایی و سایر مزایاها را بررسی کردیم، حال برای خرید پاکت بغل گاست میتوانید به سایت زیپ پک مراجعه کنید.

تلفن : 33580375-028 

رحیمی : 09120379903 

وب سایت : zippack.ir