آینه پذیرایی جدید

چکیده : آینه ها یکی از بهترین انتخاب های دکوری هستند که می توانید برای دکوراسیون داخلی خود به خصوص در اتاق نشیمن خود انجام دهید . آینه پذیرایی جدید صرف نظر از شکل و اندازه برای ایجاد فضای بزرگتر، روشن تر و سبک تر ایده آل هستند .

 

آینه پذیرایی جدید

آینه ها یکی از بهترین انتخاب های دکوری هستند که می توانید برای دکوراسیون داخلی خود به خصوص در اتاق نشیمن خود انجام دهید . آینه پذیرایی جدید صرف نظر از شکل و اندازه برای ایجاد فضای بزرگتر، روشن تر و سبک تر ایده آل هستند .

آینه خود را به درستی زاویه دهید تا مزایای آن افزایش می یابد. قرار دادن یک آینه در محل صحیح اتاق نشیمن به شما امکان می‌دهد نور طبیعی را بهینه کنید.گرفتن نور زیبا در داخل نه تنها اتاق را بزرگتر، بلکه شادتر نیز می کند.

این بدان معنی است که نه تنها ظاهر اتاق با افزودن یک آینه دکوراتیو شیک تغییر می کند ، بلکه حال و هوای آن نیز تغییر می کند. اگر قصد خرید آینه دکوراتیو در اصفهان یا خرید آینه در اصفهان دارید به گروه مرادخانی مراجعه نمایید.

آینه پذیرایی جدید این توانایی را دارد که فضای شما را کاملاً متحول کند. آینه نه تنها فضای شما را از نظر زیبایی شناختی بهبود می بخشد، بلکه از منظر عملی نیز برای فضای شما معجزه می کند و اتاق شما را سبک تر، روشن تر و بزرگ تر می کند.

 

انتخاب آینه پذیرایی جدید

آینه‌های دیواری براق با قاب‌های کم‌رنگ برای اتاق‌های پذیرایی مینیمال مناسب هستند، در حالی که آینه‌های دکوراتیو پذیرایی (مانند آن‌هایی که قاب‌های تزئینی دارند) به‌خوبی کار می‌کنند.

اگر آینه ای را انتخاب کنید که نه تنها کاربردی باشد، بلکه از نظر ظاهری به همان اندازه جذاب و منحصر به فرد باشد، همچنین نقطه کانونی ایجاد خواهید کرد که می تواند کل فضای شما را به هم گره بزند.

با این حال پیشنهاد می‌شود که از تمایل به زیاده‌روی کردن دوری کنید: آینه‌ها به خوبی با هم کار می‌کنند تا به انعکاس نور از یکدیگر و اطراف اتاق کمک کنند، اما به عنوان یک قانون کلی باید فقط به حداکثر دو دیوار در اتاق آینه اضافه کنید، زیرا اضافه کردن بیش از حد می تواند باعث ناراحتی مهمانان شود.

برای مشاهده نمونه کارها و آینه قدی در اصفهان با کیفیت تضمین شده و قیمتی مقرون به صرفه تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن ثبت سفارش:  09133275130 // 09130679676

 

محل نصب آینه پذیرایی جدید

بر خلاف آینه راهرو ، گزینه های زیادی برای انتخاب مکان اصلی برای آینه در اتاق پذیرایی شما وجود دارد. در نظر بگیرید که چه چیزی در آینه شما منعکس می شود، جدای از نور بسیار زیبا.

به آنچه می‌خواهید منعکس کنید فکر کنید: از طریق یک آینه، می‌توانید آثار هنری مورد علاقه‌تان را از گوشه‌ای پیش‌بینی‌نشده از اتاق ببینید، یکی را مقابل پنجره آویزان کنید تا بیرون را به داخل یا در یک آینه بیاورید.

مزایای داشتن آینه پذیرایی جدید

در مرحله اول، انعکاس نور احساس روشن‌تر و مطبوع‌تری از فضا ایجاد می‌کند. قرار دادن آینه بر روی دیوار مجاور یک پنجره یا در شیشه‌ای، چشم را فریب می‌دهد تا فکر کند اتاق نشیمن شما بزرگ‌تر است و همچنین نور را به تمام گوشه‌های فضای شما می‌تاباند.

و به همان اندازه مهم، آینه ها هم کاربردی و هم تزئینی هستند و آنها را به طرز باورنکردنی همه کاره و راهی درخشان برای افزودن جذابیت به خانه شما می کند. آینه ها همچنین به عنوان یک نقطه کانونی برای اتاق کار می کنند.

ایده های آینه پذیرایی جدید

دکوراسیون آینه می تواند تفاوت زیادی در اتاق پذیرایی ایجاد کند، چه اتاق پذیرایی کوچک و تاریک باشد یا بزرگ و پر نور. ما از کارشناسان شیشه و آینه مرادخانی ایده‌های مورد علاقه آینه اتاق پذیرایی را خواستیم و نمونه‌های خیره‌کننده‌ای برای تأمل پیدا کردیم.

1. اتاق های نشیمن کوچک را بزرگتر کنید

آینه‌ای با موقعیت مناسب، [اتاق] را با قدرت بازتابش برای روشن‌تر کردن و بزرگ‌تر کردن فضا، همراه با عنصر طراحی جالب، تغییر می‌دهد. هنگامی که آینه با دقت استفاده می شود، می تواند توهم فضای بیشتری را در اتاق ایجاد کند و افزودن آن را به ویژه در ایده های اتاق نشیمن کوچک تاثیرگذار می کند .

دکوراسیون با آینه‌ها باعث می‌شود هر فضایی بزرگ‌تر به نظر برسد، زیرا آنها اجازه می‌دهند نور طبیعی به اطراف اتاق بتابد. یک آینه بزرگ را روی دیوار روبروی یک پنجره یا خیلی نزدیک به آن آویزان کنید تا فضای بیرون را منعکس کند و حس اتاق شما را گسترده تر کند.

این اتاق با آینه های تمام دیواری که باعث می شود اتاق تقریبا دو برابر بزرگتر به نظر برسد، کاملاً هماهنگ است، اما آینه های کوچکتر نیز تفاوت زیادی ایجاد می کنند.

2. به آنچه منعکس می کنید فکر کنید

جایی که به طور فیزیکی آینه خود را قرار می دهید، تنها نیمی از داستان است ، باید به آنچه در مقابل آن قرار دارد نیز فکر کنید.

از لحاظ قرارگیری، به آنچه می‌خواهید منعکس کنید فکر کنید. از طریق یک آینه می‌توانید آثار هنری مورد علاقه‌تان را از گوشه‌ای پیش‌بینی‌نشده از اتاق ببینید.همچنین می‌توانید از یک نقطه کانونی استفاده کنید و آینه‌های خود را به سمت آن بچرخانید، که باعث ایجاد توهم عمق می‌شود.

3. نور بیشتری را با اریب منعکس کنید

این فقط اشیاء یا فضاها نیستند که آینه ها منعکس می کنند، بلکه نور را نیز منعکس می کنند. آینه‌ها هم نور طبیعی و هم نور مصنوعی را منعکس می‌کنند تا اتاق را در طول روز و شب روشن‌تر کنند، بنابراین آنها را در ایده‌های نورپردازی اتاق نشیمن کوچک خود در نظر بگیرید .

بسته به سبک اتاق و فضای دیوار موجود، آینه را در مقابل نور طبیعی قرار دهید تا فضای بیرون را منعکس کند، این کار باعث می‌شود اتاق بسیار سبک‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

برای افزایش بیشتر تأثیر توانایی های بازتاب نور آینه، آینه ای با سطوح اریب یا زاویه دار انتخاب کنید ، این کار نور را در جهات مختلف منعکس می کند.

4. آینه های آنتیک دو برابر هنر هستند

باید به آینه ها نگاه کرد ، اما در حالی که انعکاس شما به وضوح خیره کننده ترین منظره در مجاورت است، به خاطر داشته باشید که قاب نیز می تواند تأثیر بصری قابل توجهی داشته باشد.

آینه‌های آنتیکهدفی دوگانه دارند. آنها به عنوان قطعات هنری عمل می کنند، در حالی که نور را به طور موثر در اطراف اتاق پخش می کنند.  یک قاب آراسته می‌تواند یک مرکز خیره‌کننده برای یک فضای نشیمن باشد. از آن به عنوان بخشی از طرحی حداکثری و مملو از عتیقه‌جات مانند این اتاق نشیمن استفاده کنید، یا یک نقطه کانونی مجلل در میان طراحی پشت سر هم ایجاد کنید.