کاربرد هوش مصنوعی در صنعت گرافیک

کاربرد هوش مصنوعی در صنعت گرافیک، ماه هاست که هوش مصنوعی هیاهو به پا کرده است☢ و همه جا حرف از آن می باشد.☻

هوش مصنوعی در تمامی صنعت ها نفوذ کرده و به هر کسب کاری که دقت نمایید مشاهده گر فعالیت هایی از هوش مصنوعی می باشید.

اولین قدم هوش مصنوعی در صنعت گرافیک افزودن هوش مصنوعی به نرم افزار فتوشاپ توسط مدیران شرکت ادوبی بود این اقدام جزو بزرگ ترین قدم های تاریخ در راه بهبود عکس ها و طرح لایه باز می باشد.

اکثر مردم روزانه تایمی را صرف گشت گزار در فضای وب می نمایند و تایم خود را صرف خواندن مقالات می کنند شما در برخی مقالات مشاهده گر عکس هایی می باشید که اکثر این عکس ها توسط هوش مصنوعی طراحی شده ترکیباتی که هوش مصنوعی در طراحی عکس ها به کار می برد زیباست و بدون نقص عکس طراحی شده را در انواع فرمت ها در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

C:UsersWinGreenDesktopblog-no-111.jpg
. شرکت ai یکی از قدرت مند ترین شرکت های فعال در زمینه هوش مصنوعی که در چند هفه گذشته chatgpt را ارائه نمود که بطور شگفت انگیزی غوغا به پا کرد و بزرگان حوزه کسب کار مانند ایلان ماسک و بیل گیتس توییت هایی راجب آنها زدند برخی از این مدیران کسب کار به آِینده هوش مصنوعی خوش بین بودند و برخی هم آینده هوش مصنوعی در جهان را خطرناک خطاب کردند.

نمونه عکس طراحی شده توسط هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در صنعت گرافیک چگونه کار می کند؟

وبسایتی هایی در سراسر فضای وب وجود دارند که به تهیه تولید عکس استوک توسط هوش مصنوعی می پردازند که طرح های با کیفیتی را به مشترکان ارائه می دهند.

وارد وبسایت مورد نظر می شوید و بعد از لاگین کردن در آنها درمورد طرحی که میخواهید توضیح میدهید و پارمتر های وبسایت را کامل می کنید تا عکس مورد نظر هدفمند باشد.

مثلا ما عکسی در مورد حکومت های ایران باستان می خواهیم سلسه هخوامنشیان که انسان ها برای بازدید به مکانی دیدنی رفته اند آنها درون غاری قرار گرفته و آفتاب از بیرون به درون قار می خورد آّب بصورت چکه چکه از سقف غار سرازیر می شود. نتیجه را بنگریم؟

C:UsersWinGreenDesktopphoto_2022-09-02_10-12-40.jpg

این عکس که توسط هوش مصنوعی با توضیحات ما طراحی شده است زنان ایران باستان را به خوبی به نمایش در آورده است و از طرحی سوراخ ورودی غار را نیز مانند خورشید طراحی کرده است که از بیرون آن که جنگل هست نور در حال تابیدن به داخل غار می باشد.

هوش مصنوعی در تمام صنایع کاربرد متفاوت و خاص خودش را دارد امروزه مدیران کسب کار ها برای جذابیت بیشتر در کسب کار خود از هوش مصنوعی استفاده می کنند حتی بارها دیده شده که از هوش مصنوعی نیز ایده می گیرند.

هوش مصنوعی در گرافیک قابلیت طراحی انواع وکتور و طرح های لایه باز را دارد حتی برای کارهای خود میتوانید از او مشاوره بگیرید.

انتخابات شورای اسلامی مجلس ایران چند ماه دیگر برگذار می شود شما می توانید ایده های انتخاباتی از آن بگیرید یا هوش مصنوعی می تواند طرح لایه باز انتخاباتی برایتان طراحی نماید.

آقای وکتور تنها وبسایت ایرانی که در طرح های خود از تصاویر هوش مصنوعی استفاده می کند ما در مقالات آقای وکتور توضیحاتی راجب هوش مصنوعی داده ایم خوشحالیم که مارا همراهی می کنید.

پایان رپورتاژ اگهی