اتصالات در بخش صنعت

شیوه اتصال لوله ها به شیرآلات صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صنعت نفت و گاز ، پتروشیمی و شیمیایی به علت عبور مواد بسیار پرفشار و حرارت بالا ، استفاده از شیرالات و نحوه اتصال آنها بسیار مهم است. برای اینکار می توان از وسیله ای به نام فلنج استفاده کرد. این قطعه از مدل های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام مناسب استفاده در شرایط خاص خود می باشد.

شما برای تهیه انواع مدل های فلنج می توانید به فروشگاه ولوسند مراجعه کنید. از دیگر محصولات این فروشگاه می توان به انواع شیر فلکه چدنی در سایزهای مختلف ، مدل های دیگر فلنج و انواع لوله های صنعتی در مدل های درزدار و بدون درز اشاره کرد.

برای ثبت سفارش و خرید با شماره 021-66318331 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه اطلاعات جانبی در مورد جزئیات و قیمت هر محصول را به شما اعلام خواهند کرد. از ویژگی های این فروشگاه عرضه کالاهای استاندارد و برندهای معتبر تجهیزات صنعتی در کنار قیمت مناسب می باشد. در ادامه به معرفی مدل های دیگر فلنج می پردازیم.

مدل کور

از فلنج مدل کور برای انسداد مسیر عبور سیالات و گاز در انتهای خط سیستم لوله کشی استفاده می شود. با استفاده از پیچ های تعبیه شده و واشر آب بندی ، براحتی قابل نصب می باشد و از اطمینان بالایی برخوردار است. از مزایای آن می توان به تحمل فشار بالا و نصب آسان اشاره کرد. زمانی که قصد تعمیر لوله را داریم و یا به دنبال افزایش مسیر موجود لوله هستیم ، همینطور با هدف مسدود سازی دائمی و یا موقت می توان از این محصول استفاده کرد. مدل کور با جنس های فلزی ، آهنی و کربن استیل تولید می شود.

مدل slip on

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد صنعتی برای ایجاد اتصالات ، می توان فلنج اسلیپون را نام برد. این مدل در مقایسه با سایر فلنج های دیگر از لبه کوتاه تری برخوردار است. از مزیت های این محصول می توان به قیمت مناسب ، کارایی بالا در کنار نصب آسان ، وجود جوشکاری در بیرون و درون فلنج جهت جلوگیری از خروج سیال اشاره کرد.

مدل گلودار

همانطور که از نامش پیداست ، این محصول بدلیل داشتن یک گردن مخروطی شکل به فلنج گلودار شناخته می شود. در انتهای این گردن ، شعاع دهانه آن با مقدار لوله می بایست برابر باشد و توسط جوش متصل خواهد شد. وجود این گردن باعث افزایش تحمل قطعه خواهد شد. این محصول برای شرایط فشار بسیار بالا و بارهای نوسانی مناسب می باشد. این محصول در مقایسه با سایر مدل های دیگر ، قیمت بیشتری دارد.

کلاس 150 و کلاس 300 بیشترین استفاده را دارند. این محصول با جنس های آلیاژ فولادی ، گالوانیزه و استیل تولید می شود.

مدل تخت

مدل فلنج تخت از پراستفاده ترین و رایج ترین گونه ها به حساب می آید. به کمک این محصول می توان لوله ها را به یکدیگر متصل کرد. همچنین برای اتصال شیر صنعتی به لوله بسیار کاربرد دارد. همانطور که از نامش پیداست هیچگونه برجستگی و برآمدگی ندارد. بصورت کاملا صاف بوده و لبه سوراخ به لوله جوش داده خواهد شد. امکان جداسازی راحت از جمله ویژگی های مثبت این محصول می باشد.

تهیه تجهیزات و قطعات

برای تهیه تجهیزات و قطعات صنعتی با مراجعه به فروشگاه ValveSend و یا بصورت غیرحضوری می توانید محصول خود را سفارش دهید. این فروشگاه انواع مختلف شیرآلات از قبیل شیرهای توپی ، پروانه ای ، یک طرفه و شیر سماوری را در کلاس ها و ابعاد مختلف عرضه کرده است.