چگونه درآمد یوتیوب را در ایران دریافت کنیم؟ با ادسنس پلاس

 

راهنمای کسب درآمد از یوتیوب در ایران با استفاده از ادسنس پلاس

با فراگبر شدن فضای مجازی و افزایش تعداد افرادی که محتوای آنلاین تولید می کنند، یکی از پلتفرم هایی که برای کسب درآمد از محتوای آنلاین جذابیت دارد، یوتیوب است. اینترنت باعث شده که افراد بیشتری به تولید محتوا بپردازند و یوتیوب به عنوان یک پلتفرم محتوای آنلاین، به دلیل وابستگی به گوگل، توانسته است جمعیت زیادی را به خود جذب کند.

خلق محتوا و ساخت ویدئو و نگارش مقاله یکی از بکر ترین هنر ها و حال و لذت عجیبی به خالق دست می دهد. اشخاصی که به این حیطه علاقه دارند و دارای استعداد و خلاقیت هستند می توانند به تولید محتوای متنی و تصویری ویدئویی بپردازند تا علاوه بر حال خوش و آرامش ، درآمد ارزی هم کسب کنند.

گوگل ادسنس چیست؟

گوگل ادسنس یک پلتفرم تبلیغاتی است که تبلیغاتی که افراد در گوگل ثبت کرده اند را در سایت های خود و سایت های دیگر و در اپلیکیشن های موبایل و سایر پلتفرم ها نمایش می دهد و برای هر بازدید یا کلیک، مبلغی را به ناشر پرداخت می کند.

چالش های کسب درآمد از یوتیوب در ایران

کاربران ایرانی نیز در تولید محتواهای متنی و ویدیویی بر روی یوتیوب فعالیت می کنند، اما با مشکلاتی مانند تحریم های غیرقانونی که توسط آمریکا اعمال شده است، روبه رو هستند. این تحریم ها باعث شده است که شرکت های آمریکایی از معامله با کاربران ایرانی منع شوند. برای همکاری با یوتیوب و گوگل ادسنس، نیاز به داشتن مدارک هویتی خارجی، آدرس فیزیکی خارج از کشور و حساب بانکی در خارج از ایران است که برای بسیاری از افراد مشکل است.

روش های کسب درآمد از یوتیوب در ایران

1. داشتن حساب بانکی و آدرس در خارج از کشور: اگر دارای حساب بانکی و آدرس در خارج از کشور هستید، می توانید به راحتی درآمد خود را از یوتیوب دریافت کنید.

2. استفاده از آشنایان در خارج از کشور: در صورتی که آشنایانی در خارج از کشور دارید، می توانید از آنها برای ساخت حساب گوگل ادسنس استفاده کنید و با ثبت اطلاعات آنها، حساب خود را تایید کرده و شماره حساب بانکی آنها را ثبت کنید. قبل از همکاری، قوانین مالیاتی و بانکی کشور مورد نظر را بررسی کنید.

3. همکاری با MCN ها و شرکت های نقد کننده درآمد ارزی یوتیوب: در صورتی که حساب بانکی و آشنایی در خارج از کشور ندارید می‌توانید با MCN های رسمی یوتیوب و یا شرکت هایی که درآمد ادسنس و یوتوب را نقد می کنند همکاری کنید.

نقد درآمد یوتیوب در ایران با ادسنس پلاس

– ادسنس پلاس و MCN نتورک

مجموعه ” ادسنس پلاس ” یکی از راهکارهای اصلی برای کسب درآمد از یوتیوب و ادسنس است. خدمات ادسنس پلاس شامل حساب ادسنس اشتراکی برای کانال های بازدید کم و حساب ادسنس اختصاصی برای کانال های با درآمد بالا می شود. همچنین اتصال کانال به MCN نتورک یوتیوب نیز از خدمات این شرکت است. با همکاری با “ادسنس پلاس”، می توانید به راحتی درآمد خود را نقد و در ایران به صورت ریالی و یا رمزارز دریافت کنید و به تولید محتوای ویدیویی خود بپردازید.

شرایط فعالسازی سیستم کسب درآمد از یوتیوب یا Youtube Partner Program

اولین مرحله برای نقد کردن درآمد از یوتیوب، شرایط کانال شماست. باید اطمینان حاصل کنید که کانال شما به شرایط لازم برای دریافت درآمد از یوتیوب دست یافته باشد. این شرایط شامل داشتن حداقل ۱۰۰۰ سابسکرایبر یا مشترک ، بازدید مشخصی در یک سال معادل 4000 ساعت واچ تایم و فعالیت مداوم در یوتیوب می شود. پس از رسیدن به شرایط مورد نظر می توانید نسبت به فعالسازی سیستم کسب درآمد و مانیتایز یوتیوب اقدام کنید.

کسب درآمد از سایت گوگل ادسنس :

همچنین در صورتی که مالک وبسایت هستید و در حال نوشتن مقاله و تولید محتوای متنی هستید می توانید فرم مربوط به مانیتایز سایت را در وبسایت مجموعه ” ادسنس پلاس ” تکمیل و ارسال کنید تا نمایش بنر های تبلیغاتی در سایت شما فعال شود.

خدمات مجموعه ادسنس پلاس به مالکان سایت و کانال :

مانیتایز یوتیوب در ایران : فعالسازی مانیتایز و سیستم کسب درآمد کانال و نقد درآمد یوتیوب در ایران

مانیتایز سایت : مانیتایز و فعالسازی سیستم کسب درآمد وبسایت ناشران در گوگل ادسنس و نقد درآمد ادسنس

mcn یوتیوب :

ادسنس پلاس طرف قرارداد با چندین mcn معتبر و اتصال کانال به ام سی ان نتورک رسمی یوتیوب

در نهایت، با مطالعه مقالات و آموزش‌های مرتبط و استفاده از ایده های پرطرفدار یوتیوب در سایت می توانید اقدام به ساخت کانال یوتوب نمایید و با تلاش و ممارست آن را به چنلی موفق تبدیل نمایید، و می توانید به کسب و کارتان در فضای آنلاین رونق بخشیده و درآمد مناسبی را کسب کنید.

پایان رپورتاژ آگهی