هدست گیمینگ کنسول

همه ما گیمر ها می دانیم که بازی کردن با گیم های رایانه ای از لذت بخش ترین سرگرمی های ما محسوب می شوند حالا تصور کنید که استفاده از گجت های گیمینگ مثل هدست کنسول چقدر می تواند به ما کمک کند که بهترین تجربه را از بازی کردن کسب کنیم.

امروزه استودیوهای حرفه ای ساخت بازی های رایانه ای در تلاش هستند که با صداگذاری ها و موسیقی های جذاب بتوانند گیمر را ساعاتی بیشتر در گیم های خود مشغول و به قولی دیگر رضایت و محبوبیت پلیرهای سراسر جهان را از محصولات خود جلب کنند.

اما برخی از همین شرکت ها در کنار دیگر کمپانی های تولید لوازم جانبی، به تولید گجت های گیمینگ برای تمامی پلتفرم ها پرداخته اند با این هدف که گیمر بتواند به واسطه آن ها بهترین تجربه ها را از صدا گذاری و گرافیک بازی داشته باشند. از جمله این گجت ها می توان به  خرید هدست گیمینگ کنسول اشاره کرد که تا به امروز این هدست ها بین گیمر های جهان محبوبیت پیدا کرده است.

هدست گیمینگ برای کنسول

هدست های مخصوص بازی را با ارگونومی خاصی طراحی کرده اند که گیمر به بهترین شکل صداهای گیم را شنیده و مکالماتش را با بهترین کیفیت به یارانش در بازی های آنلاین منتقل کند. مهم ترین وظیفه هدفون های گیمینگ نقش داشتن در افزایش تمرکز، مهارت و لذت بیشتر گیمرها می باشد. به این منظور که یک هدست گیمینگ باید در تفکیک صداهای درون بازی، عدم ایجاد نویز در میکروفون هدست ها برای انتقال صدای پلیر به درون گیم، جلوگیری کردن از ورود صداهای اضافی و ناهنجار به گوش گیمر حین استفاده از هدفون کنسول در بازی، نقش مؤثری داشته باشد.

برخی از هدست های بازی دارای صدای مجازی 7.1 یا سه بعدی هستند که این ویژگی باعث شده فضای بازی را برای گیمرها واقعی تر و مهیج تر کند؛ به قول معروف پلیر با استفاده از این نوع هدفون لحظاتی را در بازی، زندگی می کند و بازی برایش جذاب تر و دلچسب تر می شود.

بهترین هدست برای کنسول

هدست ها دو دسته هستند: بی سیم و سیمی که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خودشان را دارند و شما نیز طبق خواسته تان در خرید یک هدفون گیمینگ باید با دقتی بیشتر بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوع سیمی هدست مخصوص کنسول همانطور که از نامش پیداست دارای سیم، جک 3.5 میلی متری و کابل USB می باشند اما اگر شما پلیر کنسول هستید و فکر می کنید که بلند بودن سیم هدست اذیتتان می کند، هرچقدر طول سیم آن کوتاه تر باشد بهتر است. این مورد بیشتر برای پلتفرم هایی صدق می کند که دسته هایشان نیز مجهز به جک 3.5 میلی متری ست.

با استفاده از این نوع هدست ها هرگز نگران اتمام شارژ آن نباشید چون با اتصال به جک 3.5 میلی متری دسته می توانید ساعت ها بدون محدودیت بازی کنید و لذت ببرید.

از مهمترین موارد، تأخیر در دریافت صدای بازی ست که یک پلیر مخصوصاً پروپلیر اگر با این معضل مواجه شود، تمرکز خود را برای ادامه بازی از دست داده و در نتیجه باعث می شود که از گیم لذت نبرد. بنابراین در این نوع از هدفون های گیمینگ شما اثری از هیچگونه تأخیر صدای بازی نخواهید یافت که از مزایای مهم یک هدست wired به شمار می آید.

هدفون های گیمینگ بی سیم تجربه ای راحت تر به گیمر القا می کنند به این صورت که تقریباً استفاده از این نوع هدفون ها در سراسر دنیا فراگیر شده است. کنسول هایی که از تکنولوژی بلوتوث پشتیبانی می کنند با اتصال بلوتوث هدست به آنها می توانید تجربه متفاوت تر نسبت به نوع سیمی هدفون ها داشته باشید.

به طوری که هنگام استفاده از نوع وایرلس هدست کنسول بازی باید به دو مورد شارژدهی باتری و میزان شعاع پوشش آن توجه داشته باشید که البته مواردی ذکر شد به قیمت این هدست ها بستگی دارد.

طبیعتاً هر چه میزان کیفیت هدست بالاتر باشد، از قیمت بیشتری هم برخوردار خواهند بود به طوری که برخی از این هدفون ها تا 8 ساعت و برخی دیگر تا 15 ساعت هم شارژ دهی دارند. (بسته به طیف قیمتی آن ها)

در خصوص میزان شعاع پوشش هدست های بی‌سیم باید گفت که بدون محدودیت خاصی (که این میزان پوشش به قیمت محصول بستگی دارد) می توانید از تلویزیون دور شده و با خیالی آسوده به بازی خود ادامه دهید.

گیمرها اکثراً حین استفاده این نوع از هدفون برای کنسول با معضل تأخیر در دریافت صدای بازی مواجه می شوند که باز هم این مورد، به قیمت هدست بستگی دارد به طوری که در هدفون های وایرلس رده بالا هیچ تأخیری در شنیدن صدای گیم به چشم نمیخورد.

راهنمای خرید هدفون برای کنسول

بهترین نوع هدست ها چه سیمی چه بی سیم، طبق تمام ویژگی هایی که در بند های بالا ذکر شد، قیمت بیشتری را دارند که در عوض حین به کارگیری آن ها، متوجه کیفیت و وضوح بالای شان خواهید شد که بسیار بسیار سهم بزرگی در کسب تجربه مطلوب شما از بازی دارند.

برای اینکه خریدی مطمئن را تجربه کنید ما به شما فروشگاه آنلاین متاپلیر را پیشنهاد می کنیم. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه می توانید با مشاهده ویدئو ها و متون بررسی کامل گجت ها و نیز ارتباط با تیم پشتیبانی متاپلیر، محصول مورد نظر خود را بدون هیچگونه ابهامی انتخاب و خریدی معقولانه را تجربه کرده و لحظاتی زیبا و مهیج را در بازی هایتان خلق کنید.